Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vendsyssel FF- OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg synes det lignet at det er Kløve foran Eske i dagens træning, og AK og Fester i front.
    Interessant, om det er i stedet for Kløve eller Greve rør mig sådan set ikke, men hvis ikke Eske belønnes med en startplads oven på den her opstart, så synes jeg sgu det er lidt underligt.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      det bliver 100% Fester og AK på toppen. Og det vil ikke overraske mig at MJ kunne komme ind før Helenius
      Jeg tror det bliver denne

      Sten Grytebust
      Ryan KEP Ludwig JBL
      Greve JJ Tverskov Eske
      Fester AK
      Helt enig i den opstilling. Desuden ligner det Helenius er vores 4.angriber pt. Det må være mærkeligt for ham hvis han nu bliver overhalet af en 17 årig.
      Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ....

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        det bliver 100% Fester og AK på toppen. Og det vil ikke overraske mig at MJ kunne komme ind før Helenius
        Jeg tror det bliver denne

        Sten Grytebust
        Ryan KEP Ludwig JBL
        Greve JJ Tverskov Eske
        Fester AK
        Købt!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Jeg synes det lignet at det er Kløve foran Eske i dagens træning, og AK og Fester i front.
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Interessant, om det er i stedet for Kløve eller Greve rør mig sådan set ikke, men hvis ikke Eske belønnes med en startplads oven på den her opstart, så synes jeg sgu det er lidt underligt.
          Kløve er også en bedre spiller pt end Eske. Så det vil ikke være mærkeligt.

          Men Greves plads er vel også i spil?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Helt enig i den opstilling. Desuden ligner det Helenius er vores 4.angriber pt. Det må være mærkeligt for ham hvis han nu bliver overhalet af en 17 årig.
            Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ....
            Præcis. Men det tror jeg ikke længere han gør. Han skal nok få noget tid. Specielt hvis vi kommer bagud og de står kompakt.
            Så er han nok før MJ

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Helt enig i den opstilling. Desuden ligner det Helenius er vores 4.angriber pt. Det må være mærkeligt for ham hvis han nu bliver overhalet af en 17 årig.
              Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ....
              Ja. Ham brugte meget tid sidste sæson men det lykkedes ja til mindst til sidst at score. Og det skulle have givet ham selvtillid. Håbte ham kun fortsætte med den udvikling men det ser ud at ham blev kastet tilbage igen, desværre.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Jeg ser ikke specielt mange træninger og er derfor ikke vant til at tyde startopstillinger ud fra dem, men som jeg så det, er det Eskesen, der starter. Han var i hvert fald på hold med de sikre startere i store dele af træningen. Det var CN i øvrigt også på bekostning af JJ.
                SLO

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Jeg ser ikke specielt mange træninger og er derfor ikke vant til at tyde startopstillinger ud fra dem, men som jeg så det, er det Eskesen, der starter. Han var i hvert fald på hold med de sikre startere i store dele af træningen. Det var CN i øvrigt også på bekostning af JJ.
                  Den kaldte jeg allerede efter Hvidovre. Eller at JJ ihvertfald sagtens kunne komme i problermer ift CN og ikke skulle være sikker på sin plads hver gang efter Tverskov er kommet op. For han ligner et 1. Valg pt.
                  CN har altså virkelig rykket sig de sidste 6 måneder og får han skruet den højrefod lidt mere mod højre kunne han godt gå hen og blive en profil.
                  There. I said it. Kommer fra en knap så stor CN fan anno 2017

                  Comment


                    #54
                    Jeg kan ikke forestille mig, at CN bliver en profil i OB. Jeg har set to træningskampe i den her opstart, og jeg har allerede set CN sparke en flad aflevering skråt tilbage i feltet over RMN-tribunen, og sende et par andre skud ud på stolerækkerne. Jeg nægter at tro på, at han nogensinde lærer at ramme målet, og det er han sgu nødt til, hvis det skal kunne retfærdiggøres, at han spiller foran JJ, for JJ er så langt mere spilintelligent, rolig på bolden og i besiddelse af et overblik og en evne til at sætte sine medspillere op.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg kan ikke forestille mig, at CN bliver en profil i OB. Jeg har set to træningskampe i den her opstart, og jeg har allerede set CN sparke en flad aflevering skråt tilbage i feltet over RMN-tribunen, og sende et par andre skud ud på stolerækkerne. Jeg nægter at tro på, at han nogensinde lærer at ramme målet, og det er han sgu nødt til, hvis det skal kunne retfærdiggøres, at han spiller foran JJ, for JJ er så langt mere spilintelligent, rolig på bolden og i besiddelse af et overblik og en evne til at sætte sine medspillere op.
                      Vi får at se. Man kan blive en profil på mange måder. Makrini scorede heller ikke mange mål. Men ja. Han skal selvfølgelig lave lidt kasser som central midtbanespiller for at det bliver super godt.
                      Jeg tror på Casper får en super sæson og bliver en af de bedste OB spillere set over sæsonen

                      Og nej. Natpotten er stadig fyldt op

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi får at se. Man kan blive en profil på mange måder. Makrini scorede heller ikke mange mål. Men ja. Han skal selvfølgelig lave lidt kasser som central midtbanespiller for at det bliver super godt.
                        Jeg tror på Casper får en super sæson og bliver en af de bedste OB spillere set over sæsonen

                        Og nej. Natpotten er stadig fyldt op
                        Tillad mig at tage et væddemål på den der.
                        Kan godt være objektiv omkring den vurdering, men hvordan det skal afgøres er svært at sige :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          OB start-11 søndag:
                          🥌🥘🗿

                          ®️🇺🇸
                          🤬💥
                          ✍🏽⚠️
                          😎🔙

                          🎅🏽🎁👨*👦
                          ↔️🌲🌳
                          ✔️✔️🍅
                          ⛏🌲🌲

                          🎉👪
                          🔫💰

                          #sldk #obdk #vffob
                          Lånt fra twitter

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            OB start-11 søndag:
                            🥌🥘🗿

                            ®️🇺🇸
                            🤬💥
                            ✍🏽⚠️
                            😎🔙

                            🎅🏽🎁👨*👦
                            ↔️🌲🌳
                            ✔️✔️🍅
                            ⛏🌲🌲

                            🎉👪
                            🔫💰

                            #sldk #obdk #vffob
                            Lånt fra twitter
                            Men det er da ikke OB som har lagt den op vel? Jeg kan i hvert fald ikke se den, måske det var for tidligt ;)

                            Comment


                              #59
                              Haha fedt lavet og fin startopstilling

                              Comment


                                #60
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-et-powerhold/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X