Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB Sæson 2014/2015

    Ikke for at male fanden på væggen eller fordi denne sæson er helt tabt men efterhånden som der bliver skrevet kontrakter med unge spillere og der til sommer sker en del afgange tegner der sig et billede.

    Vi har for nyligt fået Azer og han har fået kampe på 1. holdet. Diarra har efterhånden også fået spillet sig på holdet mens vi har hentet Lucas Jensen og der er skrevet kontrakt med Anders Thomsen med henblik på at han spiller fast på 1. holdet.
    Personligt har jeg også en forventning om at der kommer flere talenter op f.eks. Emil P. Jørgensen og er der evt. andre fra U19 der er klar? Mathias Greve, Mikkel Desler, Mark Kongsted, Mads Raben har vel alle en alder hvor der skal vælges til eller fra ..

    Alt i alt forventer jeg en kæmpe foryngelse af vores hold i næste sæson og klubben decideret har nedbarberet lønbudgettet til et minimum (måske for at imødegå en nedrykning?) ... "store" navne har kontraktudløb og jeg forventer ikke en eneste forlængelse af disse hvilket jeg imødeser da mange af de samme navne er dem der holder os tilbage i dag ..

    MT/JC/CR
    Diarra Høegh Larsen Barret
    Falk Ari Spelmann Emil
    Mos Kadrii

    JC/CR, JEP, Thomsen, COB, Schoop, Azer, Lucas, Bodul

    Ser jo fint ud på papiret men dels tror jeg ikke at vi holder på alle endnu et vindue og dels kræver to af dem forlængelser/frikøb hvilket der vist er mulighed for.

    kontraktudløb ..

    Ruud 30.06.14
    Kriztian 30.06.2014
    Skoubo 30.06.14
    AMC 30.06.14.
    Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
    Dusan Djuric 30.06.2014
    Jeppe Hansen 30.06.2014
    * Casper Radza 30.06.14
    * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
    * Mikkel Desler (dm) 30.06.14
    * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
    * Mark Kongsted (m) 30.06.14
    * Niclas Vemmelund 30.06.14
    * Jacob Barret Laursen 30.06.2014

    Er det hold så godt nok til at gøre det bedre end det vi ser i dag?

    Sprænger klubben en bombe eller to og det viser sig at AMC, Skoubo, Ruud og Kriztians løn er så høje at de kan betale for måske 2 spillere og deres løn? COB og Bodul er vel reelt de eneste vi kan sælge for lidt mønt uden at det vil gøre alt for ondt ... Kadrii, Emil, Falk, Ari, Larsen .. og skulle der komme et bud siger vi næppe nej .. desværre ..

    Jeg tror ikke at der kommer nye penge fra hverken bagmænd eller nye sponsorer .. er vi heldige kan vi opretholde den nuværende indkomst .. men det er klart at vi ikke kan tåle flere underskud grundet fodbolden ..

    Håber vi holder os fra spillersponsorater ...
    Last edited by MaxHH; 16-03-2014, 18:44.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Ja bliver spændende om vi skal gennem endnu et forfejlet vindue . Jesper Hansen har ikke bragt truppen nærmere en fornuftig sammenhæng endnu .
    Spellman var et godt men enddog meget oplagt køb og Ari blev købt til vb , men blev af nød hevet ind på midten fordi det for sent gik op for TB og JH at den var helt gal derinde .
    Barett´s lejemål kan først vurderes når vi ser om vi kan frikøbe ham.
    COB var penge direkte i lokummet .
    Mos er et nogenlunde lejemål.
    Indkøbet af Jeppe Hansen var en vittighed.
    Last edited by Slambert; 16-03-2014, 18:33.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ikke for at male fanden på væggen eller fordi denne sæson er helt tabt men efterhånden som der bliver skrevet kontrakter med unge spillere og der til sommer sker en del afgange tegner der sig et billede.

      Vi har for nyligt fået Azer og han har fået kampe på 1. holdet. Diarra har efterhånden også fået spillet sig på holdet mens vi har hentet Lucas Jensen og der er skrevet kontrakt med Anders Thomsen med henblik på at han spiller fast på 1. holdet.
      Personligt har jeg også en forventning om at der kommer flere talenter op f.eks. Emil P. Jørgensen og er der evt. andre fra U19 der er klar? Mathias Greve, Mikkel Desler, Mark Kongsted, Mads Raben har vel alle en alder hvor der skal vælges til eller fra ..

      Alt i alt forventer jeg en kæmpe foryngelse af vores hold i næste sæson og klubben decideret har nedbarberet lønbudgettet til et minimum (måske for at imødegå en nedrykning?) ... "store" navne har kontraktudløb og jeg forventer ikke en eneste forlængelse af disse hvilket jeg imødeser da mange af de samme navne er dem der holder os tilbage i dag ..

      MT/JC/CR
      Diarra Høegh Larsen Barret
      Falk Ari Spelmann Emil
      Mos Kadrii

      JC/CR, JEP, Thomsen, COB, Schoop, Azer, Lucas, Bodul

      Ser jo fint ud på papiret men dels tror jeg ikke at vi holder på alle endnu et vindue og dels kræver to af dem forlængelser/frikøb hvilket der vist er mulighed for.

      kontraktudløb ..

      Ruud 30.06.14
      Kriztian 30.06.2014
      Skoubo 30.06.14
      AMC 30.06.14.
      Mustafa Abdellaoue 30.06.2014
      Dusan Djuric 30.06.2014
      Jeppe Hansen 30.06.2014
      * Casper Radza 30.06.14
      * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
      * Mikkel Desler (dm) 30.06.14
      * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
      * Mark Kongsted (m) 30.06.14
      * Niclas Vemmelund 30.06.14
      * Jacob Barret Laursen 30.06.2014

      Er det hold så godt nok til at gøre det bedre end det vi ser i dag?

      Sprænger klubben en bombe eller to og det viser sig at AMC, Skoubo, Ruud og Kriztians løn er så høje at de kan betale for måske 2 spillere og deres løn? COB og Bodul er vel reelt de eneste vi kan sælge for lidt mønt uden at det vil gøre alt for ondt ... Kadrii, Emil, Falk, Ari, Larsen .. og skulle der komme et bud siger vi næppe nej .. desværre ..

      Jeg tror ikke at der kommer nye penge fra hverken bagmænd eller nye sponsorer .. er vi heldige kan vi opretholde den nuværende indkomst .. men det er klart at vi ikke kan tåle flere underskud grundet fodbolden ..

      Håber vi holder os fra spillersponsorater ...
      der er da lige skrevet med Desler for 3 år.

      syntes det er spændende at der begynder at være flere talenter der bliver flyttet op - dog vil jeg gerne have man bringer noget rutine ind de helt unge kan læne sig op af; ud med amc men ind med en erfaren herre i sin bedste fodbold alder. Og især i angrebet skal der simpelthen ske noget.

      Og kan vi så holde på den dynamiske trio i falk, emil og kadrii så er vi nået meget langt

      - men må erkende at min tiltro til at Troels kommer til at få det til at spille for alvor - den er efterhånden forsvindende lille

      Comment


        #4
        Der blev snakket så meget om "Dortmund-modellen" da BIF var i krise, det holdt så kun til de kom til penge igen... men i virkeligheden er det måske os der stille og roligt er i gang med det nu, sådan lidt på forskud hvis man kan sige det sådan, så vi ikke ender med at stå med røven i vandskorpen i 11 time, for det virker da godt nok til økonomien er noget presset...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Det er da også rigtigt ..

          http://www.ob.dk/artikel/mikkel-desl...kt-med-ob.aspx

          Og styrker vel bare udgangspunktet ... men også den nye strategi med to talenter op i truppen om året .. lad os håbe at de er gode nok til at gøre sig gældende ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det er da også rigtigt ..

            http://www.ob.dk/artikel/mikkel-desl...kt-med-ob.aspx

            Og styrker vel bare udgangspunktet ... men også den nye strategi med to talenter op i truppen om året .. lad os håbe at de er gode nok til at gøre sig gældende ..
            Det kræver tillid, spilletid og et stop for hovedløse lejemål ala Dursan og især Lófquist.
            Last edited by Slambert; 16-03-2014, 18:46.

