Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jakob Michelsen ny cheftræner i OB
Collapse
X
-
Tja, spørgsmålet er måske hvor lang JM er tilfreds med "vi skal bare trænere hårdere". Måske han er interesseret i en lidt mere professionel og målrettet strategi...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Jeg håber på JM bliver, men man ved bare, at det næste der sker, er at han smutter og vi står med lige præcis ingen afløser klar.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hej Peter
Tak for din mail og for opklaringen af enkelte punkter. Glæder mig desuden allerede til at høre dit Rant i næste uge efter vi har tabt til AGF
Angående NT kan jeg ikke se problemer i at stille NT dette spørgsmål(og for den sags skyld mange andre jeg kom med dagen i et indlæg efter jeres podcast med ham). Jeg føler at han gerne svarer på hvad der bliver spurgt om. På intet tidspunkt er han blevet gået rigtigt på klingen IMO. Kan ihverfald ikke se problemer i indholdet af de spørgsmål jeg og nok mange andre har. Han kan bare sige “ingen kommentarer” eller “Fake News” hvis han ikke vil svare..
Men hvis de interessante og måske lidt nærgående spørgsmål ikke bliver stillet, bringer han det selfølgelig ikke op selv.
Jeg sender en mail til MartinGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægMartin Davidsen på twitter:
"Jakob Michelsen har fået henvendelser fra flere klubber den seneste tid. Særligt en henvendelse var interessant, men OB sagde nej. Nu udløber kontrakten om ni måneder, og hvad skal der så ske?"
Hvis/når vi mister JM er vi i mine øjne for alvor på den...
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægNå ja, men Henrik Clausen står jo også uden job pt
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tror simpelthen ikke på, at vi har mulighed for at tiltrække nogen, der er tilnærmelsesvis lige så dygtig.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment