Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonathan Harboe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jonathan Harboe

    Han skulle vel have en egen tråd:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonath...ntrakt-med-ob/
    3 år for Jonathan Harboe.
    Tillykke med kontrakten og med fødselsdagen!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Det skal han da :)

    Stort tillykke til knægten

    Comment


      #3
      Stort tillykke til Harboe! Glædeligt med de unge talenter, og jeg glæder mig til at se ham! 😊

      Jeg kan også se at Tingager skriver på twitter, at han var meget imponeret af ham for et halvt år siden.

      Iøvrigt så fedt, at Tingager stadigvæk følger så meget med, aktivt!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Stort tillykke til Harboe! Glædeligt med de unge talenter, og jeg glæder mig til at se ham! 😊

        Jeg kan også se at Tingager skriver på twitter, at han var meget imponeret af ham for et halvt år siden.

        Iøvrigt så fedt, at Tingager stadigvæk følger så meget med, aktivt!
        Ja, det gør sgu én varm om hjertet.

        Comment


          #5
          Så fik bold.dk lige 2 artikler ud af det der står på ob.dk

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-thomasen/

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rliga-truppen/

          Comment


            #6
            Tillykke til Harboe med kontrakten.
            Ikke ligefrem et chok. Efter min mening er Harboe et klart større talent end Frøkjær. Jeg har været ret begejstret for ham, siden U17.

            Fightervilje og god teknik; det går man ikke helt galt med.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Tillykke til Harboe med kontrakten.
              Ikke ligefrem et chok. Efter min mening er Harboe et klart større talent end Frøkjær. Jeg har været ret begejstret for ham, siden U17.

              Fightervilje og god teknik; det går man ikke helt galt med.
              Det undrede mig også da man skrev med Frøkjær at der ikke skete noget med Harboe. Men fint at de 2 erstatter Thrane og Welbeck

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det undrede mig også da man skrev med Frøkjær at der ikke skete noget med Harboe. Men fint at de 2 erstatter Thrane og Welbeck
                Ja, det er super godt. Jeg vil langt hellere have to unge egne talenter til at optage pladserne end to som Thrane/Welbeck.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Ja, det er super godt. Jeg vil langt hellere have to unge egne talenter til at optage pladserne end to som Thrane/Welbeck.
                  Præcis. Nu mangler vi bare Mathias Jørgensen på en 4 årig

                  Comment


                    #10
                    Tillyke - og dejligt med flere egne unge op. Nu håber vi bare, at de også får - og griber - chancerne under den nye træner.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Præcis. Nu mangler vi bare Mathias Jørgensen på en 4 årig
                      Yes, den må være på trapperne - kan ikke forestille mig andet, nu hvor han rent faktisk får spilletid hist og her (hvilket hverken Frøkjær eller Harboe har fået endnu).

                      Men må indrømme, at det virker lidt mærkeligt, at den ikke lukket allerede for længe siden. Er han interesseret i at spille i OB, eller er OB passive? For det kan jeg ikke se logikken i, når nu han rent faktisk er inde omkring Superliga-holdet?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Ja, det er super godt. Jeg vil langt hellere have to unge egne talenter til at optage pladserne end to som Thrane/Welbeck.
                        Det er 100 gange bedre med unge talenter i truppen, frem for de her ligegyldige breddespillere. Jeg håber virkelig de formår at tage skridtet videre, så vi ikke bare skal se dem for reserverne. Når resultaterne ikke er med os, og vi nok heller ikke kommer til at blande os, hvor det for alvor batter de næste par sæsoner, så er det vigtigt med et stortalent, som kan sprede noget begejstring den vej. Det har vi savnet!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Yes, den må være på trapperne - kan ikke forestille mig andet, nu hvor han rent faktisk får spilletid hist og her (hvilket hverken Frøkjær eller Harboe har fået endnu).

                          Men må indrømme, at det virker lidt mærkeligt, at den ikke lukket allerede for længe siden. Er han interesseret i at spille i OB, eller er OB passive? For det kan jeg ikke se logikken i, når nu han rent faktisk er inde omkring Superliga-holdet?
                          Han kom jo fra FCN i sin tid, og efter sigende blev sportschefen i FCN (CVJ) ganske rasende da han tidligere i sæsonen erfarede at de lod ham smutte til OB helt uden sværdslag, så måske de blander sig, og forsøger at lokke ham tilbage.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det undrede mig også da man skrev med Frøkjær at der ikke skete noget med Harboe. Men fint at de 2 erstatter Thrane og Welbeck
                            Kunne ikke være mere enig. Har aldrig forstået hvorfor vi har hentet folk udefra til at være nummer 19-20. mand i truppen. Giv hellere vores egne unge chancen, de har alligevel oftest mere sult til at vise sig frem. Og som man kan se i andre Superligaklubber, så kan mange af de unge rent faktisk godt klare sig. Synes nogle gange man overvurdere superligaen lidt, og tror ikke de unge kan klare det. Hvis man har et nogenlunde talent, så er springet til Superligaen altså ikke særligt stort. I hvert fald ikke større end at man godt kan være med.

                            Dejligt med vores egne unge i truppen !

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Yes, den må være på trapperne - kan ikke forestille mig andet, nu hvor han rent faktisk får spilletid hist og her (hvilket hverken Frøkjær eller Harboe har fået endnu).

                              Men må indrømme, at det virker lidt mærkeligt, at den ikke lukket allerede for længe siden. Er han interesseret i at spille i OB, eller er OB passive? For det kan jeg ikke se logikken i, når nu han rent faktisk er inde omkring Superliga-holdet?
                              Som jeg har læst det er det noget med, at han skal starte 3.G nu her. Så det handler nok om, at man skal stykke en passende kontrakt og aftale med gymnasiet sammen. Det sidste kan måske være det egentlige problem.

                              Comment

                              Working...
                              X