Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen særudgave - OB skal have ny træner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen særudgave - OB skal have ny træner

    Her er linket til dagens ekstraudsendelse: https://soundcloud.com/obstemmer/sae...ave-ny-traener

    Kent Nielsen er blevet fyret, OB skal have ny cheftræner, og Stemmer Fra Ådalen er gået i BREAKING.

    På en hektisk mandag sætter Stemmer Fra Ådalen fokus på det kommende trænerskifte i OB og taler med både sportsdirektør Jesper Hansen og anfører Kenneth Emil Petersen. Desuden gæster OB-legenden Carsten Hemmingsen kort vores udsendelse, hvor vi taler om Kent Nielsens eftermæle og fremtidens OB.

    I studiet er Morten Skov og Martin Davidsen.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Her er linket til dagens ekstraudsendelse: https://soundcloud.com/obstemmer/sae...ave-ny-traener

    Kent Nielsen er blevet fyret, OB skal have ny cheftræner, og Stemmer Fra Ådalen er gået i BREAKING.

    På en hektisk mandag sætter Stemmer Fra Ådalen fokus på det kommende trænerskifte i OB og taler med både sportsdirektør Jesper Hansen og anfører Kenneth Emil Petersen. Desuden gæster OB-legenden Carsten Hemmingsen kort vores udsendelse, hvor vi taler om Kent Nielsens eftermæle og fremtidens OB.

    I studiet er Morten Skov og Martin Davidsen.
    Dejligt med en hurtig reaktion på dagens store nyhed, og sørme også dejligt at høre at facilitetsprojektet skrider frem.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Dejligt med en hurtig reaktion på dagens store nyhed, og sørme også dejligt at høre at facilitetsprojektet skrider frem.
      Stor tak for dagens udsendelse. Dejligt med opdatering på Fellah og faciliteter.
      Friskt pust med CM. Han er godt ligeud af posen

      Donation sendt

      Comment


        #4
        Rigtig godt at I kunne bringe dette. Går ud fra det ikke var vanskeligt at få Jesper og KEP med på det

        Jesper ER lang i spyttet. Han er jyde men det er ikke kun det. Jeg mener det er nødvendigt at gå mere til ham. Og det har været fremme før her.
        Han slipper afsted med for meget tomsnak - f.eks. hvornår og hvad der sker om faciliteterne. Nu er der planer for Ådalen. Hvilke. Vil han ikke svare så spørg ham hvorfor han ikke vil og bor i hans begrundelse. Han har lige så meget brug for jer som I har for ham. Og han skal vide at kun gennem "irriterende" opfølgende spørgsmål, kan han komme til at sige ,hvad vi gerne vil have svar på. Og dermed tilfredsstille os.

        Det gælder også hans ofte brug af "VI". Jeg kender enkeltmandsvirksomheder der altid siger "vi". Hvem er "vi". I det hele taget er det jeres ansvar at få manden til at udtrykke sig tydeligere. Og når det lykkes falder der flere penge. Sgu da også en motivation, synes jeg.


        Hvis det faktisk lykkes "vi" at finde en træner og nogle spillere, der kan bringe noget engagement tilbage fra tidligere/potentielle og nuværende fans, vil der givet komme større interesse for jeres podcast. Det håber jeg sker. I kan gøre en forskel - også i dag.

        Har kun hørt interviewet med Jesper pt
        Last edited by Tåhyler; 21-05-2018, 14:08.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Stor tak for dagens udsendelse. Dejligt med opdatering på Fellah og faciliteter.
          Friskt pust med CM. Han er godt ligeud af posen

          Donation sendt

          Kunne endnu ikke høre udsendelsen. Hvad er status med Fellah? Og faciliteterne?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Kunne endnu ikke høre udsendelsen. Hvad er status med Fellah? Og faciliteterne?
            Der er bliver et “Ådalen-projekt” og Fellah er ikke besluttet endnu, måske det også afhænger af den nye træner
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Kunne endnu ikke høre udsendelsen. Hvad er status med Fellah? Og faciliteterne?
              Ingen afklaring på Fellah endnu, vi fik ikke en flig. Med Kent ude af døren, vil jeg blive MEGET overrasket, hvis han spiller her i næste sæson.

              Man har fået afsat penge til nye faciliteter, man har nogle håndgribelige planer og de indebærer en løsning i Ådalen, men af en eller anden grund kan vi ikke få mere afvide nu.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Der er bliver et “Ådalen-projekt” og Fellah er ikke besluttet endnu, måske det også afhænger af den nye træner
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ingen afklaring på Fellah endnu, vi fik ikke en flig. Med Kent ude af døren, vil jeg blive MEGET overrasket, hvis han spiller her i næste sæson.

