Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Enrico AugustinuS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Dejligt at der kommunikeres direkte til os fans med en retorik, der er lige ud af posen. Jeg må også indrømme at jeg troede der var en idiot, som kedede sig til at starte med. Rottekommentaren havde jeg sgu ikke forventet fra en ansat i OSE's øverste ledelse, men det er forfriskende, ligesom at der sættes ord på at vi altså halter efter et par jyske klubber, som vi var foran for få sæsoner siden.
    Nu har vi ledelsens ord for hvor vi står og hvad der prioriteres og samtidig kan vi glemme at spekulere i JH's fremtid for en stund.
    Jeg ser frem imod det spændende tiltag d. 20 juni.
    Gud hvor skulle der dog lidt til at gøre os glade. Ufatteligt man ikke har kunne komme frem til at det her er nødvendigt for længe siden, med den manglende opbakning OB har mødt de seneste sæsoner

    Comment


      #47
      [QUOTE=claudes1;146842]Jeg er overrasket over følgende formuleringer:

      "
      at jeg ikke starter med at ligge pres på den sportslige sektor, ligesom at jeg ikke presser mine børn, skulle de ikke indfri mine forventninger til deres karakter."

      "så selv om vi kunne trække Eriksen hjem fra England, tror jeg squ ikke han gider, når rotterne render rundt om fødderne på dem nede i omklædningsrummet.

      "kanaliseret de skillinger ned til Jesper, så han får lidt mere og arbejde med."

      Jeg anser tonen i dem for at være overraskende, hvis de skulle komme fra den administrerende direktør i en stor virksomhed. Endvidere virker indlægget ikke gennemarbejdet med hensyn til grammatik - i min optik overraskende.

      Hvis det dog skulle vise sig, at det vitterligt er Enrico, signalerer det jo et paradigmeskifte i OB. En kommunikation fra topledelsen, hvor man ikke er bange for at blotte sig, og hvor fokus er på ligefremhed, åbenhed og øjenhøjde. Det må nødvendigvis tages imod med kyshånd af alle de forum-brugere, som har bandet KN og JH langt væk for deres "uld i mund"-retorik.

      Det er "forbandet", hvis jeg virkelig har taget fejl

      Det er ok, at det for nogle mennesker kan være svært at indrømme, at man tog fejl, men når nu Augustinus selv har bekræftet sit indlæg er det vel ikke nødvendigt at starte en diskussion om hans formuleringsevne. Jeg synes det er befriende tydeligt og let fatteligt, ikke mindst set i forhold til de evner andre ledere i OB, har udvist når de udtaler sig.
      Mvh

      Comment


        #48
        [QUOTE=pnl;146895]
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg er overrasket over følgende formuleringer:

        "
        at jeg ikke starter med at ligge pres på den sportslige sektor, ligesom at jeg ikke presser mine børn, skulle de ikke indfri mine forventninger til deres karakter."

        "så selv om vi kunne trække Eriksen hjem fra England, tror jeg squ ikke han gider, når rotterne render rundt om fødderne på dem nede i omklædningsrummet.

        "kanaliseret de skillinger ned til Jesper, så han får lidt mere og arbejde med."

        Jeg anser tonen i dem for at være overraskende, hvis de skulle komme fra den administrerende direktør i en stor virksomhed. Endvidere virker indlægget ikke gennemarbejdet med hensyn til grammatik - i min optik overraskende.

        Hvis det dog skulle vise sig, at det vitterligt er Enrico, signalerer det jo et paradigmeskifte i OB. En kommunikation fra topledelsen, hvor man ikke er bange for at blotte sig, og hvor fokus er på ligefremhed, åbenhed og øjenhøjde. Det må nødvendigvis tages imod med kyshånd af alle de forum-brugere, som har bandet KN og JH langt væk for deres "uld i mund"-retorik.

