Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny indløbsmusik
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægJeg har valgt at lade være med at stemme på et af de 3 numre. Da jeg simpelthen mener de er for ringe til en indløbssang
hvis det skal være lokalt, så er den her den bedste af de dårlige.
https://www.youtube.com/watch?v=pShe-y-lYxs
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægJeg har valgt at lade være med at stemme på et af de 3 numre. Da jeg simpelthen mener de er for ringe til en indløbssang
Gad vide om det også kun bliver fynsk musik de spiller i Carlsberg Corner Light eller hvad det nye fanområde bag tribunen hedder ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSamme her .
Gad vide om det også kun bliver fynsk musik de spiller i Carlsberg Corner Light eller hvad det nye fanområde bag tribunen hedder ?
Albani Fanzone
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...e-energy-park/
Comment
-
Det er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNoget med Carlsberg hedder det nok ikke...
Albani Fanzone
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...e-energy-park/817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægDet er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAlbani Afkrog :-)
Skal der ikke mere end 2 containere, lidt paller og noget kunstgræs til at lave en fanzone? Tænker ikke at det vil blive velbesøgt om vinteren/efteråret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægNo doubt, men fortidens synder skal da ikke hindre, at ledelsen skal have kæmpe ros for deres "fynificering" af OB med først Albani og nu Carl Nielsen. Jeg er VILD med det!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægDet er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet virker til at ligegyldig amerikansk 80'er rock pludselig er blevet noget af det OBs fans har allermest kært. Eller også er det fordi man ikke bryder sig om dem der tager beslutningerne. Hvis OB i morgen meldte ud at hjørnerne på stadion skal lukkes, så lur mig om der ikke står en hær af kritikere klar, med stærke formaninger om, at de åbne hjørner altså er en meget afholdt OB-tradition, som man ikke sådan lige kan tillade sig at ændre uden at alle der har været på stadion indenfor de seneste fem år, skal have lov at give deres mening til kende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet virker til at ligegyldig amerikansk 80'er rock pludselig er blevet noget af det OBs fans har allermest kært. Eller også er det fordi man ikke bryder sig om dem der tager beslutningerne. Hvis OB i morgen meldte ud at hjørnerne på stadion skal lukkes, så lur mig om der ikke står en hær af kritikere klar, med stærke formaninger om, at de åbne hjørner altså er en meget afholdt OB-tradition, som man ikke sådan lige kan tillade sig at ændre uden at alle der har været på stadion indenfor de seneste fem år, skal have lov at give deres mening til kende.
Og dejlig stråmand i øvrigt- eller er det overdrivelsen fremmer forståelsen?
Hvis man ændrer skal det være for det bedre- og ingen af de 3 kompositioner er bedre, end det man har/havde. Imo.
Og så ligger ledelsen præcis som de har redt.
De laver sjældent noget godt for OB. Heller ikke når intentionerne er gode.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Så din anke er altså ikke at OB her bryder med en elsket tradition, men blot at man ændre noget der ikke fejler noget til noget andet der er mindre godt? Hvorfor så hive traditions kortet ind i hele debatten som om at OB i denne her pågældende sag laver et groft overgreb på klubbens historie? For mig ser det meget ud som om at alle nye tiltag absolut skal svines til, ikke fordi at der nødvendigvis er noget galt med dem, men alene fordi at initiativerne foretages af en foragtet ledelse?
Comment
Comment