Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    http://onside.dk/superligaen/tv-ob-v...oejdepunkterne

    Tjek lige reaktionerne spillerne imellem efter VFF målet ved minut 2:14.

    Det handler mere om at skælde de andre ud end over at stå sammen om at rejse sig (AMC, KL og Ruud). Hvad fanden er det for en holdgejst eller netop mangel på samme!
    Et klassisk eksempel på et af vores største problemer. Vi har en anfører, der næsten inden bolden triller over stregen begynder sit angreb på et af de unge talenter, trods AMC lige inden er røget på en husmandsfinte for 117. gang. Desværre har det været billedet siden AMC blev anfører, og holdet er naturligt blevet mere og mere fragmenteret. Denne anklage-skyld-filosofi er absolut ikke udviklende for de unge talenter, men set i uvejret må jeg sige, de unge løfter et stort ansvar, hvor andre med mere gunstige lønninger har travlt med meget andet, som eksempelvis ekspedere den varme kartoffel videre.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
      Et klassisk eksempel på et af vores største problemer. Vi har en anfører, der næsten inden bolden triller over stregen begynder sit angreb på et af de unge talenter, trods AMC lige inden er røget på en husmandsfinte for 117. gang. Desværre har det været billedet siden AMC blev anfører, og holdet er naturligt blevet mere og mere fragmenteret. Denne anklage-skyld-filosofi er absolut ikke udviklende for de unge talenter, men set i uvejret må jeg sige, de unge løfter et stort ansvar, hvor andre med mere gunstige lønninger har travlt med meget andet, som eksempelvis ekspedere den varme kartoffel videre.
      Enig. Vi KAN dog ikke blive ved med at bebrejde AMC sine tydelige mangler. Det har jo været åbenlyst for enhver med en smule fodboldindsigt - undtagen Troels.

      Derfor peger pilen på Herren, der har anbefalet en 1½ års forlængelse af AMC. OMFG!! (Skal siges, jeg LÆNGE har været pro Troels, men tiden er løbet ud...)

      UD!
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
        Et klassisk eksempel på et af vores største problemer. Vi har en anfører, der næsten inden bolden triller over stregen begynder sit angreb på et af de unge talenter, trods AMC lige inden er røget på en husmandsfinte for 117. gang. Desværre har det været billedet siden AMC blev anfører, og holdet er naturligt blevet mere og mere fragmenteret. Denne anklage-skyld-filosofi er absolut ikke udviklende for de unge talenter, men set i uvejret må jeg sige, de unge løfter et stort ansvar, hvor andre med mere gunstige lønninger har travlt med meget andet, som eksempelvis ekspedere den varme kartoffel videre.
        Man kunne næsten få lyst til at opfordre TB til at gennemgå reaktionen på scoringen med spillerne i stedet for, hvad der gik galt i opdækningen ved scoringen. Det første er nemlig et helt grundlæggende problem og som man faktisk kan ændre på - man kan ikke gøre AMC til en bedre fodboldspiller - det løb er kørt - men man kan arbejde på at ændre hans og andres attitude.

        Comment


          #34
          Troels Bech må snart være en færdig mand. Jeg ser ingen forbedringer hos OB. Vi spiller fuldstændig som vi gjorde for 1 år siden, og no offense, men jeg kan ikke se, hvordan vi med den nuværende trup lige pludselig skulle spille possesion-bold, og dominere i bedste Barca tiki-taka-stil. Efteråret viste, at vi mangler spillere på nogle centrale pladser, og her blev der i vinterpausen ikke hentet noget som helst ind, der bare tilnærmelsesvis kan betegnes som værende tilfredsstillende. No offense, men Azer Busuladzic? Come on. Han er sikkert en habil 1. div-spiller, men han er altså ikke topklub-material.

          Vi må dog nok erkende, at vi ikke er bedre som det ser ud lige nu. Jeg forstår heller ikke, hvorfor f.eks. Daniel Høegh ikke får noget mere spilletid. Anders Møller er godt nok dalet i niveau, og der burde være en åben plads på holdet på hans position. Angrebet er helt uhyggelig ringe. Darko Bodul og Morten Skoubo - jøsses for en omgang. Abdellaoue er hæderlig angriber, og han kan da godt lave 10 sæsonkasser for OB, men vi mangler i den grad en Peter Utaka-type.

          Det er øv i øjeblikket - men vi ses i Brøndby! Det nytter ikke noget, at vi vender spillerne ryggen. De skal have opbakning nu hvor det virkelig gælder.

          Comment


            #35
            Og hvis man overvejer at fyre ham - så gør det ikke først efter en nedrykning - giv en anden chancen for at redde holdet.

            Mit bud: hvis man ikke ligger mindst 6 point fra nedrykning om 3 kampe (BIF, SDJ og VFF), må TB fyres. Han har/havde inkl. kampen søndag 4 kampe, som burde give 6-9 point. Direkte dueller i 3 kampe mod de formodede nedrykkere - 2 af dem endda på hjemmebane. Hvis det ikke lykkes, at hente relativt mange point mod disse to hold, må den ansvarlige træner væk - ikke mindst set i lyset af, at dette forår så på ingen måde vil være en enlig svale - men den 3. i træk med helt urimeligt dårlige resultater.

            Comment


              #36
              Bech må væk....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                http://onside.dk/superligaen/tv-ob-v...oejdepunkterne

                Tjek lige reaktionerne spillerne imellem efter VFF målet ved minut 2:14.

                Det handler mere om at skælde de andre ud end over at stå sammen om at rejse sig (AMC, KL og Ruud). Hvad fanden er det for en holdgejst eller netop mangel på samme!
                eller også råber de ud i ren ærgrelse ovenpå at være blevet snydt/off side fælden glippede. Og helt ærligt - skal de ikke råbe lidt, stod de bare helt apatiske og kiggede på hinanden ville jeg da først mene den var gal.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  [...] No offense, men Azer Busuladzic? Come on. Han er sikkert en habil 1. div-spiller, men han er altså ikke topklub-material.

                  Vi må dog nok erkende, at vi ikke er bedre som det ser ud lige nu. Jeg forstår heller ikke, hvorfor f.eks. Daniel Høegh ikke får noget mere spilletid. Anders Møller er godt nok dalet i niveau, og der burde være en åben plads på holdet på hans position. Angrebet er helt uhyggelig ringe. Darko Bodul og Morten Skoubo - jøsses for en omgang. Abdellaoue er hæderlig angriber, og han kan da godt lave 10 sæsonkasser for OB, men vi mangler i den grad en Peter Utaka-type.

                  Det er øv i øjeblikket - men vi ses i Brøndby! Det nytter ikke noget, at vi vender spillerne ryggen. De skal have opbakning nu hvor det virkelig gælder.
                  Endnu, fire kampe inde i hans Superligakarriere - skulle vi ikke lige se tiden an inden vi dømmer spillere ikke gode nok. Bashkim viste heller ikke meget andet end hårdt arbejde det første halve år han spillede.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Bech må væk....
                    i en sæk
                    fuld af blækl
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
                      Endnu, fire kampe inde i hans Superligakarriere - skulle vi ikke lige se tiden an inden vi dømmer spillere ikke gode nok. Bashkim viste heller ikke meget andet end hårdt arbejde det første halve år han spillede.
                      Kan sige til mckelberg´s forsvar at Azer ikke ligefrem strålede i 1. div heller.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                        Kan sige til mckelberg´s forsvar at Azer ikke ligefrem strålede i 1. div heller.
                        Uenig. Han spillede ret i godt i de kampe jeg så med ham i Vejle. Men han skal absolut ikke bruges som kant. Han er boks-til-boks midtbanespiller, og et ungt talent. Han er ikke grunden til vores nedtur, og det er ikke fair at gå efter ham, fordi resten af holdet ikke kører.

                        At man så skulle have hentet en angriber i vinters kan vi hurtigt blive enige om, men det er jo ikke Azers skyld.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Uenig. Han spillede ret i godt i de kampe jeg så med ham i Vejle. Men han skal absolut ikke bruges som kant. Han er boks-til-boks midtbanespiller, og et ungt talent. Han er ikke grunden til vores nedtur, og det er ikke fair at gå efter ham, fordi resten af holdet ikke kører.

                          At man så skulle have hentet en angriber i vinters kan vi hurtigt blive enige om, men det er jo ikke Azers skyld.
                          Du får en del af dem her fra mig i dag

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Uenig. Han spillede ret i godt i de kampe jeg så med ham i Vejle. Men han skal absolut ikke bruges som kant. Han er boks-til-boks midtbanespiller, og et ungt talent. Han er ikke grunden til vores nedtur, og det er ikke fair at gå efter ham, fordi resten af holdet ikke kører.

                            At man så skulle have hentet en angriber i vinters kan vi hurtigt blive enige om, men det er jo ikke Azers skyld.
                            Jeg går ikke efter Azer - det var blot en konstatering af hvilken hylde vi henter spillere fra. Hint: Det er ikke øverste.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Uenig. Han spillede ret i godt i de kampe jeg så med ham i Vejle. Men han skal absolut ikke bruges som kant. Han er boks-til-boks midtbanespiller, og et ungt talent. Han er ikke grunden til vores nedtur, og det er ikke fair at gå efter ham, fordi resten af holdet ikke kører.

                              At man så skulle have hentet en angriber i vinters kan vi hurtigt blive enige om, men det er jo ikke Azers skyld.
                              Azer spillede bestemt ret godt i VB , men han lyste ikke op som en spiller der var væsenlig bedre end så mange andre gode spillere i 1. div.
                              Han har ikke den fjerneste andel i vores nedtur og jeg håber helt sikkert han kan udvikle sig i OB og han skal have mange flere chancer for at den udvikling overhovedet kan lykkedes.
                              Så må tiden vise om det er en Schoop = en ret god 1. div spiller uden niveau til ligaen , eller en Kadrii = en spiller som gennem udvikling og spilletid gik fra en god 1. div spiller til en profil i ligaen.

                              Desværre syntes jeg det ligner det første , men håber jeg tager fejl . Kun det næste stykke tid kan vise det.

                              Comment


                                #45
                                Nu var Azer jo også meget ung da han spillede i VB, så man ville nok ikke forvente at han allerede dominerede 1. division på det tidspunkt.

                                Ret beset kom Kadrii vel fra 2. Division da vi hentede ham?

                                Comment

                                Working...
                                X