            Comment


              #7
              Jeg kan ikke se Troels kan det helt nødvendige at få unge spillere til at løfte sig meget. Det kan de fleste andre trænere i Superligaen.
              At vi måske rykker ned denne gang er bare så unødvendigt, men summen af fejl er for stor.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                Det kræver tillid, spilletid og et stop for hovedløse lejemål ala Dursan og især Lófquist.
                Næppe lige de to der har taget spilletid fra de unge :-)

                Men der er faktisk rykket to op om året siden den nye strategi blev offentliggjort..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Det er da også rigtigt ..

                  http://www.ob.dk/artikel/mikkel-desl...kt-med-ob.aspx

                  Og styrker vel bare udgangspunktet ... men også den nye strategi med to talenter op i truppen om året .. lad os håbe at de er gode nok til at gøre sig gældende ..
                  mon ikke - sådan umiddelbart vil jeg da ikke sige det er de unge i truppen der pt trækker os ned. Det er holdet der fejler, og dermed træneren

                  - men der vil da givetvis komme nogle udfald fra de yngre spillere, men jeg støtter gerne op - når bare vi kan se de vil spille og vinde, og kæmper for det, så må vi jo leve med de lavere placeringer vi givetvis får pga trængt økonomi.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg kan ikke se Troels kan det helt nødvendige at få unge spillere til at løfte sig meget. Det kan de fleste andre trænere i Superligaen.
                    At vi måske rykker ned denne gang er bare så unødvendigt, men summen af fejl er for stor.
                    enig. Ufatteligt at Aab er pt 2p fra guldet.. De hiver det ene talent frem efter det andet og overpræsterer i så stor grad at jeg grimmer mig over hvordan det ser ud i OB....

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Næppe lige de to der har taget spilletid fra de unge :-)

                      Men der er faktisk rykket to op om året siden den nye strategi blev offentliggjort..
                      Næ men de har begge unødigt optaget plads i truppen , og der er blevet smidt penge efter dem. Og derfor skal vi ikke se flere af den slags fremover.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        mon ikke - sådan umiddelbart vil jeg da ikke sige det er de unge i truppen der pt trækker os ned. Det er holdet der fejler, og dermed træneren

                        - men der vil da givetvis komme nogle udfald fra de yngre spillere, men jeg støtter gerne op - når bare vi kan se de vil spille og vinde, og kæmper for det, så må vi jo leve med de lavere placeringer vi givetvis får pga trængt økonomi.
                        Hellere udfald fra unge talenter end fra spillere som er købt af navn fremfor gavn ( Skoubo , COB & J.C )
                        Last edited by Slambert; 16-03-2014, 19:23.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                          Hellere udfald fra unge talenter end fra spillere som er købt af navn fremfor gavn ( Skoubo , COB & J.C )
                          Det er ikke så tit det sker, men for en gangs skyld er vi to 100% enige...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                            Næ men de har begge unødigt optaget plads i truppen , og der er blevet smidt penge efter dem. Og derfor skal vi ikke se flere af den slags fremover.
                            Det er ikke fordi jeg er uenig men er det ikke i begge tilfælde sådan at vi har haft dem stort set gratis fordi de ikke blev brugt i deres respektive klubber?

                            Ved ikke hvem vi skulle have hevet op i stedet .... der er vel ikke nogen på U19 der føler sig overset?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Nu er det nemt at være bagklog. Men i stedet for at tilføre flere til vores i forvejen overbefolkede midtbane, kunne de lønkroner være brugt på spillere, vi rent faktisk kunne bruge til noget. I forsvar eller angreb.
                              Last edited by sinus; 16-03-2014, 20:42.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment

                              Working...
                              X