        Det er "forbandet", hvis jeg virkelig har taget fejl

        Det er ok, at det for nogle mennesker kan være svært at indrømme, at man tog fejl, men når nu Augustinus selv har bekræftet sit indlæg er det vel ikke nødvendigt at starte en diskussion om hans formuleringsevne. Jeg synes det er befriende tydeligt og let fatteligt, ikke mindst set i forhold til de evner andre ledere i OB, har udvist når de udtaler sig.
        Mvh
        Jeg synes ikke, at det lyder særlig skarpt. Det ene udelukker vel ikke det andet. Man kan vel godt være skarp i replikken uden at skulle lyde som en evnesvag fra et værtshus?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lyder ikke til at der er de store penge stadigvæk men man arbejder på det.
          Så den bedste “handling” man kan lave er vel at sætte målsætningen ned til Top 8 men selvfølgelig have ambitioner om Top 6. Samtidig med at man melder en ungdomssatsning ud og trækker Jørgensen,Harboe og Molberg ind ved siden af Frøkjær som allerede har fået kontrakt.
          Og så henter et par “profiler” til at krydre det hele lidt med.

          For hvis man melder Top 6 ud igen uden at bakke det op med økonomi er vi ikke nået et hak videre selvom kommunikationen er i bedring
          Målsætningen bør være at få så mange points som muligt og så se, hvor vi lander med det. Men det får du aldrig nogen OB-ledelse til at gå ud med. Den kommer til at hedde TOP-6 igen. Hvilket er fint nok, men som du siger, så skal der handling bag den målsætning. Og mere selverkendelse efter dårlige præstationer/resultater.

          Ambitionerne skal altid være at række ud efter topplaceringerne og måske endda overpræstere. Det skal bare være et projekt, der hvis det kikser stadig har en klar profil, som de fleste kan se sig selv i; i mine øjne et udtryk, der er mere Moseby end Jönsson. Mere Hemmingsen end Joan.

          Mindre fokus på trillen bold og sætte sit hår. Mere power; mere fight, mere OB.

          Hvis man formår at gøre det, hvor vi selv i nederlagenes stund kan genkende OB, så er man nået længere, end man egentlig regner med. Det her handler ikke om død og pine om at komme op i toppen; det handler om måden man forsøger at komme derop.

          Og vi kan præstere bedre, end vi har gjort hidtid med den samme økonomi. Det kræver bare skarphed, dygtighed og held på transfer og taktikdelen.

          Og ind imellem de vigtige ting en kommunikation, der er meget mere a la Enricos end Jesper Hansen. Den mand er en PR og kommunikation katastrofe.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #50
            [QUOTE=Københavnstinker;146896]
            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Jeg synes ikke, at det lyder særlig skarpt. Det ene udelukker vel ikke det andet. Man kan vel godt være skarp i replikken uden at skulle lyde som en evnesvag fra et værtshus?
            Rolig nu, så var det vist hellere ikke værre...

            Comment


              #51
              Jeg synes, at det er mega-fedt og meget troværdigt, at Enrico "blander" sig lidt i debatten. At der er lidt sprogfejl gør mig ikke det mindste, og det bevidner nok mere om, at vi har opbygget en fejlfinderkultur på forum, end at Enrico laver nogle trykfejl, at det er blevet så stort et tema.

              Håber at det kan give grobund for idégenerering, innovation og co-creation i stedet for mudderkast, stråmandsargumenter og fejlfinderkultur. Vi har brug for at nogle at spare lidt med og blive hørt lige fra dem, der står på RMN-tribunen til dem, som sidder i København og kun ser kampene på TV. Mange kan bidrage med noget positivt i stedet for kun at komme med røde streger under alt det, der er forkert.

              Jeg håber virkelig, at det er muligt at have en god debat med Enrico eller andre fra ledelsen. Vi har brug for en ny retning.

              Velkommen til Enrico.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg tvivler på, at vi har med den nye direktør at gøre. Der er nogle formuleringer, som jeg finder det svært at tro, at en OSE-direktør ville bruge.....
                Jeg er sikker på den er god nok.
                Det er for "frisk fyr" til at være falsk ... ville man snyde med det her ville tilgangen være anderledes, i kan roligt regne med at det er den reelle Enrico.

