Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Andre som stadig har bøvl med den nye hjemmeside? Jeg kan stadig ikke foretage mig noget derinde, ikke engang fjerne cookie-meddelelsen.
    Fungerer fint for mig og har gjort det hele tiden. På Safari

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Jeg har valgt at lade være med at stemme på et af de 3 numre. Da jeg simpelthen mener de er for ringe til en indløbssang
      jeg er enig.
      hvis det skal være lokalt, så er den her den bedste af de dårlige.
      https://www.youtube.com/watch?v=pShe-y-lYxs

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Jeg har valgt at lade være med at stemme på et af de 3 numre. Da jeg simpelthen mener de er for ringe til en indløbssang
        Samme her .

        Gad vide om det også kun bliver fynsk musik de spiller i Carlsberg Corner Light eller hvad det nye fanområde bag tribunen hedder ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Samme her .

          Gad vide om det også kun bliver fynsk musik de spiller i Carlsberg Corner Light eller hvad det nye fanområde bag tribunen hedder ?
          Noget med Carlsberg hedder det nok ikke...

          Albani Fanzone
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...e-energy-park/

          Comment


            Det er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Noget med Carlsberg hedder det nok ikke...

              Albani Fanzone
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...e-energy-park/
              Albani Afkrog :-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                Det er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)
                OB’s ledelse ligger muligvis som de har redt ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  OB’s ledelse ligger muligvis som de har redt ;-)
                  No doubt, men fortidens synder skal da ikke hindre, at ledelsen skal have kæmpe ros for deres "fynificering" af OB med først Albani og nu Carl Nielsen. Jeg er VILD med det!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Albani Afkrog :-)
                    Ja vi må håbe at det kommer til at se væsentlig anderledes ud end det billede der har lagt op.
                    Skal der ikke mere end 2 containere, lidt paller og noget kunstgræs til at lave en fanzone? Tænker ikke at det vil blive velbesøgt om vinteren/efteråret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                      No doubt, men fortidens synder skal da ikke hindre, at ledelsen skal have kæmpe ros for deres "fynificering" af OB med først Albani og nu Carl Nielsen. Jeg er VILD med det!!
                      Har intet imod Carl Nielsen og fynificering. Men kan man ikke vælge noget der lyder godt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                        Det er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)
                        Det virker til at ligegyldig amerikansk 80'er rock pludselig er blevet noget af det OBs fans har allermest kært. Eller også er det fordi man ikke bryder sig om dem der tager beslutningerne. Hvis OB i morgen meldte ud at hjørnerne på stadion skal lukkes, så lur mig om der ikke står en hær af kritikere klar, med stærke formaninger om, at de åbne hjørner altså er en meget afholdt OB-tradition, som man ikke sådan lige kan tillade sig at ændre uden at alle der har været på stadion indenfor de seneste fem år, skal have lov at give deres mening til kende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det virker til at ligegyldig amerikansk 80'er rock pludselig er blevet noget af det OBs fans har allermest kært. Eller også er det fordi man ikke bryder sig om dem der tager beslutningerne. Hvis OB i morgen meldte ud at hjørnerne på stadion skal lukkes, så lur mig om der ikke står en hær af kritikere klar, med stærke formaninger om, at de åbne hjørner altså er en meget afholdt OB-tradition, som man ikke sådan lige kan tillade sig at ændre uden at alle der har været på stadion indenfor de seneste fem år, skal have lov at give deres mening til kende.
                          Arghhhhh. Det.... Tror jeg så ikke..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Det virker til at ligegyldig amerikansk 80'er rock pludselig er blevet noget af det OBs fans har allermest kært. Eller også er det fordi man ikke bryder sig om dem der tager beslutningerne. Hvis OB i morgen meldte ud at hjørnerne på stadion skal lukkes, så lur mig om der ikke står en hær af kritikere klar, med stærke formaninger om, at de åbne hjørner altså er en meget afholdt OB-tradition, som man ikke sådan lige kan tillade sig at ændre uden at alle der har været på stadion indenfor de seneste fem år, skal have lov at give deres mening til kende.
                            Min største beef er med udvalget. Ikke at man ændrer. Så tæt et forhold til Eye Of The Tiger har jeg altså ikke.

                            Og dejlig stråmand i øvrigt- eller er det overdrivelsen fremmer forståelsen?

                            Hvis man ændrer skal det være for det bedre- og ingen af de 3 kompositioner er bedre, end det man har/havde. Imo.

                            Og så ligger ledelsen præcis som de har redt.

                            De laver sjældent noget godt for OB. Heller ikke når intentionerne er gode.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Så din anke er altså ikke at OB her bryder med en elsket tradition, men blot at man ændre noget der ikke fejler noget til noget andet der er mindre godt? Hvorfor så hive traditions kortet ind i hele debatten som om at OB i denne her pågældende sag laver et groft overgreb på klubbens historie? For mig ser det meget ud som om at alle nye tiltag absolut skal svines til, ikke fordi at der nødvendigvis er noget galt med dem, men alene fordi at initiativerne foretages af en foragtet ledelse?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har intet imod Carl Nielsen og fynificering. Men kan man ikke vælge noget der lyder godt
                                Noget der lyder godt, eller noget som du synes lyder godt?

                                Comment

                                Working...
                                X