Oprindeligt indsendt af Larsbo79
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Vendsyssel FF- OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægdet bliver 100% Fester og AK på toppen. Og det vil ikke overraske mig at MJ kunne komme ind før Helenius
Jeg tror det bliver denne
Sten Grytebust
Ryan KEP Ludwig JBL
Greve JJ Tverskov Eske
Fester AK
Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægdet bliver 100% Fester og AK på toppen. Og det vil ikke overraske mig at MJ kunne komme ind før Helenius
Jeg tror det bliver denne
Sten Grytebust
Ryan KEP Ludwig JBL
Greve JJ Tverskov Eske
Fester AK"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægJeg synes det lignet at det er Kløve foran Eske i dagens træning, og AK og Fester i front.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægInteressant, om det er i stedet for Kløve eller Greve rør mig sådan set ikke, men hvis ikke Eske belønnes med en startplads oven på den her opstart, så synes jeg sgu det er lidt underligt.
Men Greves plads er vel også i spil?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt enig i den opstilling. Desuden ligner det Helenius er vores 4.angriber pt. Det må være mærkeligt for ham hvis han nu bliver overhalet af en 17 årig.
Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ....
Så er han nok før MJ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt enig i den opstilling. Desuden ligner det Helenius er vores 4.angriber pt. Det må være mærkeligt for ham hvis han nu bliver overhalet af en 17 årig.
Jeg har ikke noget problem med Helenius, men han er virkelig ikke typen der signalerer her kommer jeg. Han virker meget flegmatisk og ja nærmest selvudslettende. Ikke typisk angriber. Nogen burde lære ham noget om kropssprog. Jeg er ikke i tvivl om at manden har evnerne til at score på andet end straffespark. Kom nu ind i kampen ...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægJeg ser ikke specielt mange træninger og er derfor ikke vant til at tyde startopstillinger ud fra dem, men som jeg så det, er det Eskesen, der starter. Han var i hvert fald på hold med de sikre startere i store dele af træningen. Det var CN i øvrigt også på bekostning af JJ.
CN har altså virkelig rykket sig de sidste 6 måneder og får han skruet den højrefod lidt mere mod højre kunne han godt gå hen og blive en profil.
There. I said it. Kommer fra en knap så stor CN fan anno 2017
Comment
-
Jeg kan ikke forestille mig, at CN bliver en profil i OB. Jeg har set to træningskampe i den her opstart, og jeg har allerede set CN sparke en flad aflevering skråt tilbage i feltet over RMN-tribunen, og sende et par andre skud ud på stolerækkerne. Jeg nægter at tro på, at han nogensinde lærer at ramme målet, og det er han sgu nødt til, hvis det skal kunne retfærdiggøres, at han spiller foran JJ, for JJ er så langt mere spilintelligent, rolig på bolden og i besiddelse af et overblik og en evne til at sætte sine medspillere op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan ikke forestille mig, at CN bliver en profil i OB. Jeg har set to træningskampe i den her opstart, og jeg har allerede set CN sparke en flad aflevering skråt tilbage i feltet over RMN-tribunen, og sende et par andre skud ud på stolerækkerne. Jeg nægter at tro på, at han nogensinde lærer at ramme målet, og det er han sgu nødt til, hvis det skal kunne retfærdiggøres, at han spiller foran JJ, for JJ er så langt mere spilintelligent, rolig på bolden og i besiddelse af et overblik og en evne til at sætte sine medspillere op.
Jeg tror på Casper får en super sæson og bliver en af de bedste OB spillere set over sæsonen
Og nej. Natpotten er stadig fyldt op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi får at se. Man kan blive en profil på mange måder. Makrini scorede heller ikke mange mål. Men ja. Han skal selvfølgelig lave lidt kasser som central midtbanespiller for at det bliver super godt.
Jeg tror på Casper får en super sæson og bliver en af de bedste OB spillere set over sæsonen
Og nej. Natpotten er stadig fyldt op
Kan godt være objektiv omkring den vurdering, men hvordan det skal afgøres er svært at sige :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment