Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Derfor kan jeg godt være nervøs på vegne af spillere som JJT og Greve, om hvordan de kommer til at passe ind. Om man vil det eller ej, så er det ikke spillere som er skabt til meget duelspil eller har præsenteret sig som iltre presspillere, og de bliver det i hvert fald ikke henover en sommer. Når man ser på nogle af de typer som han brugte på midtbanen i sin SønderjyskE-tid og som var definerende for deres udtryk, så var det folk som Drachmann, Rømer, Guira, Madsen og Absalonsen. Jeg har ærligt talt svært ved at se de store paralleller mellem de unge fynske drenge vi har, og så den bande der fra SønderjyskE, men jeg kan derimod sagtens se dem i vores egen Rømer og Casper Nielsen. Jeg vil sgu heller ikke blive chokeret, hvis vi går ud og henter en Spelmann tilbage, som ikke virker til at have så meget spilletid forude i Århus.
Jeg hæfter mig også ved, at Bjørn Paulsen i størstedelen af sidste sæson spillede en hængende angriber eller centralt på midtbanen under Michelsen i Hammarby. I denne sæson har han spillet samtlige kampe fra start i midterforsvaret. Sådan noget giver mig et ret kraftigt vidnesbyrd af, hvad det også er Michelsen vil taktisk.
Comment