                Man har fået afsat penge til nye faciliteter, man har nogle håndgribelige planer og de indebærer en løsning i Ådalen, men af en eller anden grund kan vi ikke få mere afvide nu.
                Mange tak. Ville være også fuldstændigt overrasket hvis vi holder fast i Fellah. Ham er vel kun et af de mærkelige Kent-projekter.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Dejligt med en hurtig reaktion på dagens store nyhed, og sørme også dejligt at høre at facilitetsprojektet skrider frem.
                  Der skal, stadig, ikke ret meget til at gøre dig tilfreds, hva?

                  Stadig kun ord og ingen handling.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Der skal, stadig, ikke ret meget til at gøre dig tilfreds, hva?

                    Stadig kun ord og ingen handling.

                    MvH ChrisOB
                    Last edited by manner; 21-05-2018, 14:55.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Kep var utrolig afklaret og klar i spyttet i forhold til de mange år han havde arbejdet sammen med KN. Professionellet- må håbe han tager det med på banen næste sæson, hvor han forhåbentlig er reserve spiller.

                      Der er ingen tvivl om, siger jyden som altid 117 gange, og lige så snart det skal være konkret så taler han mere uklart og vævende end Ritt Bjerregaard. Jh dræber klubben, lad os få ham væk. CH virkede til, at foretrække BO. Også sjovt at CH siger at rygterne om at KN var færdig har kørt et stykke tid - især ansættelse at ny assisterende træner fik rygterne til at tiltage.

                      Comment


                        #12
                        Jesper Hansen holder aldrig op med at ryste mig. For det første, vil han enten ikke sige noget om klubbens vision eller også er der simpelthen ingen, begge dele er jo katastrofalt. Dertil er det jo vanvittigt, at man først efter 2,5 med Kent Nielsen, åbenbart bliver utilfreds med den trillen rundt som KN notoriske står for, hvad fanden ligner det? Har man været enige eller uenige i stilen? Hvis man var enig, så må man holde fast, hvis man var uenig hvorfor så først nu? Det giver simpelthen ingen mening.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Jesper Hansen holder aldrig op med at ryste mig. For det første, vil han enten ikke sige noget om klubbens vision eller også er der simpelthen ingen, begge dele er jo katastrofalt. Dertil er det jo vanvittigt, at man først efter 2,5 med Kent Nielsen, åbenbart bliver utilfreds med den trillen rundt som KN notoriske står for, hvad fanden ligner det? Har man været enige eller uenige i stilen? Hvis man var enig, så må man holde fast, hvis man var uenig hvorfor så først nu? Det giver simpelthen ingen mening.
                          Enig.
                          Jesper Hansen er ikke bare kedelig at høre på, han virker simpelthen rystende inkompetent. Alt det han udtaler i det her interview kunne enhver forudsige på forhånd. Det er politikersnak af værste skuffe. Det lyder simpelthen som om fyringen af Kent kom bag på ham og at han først nu skal til at arbejde med hvad der skal ske nu. Kører man ikke med plan a og b i OB? Det virker som om vores sportschef altid er 10 skridt efter både når det gælder strategi samt spiller- og trænerrekrutereing. Jeg føler mig slet ikke tryg ved at det bl.a. er JH der skal finde frem til vores kommende træner.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig.
                            Jesper Hansen er ikke bare kedelig at høre på, han virker simpelthen rystende inkompetent. Alt det han udtaler i det her interview kunne enhver forudsige på forhånd. Det er politikersnak af værste skuffe. Det lyder simpelthen som om fyringen af Kent kom bag på ham og at han først nu skal til at arbejde med hvad der skal ske nu. Kører man ikke med plan a og b i OB? Det virker som om vores sportschef altid er 10 skridt efter både når det gælder strategi samt spiller- og trænerrekrutereing. Jeg føler mig slet ikke tryg ved at det bl.a. er JH der skal finde frem til vores kommende træner.
                            Jeg ville ikke engang være tryg ved at lade JH købe overtrækstrøjer .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Hemmingsen siger det Jesper Hansen skal sige: Odense er en af Danmarks største byer, så selvfølgelig skal OB blande sig i toppen. Jeg håber Jespers overordnede kan se at der skal en anden sportsdirektør til. Orker ikke mere “der er ingen tvivl om” og “det vil jeg ikke kommentere ‘på’”.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment

                              Working...
                              X