Oprindeligt indsendt af OBligation
Se indlæg
Går ud fra, at Simon Bonnez også havde været interesseret i fuldtidsstillingen, ud fra det du skriver? Det er jo bare en temmelig vigtig præmis at få helt på plads.
Jeg forstår sagtens nogle af dine bekymringer, dog synes jeg, at det er lidt voldsomt allerede at konkludere, at den nye SLO ikke er den rette mand til opgaven. Nu skal han vel lige have en chance først.
Hvis man er inkarneret OB’er og regelmæssig stadiongænger, så tror jeg altså ikke, at det er en vanskelig oplæring i fankulturen. Min store bekymring går mere på, at dele af ”miljøet” vil være afvisende overfor ham, hvis man føler sig trådt på i den her forbindelse. Det er ikke nogen god start for én, hvis hovedopgave er at samle og være med til at skabe begejstring.
For mig lyder de ideer og visioner, du fremlægger her, også som den rette vej at gå, men hvis jeg lige skal lege djævlens advokat et øjeblik, så må der jo også være en grund til, at de ideer ikke blev ført ud i livet? Det behøver jo bestemt ikke at være Simons skyld overhovedet (jeg kender intet til det), det virker jo ikke sådan, som du fremlægger det i hvert fald, men måske har systemet bagved ikke været klar til det? Måske er det ikke kun dårligt, at det er en, der også kan arbejde indefra og ud? Det kræver dog, som jeg ser det, at den nye SLO har OB-hjertet på det rette sted og også virkelig vil fansene. Hvis det bliver en ren akademisk tilgang til jobbet, som ikke tør udfordre ledelsen syn (som Magge er inde på), så ser jeg også problemer og øget afstand.
Min pointe er i hvert fald bare, at jeg håber, at den nye SLO får en reel chance for at udføre en MEGA vigtig opgave, og så håber jeg i endnu højere grad, at han også tager den og lykkedes.
Comment