Han kom jo fra FCN i sin tid, og efter sigende blev sportschefen i FCN (CVJ) ganske rasende da han tidligere i sæsonen erfarede at de lod ham smutte til OB helt uden sværdslag, så måske de blander sig, og forsøger at lokke ham tilbage.
Det tror jeg nu ikke. Grunden til at man lod ham gå i sin tid, var at man havde to 9ere man anså for værende mere spændende, og det tror jeg egentlig stadig, at de har en opfattelse af, i hvert fald i Nicolai Frederiksen.
Det tror jeg nu ikke. Grunden til at man lod ham gå i sin tid, var at man havde to 9ere man anså for værende mere spændende, og det tror jeg egentlig stadig, at de har en opfattelse af, i hvert fald i Nicolai Frederiksen.
Nicolai Baden er umiddelbart et større talent.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Jeg har spekuleret som en gal over det navn .. tak for info. Han er jo fynbo og jeg erindre at han var i Ådalen og se på forholdene, derefter lavede han en kontrakt med FCN, med en lidt syrlig bemærkning om at han havde forventet lidt mere .. bare lidt mere. Jeg antager det er de u-trendy forhold der havde en indvirkning på valget
Jeg har spekuleret som en gal over det navn .. tak for info. Han er jo fynbo og jeg erindre at han var i Ådalen og se på forholdene, derefter lavede han en kontrakt med FCN, med en lidt syrlig bemærkning om at han havde forventet lidt mere .. bare lidt mere. Jeg antager det er de u-trendy forhold der havde en indvirkning på valget
Den kan man så spekulere over hvis han en dag bliver solgt for 30-40 mill
Jeg kender ikke til det præcise forløb, men det kan da godt være rigtigt det du skitserer. Det var måske også mere et tilvalg af FCN end et fravalg af OB, da de jo indiskutabelt giver en rigtigt god skoling til offensive typer som ham, og at de er kendt for at give de unge chancen tidligt.
Men at et stortalent der er vokset op en spytklat fra stadion og er søn er af en gammel OB-spiller, ikke skal have sine ungdomsår i år, det kan man kun begræde ja.
Comment