Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Michelsen ny cheftræner i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Man kan ikke fortænke JM i at holde øjne og ører åbne for, hvad der rører sig på markedet. Som så meget andet i nutidens OB må de få fingeren ud, og få en afklaring. Ellers træffer JM beslutningen for os. Ledelsesmæssigt står alt fandeme stille i den klub.
    Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.
      Det står desværre skrevet i sol, måne og stjerner allerede...

      Comment


        Tja, spørgsmålet er måske hvor lang JM er tilfreds med "vi skal bare trænere hårdere". Måske han er interesseret i en lidt mere professionel og målrettet strategi...
        ​​
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.
          Enig, og jeg kan godt forstå JM - OB på nuværende virker ikke som det mest optimale sted for en dygtig og forholdsvist ung træner at få udfriet sine ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.
            Jeg tror gerne på at JM har fået henvendelser, men jeg tror nu i ligeså høj grad OB har lagt op til at JM skal bevise noget. Top 6 kan glippe med vores trup, men den skal ikke glippe på så overbevisende vis, som den gjorde i seneste sæson. Derfor forstår jeg fuldt og fast at man i OB vil se lidt af efteråret an, inden man træffer beslutningen. Det vil være en dyr beslutning at forlænge kontrakten nu, hvis vi kommer skævt fra start. Fyringssnakken vil hurtigt omringe ådalen, når nu han allerede i foråret må have lænet sig kraftigt op af en. Om OB så finder en kompetent afløser in that case JM må ud kan jeg også tvivle på, men jeg tror JM forlænger, hvis det er det OB vil og at hvis han ryger ud, så bliver det OB's beslutning.

            Comment


              Nå ja, men Henrik Clausen står jo også uden job pt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Nå ja, men Henrik Clausen står jo også uden job pt
                Og han render rundt på træningsbanerne i Ådalen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Nå ja, men Henrik Clausen står jo også uden job pt
                  Ja, NT mente jo han var enpotientiel verdensklasse træner. Endnu en NT fejl da men troede han kunne få stjernerne til at optræde som professionelle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hej Peter

                    Tak for din mail og for opklaringen af enkelte punkter. Glæder mig desuden allerede til at høre dit Rant i næste uge efter vi har tabt til AGF

                    Angående NT kan jeg ikke se problemer i at stille NT dette spørgsmål(og for den sags skyld mange andre jeg kom med dagen i et indlæg efter jeres podcast med ham). Jeg føler at han gerne svarer på hvad der bliver spurgt om. På intet tidspunkt er han blevet gået rigtigt på klingen IMO. Kan ihverfald ikke se problemer i indholdet af de spørgsmål jeg og nok mange andre har. Han kan bare sige “ingen kommentarer” eller “Fake News” hvis han ikke vil svare..

                    Men hvis de interessante og måske lidt nærgående spørgsmål ikke bliver stillet, bringer han det selfølgelig ikke op selv.

                    Jeg sender en mail til Martin
                    Helt ærligt. Han SKAL sgu læse med her.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Martin Davidsen på twitter:
                      "Jakob Michelsen har fået henvendelser fra flere klubber den seneste tid. Særligt en henvendelse var interessant, men OB sagde nej. Nu udløber kontrakten om ni måneder, og hvad skal der så ske?"
                      Hvis/når vi mister JM er vi i mine øjne for alvor på den...
                      Det afhænger lidt af hvem han afløses af ;-)
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Nå ja, men Henrik Clausen står jo også uden job pt
                        Hehe, ja... Og hvis det endelig skulle komme dertil, hvilket ingen vel tror på det gør, så kan man vel sige, at han nok også passer langt bedre ind som træner for et OB hold som det ser ud i dag, end som det så ud dengang.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          På et tidspunkt må det vel også nå der til, at hvis NT bliver fornærmet over at blive gået på klingen, og SFÅ mister muligheden for fremtidige interviews med manden, at så må det jo bare være sådan det er.

                          ​​​​
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Det afhænger lidt af hvem han afløses af ;-)
                            Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har mulighed for at tiltrække nogen, der er tilnærmelsesvis lige så dygtig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har mulighed for at tiltrække nogen, der er tilnærmelsesvis lige så dygtig.
                              Det kunne være sundt for ledelsen at opdage at der er træner der ikke længere gider dem. Senest var vel Bruce, der flygtede fordi han igen skulle have en halvsæson uden angribere af betydning. Siden er de vel alle mere eller mindre blevet fyret.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Det afhænger lidt af hvem han afløses af ;-)
                                Carsten Hemmingsen

                                Comment

                                Working...
                                X