                Jeg har lige spurgt en i organisationen, det er skam den helt rigtige Enrico.

                Redigeret ... aah det har i allerede fået bekræftet.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg er sikker på den er god nok.
                  Det er for "frisk fyr" til at være falsk ... ville man snyde med det her ville tilgangen være anderledes, i kan roligt regne med at det er den reelle Enrico.

                  Jeg har lige spurgt en i organisationen, det er skam den helt rigtige Enrico.

                  Redigeret ... aah det har i allerede fået bekræftet.
                  Det var netop det, som jeg fandt mistænkeligt - men jeg kender jo ikke manden - måske er han bare sådan - bare ikke lige den stil og type vi er vant til fra OSE!

                  Jeg har intet imod at indrømme, at jeg tog fejl! Jeg er bare personligt meget overrasket!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det var netop det, som jeg fandt mistænkeligt - men jeg kender jo ikke manden - måske er han bare sådan - bare ikke lige den stil og type vi er vant til fra OSE!

                    Jeg har intet imod at indrømme, at jeg tog fejl! Jeg er bare personligt meget overrasket!
                    Hvis man ville fake den og få det til at se rigtigt ud, ville man sandsynligvis ikke køre den stil :) ... som jeg ser det.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      [QUOTE=Københavnstinker;146896]
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Jeg synes ikke, at det lyder særlig skarpt. Det ene udelukker vel ikke det andet. Man kan vel godt være skarp i replikken uden at skulle lyde som en evnesvag fra et værtshus?
                      Ja? Måske skulle du øve dig lidt så...

                      Comment


                        #56
                        Hej Enrico

                        Denne er til dig. Håber du gør noget ved det. (Repost fra anden tråd). Jeg håber i øvrigt på Thomas Helveg eller Steen Nedergaard som vores næste sportsdirektør.

                        Problemet i denne situation er, at vi har et hold bestående af mestendels reservespillere fra klubber på niveau med OB eller under. Vi har så ganske få profiler, at jeg simpelthen ikke kan se, hvad der skulle være at bygge videre på. Uanset hvilken træner der kommer, så ligner det unægteligt en helt ny udrensning af spillertruppen.

                        Noget af det falder selvfølgelig tilbage på Kent Nielsen der også må have haft meget at sige på spillersiden, men det handler også om, at vi har en sportsdirektør fra tredje eller fjerde hylde efter danske forhold. Ud af sine utallige transfers er hans hitrate simpelthen så uhyggeligt lav, at man får hovedpine af at tænke på, at han skal være med til at sammensætte den næste træners trup.

                        Det kan godt være, at klubbens budget er skåret ned, men de penge, som nu engang var tilbage, er blevet forvaltet så elendigt, at det måske forevigt har knækket min tro på den nuværende sportslige ledelse og bestyrelse. Alene det faktum at vores sportsdirektør ikke kan hente udenlandske spillere siger alt.

                        Jesper Hansens netværk stopper i midten af superligaen og divisionerne under. Det er umuligt at bygge noget stort op på disse navne - ellers ville andre klubber jo have gjort det for længst. Man kan ikke sammensætte et hold af spillere fra divisionerne og reserver fra bundklubberne og forvente at de bliver et top 6-hold. Det vil i bedste fald kun være muligt nogle få sæsoner i løbet af et årti - og hvis man hedder Viggo Jensen eller Ove Pedersen og har fingeren på pulsen helt nede i serieklubberne.

                        Hvordan kan man være sportsdirektør og være så pinligt ringe til en af de vigtigste opgaver i moderne fodbold? Hvordan kan man fyre sin dygtige scout og tage arbejdet under sig selv, når man intet netværk har? Hvordan kan man ikke engang vide, hvad der foregår i skandinavisk fodbold?

                        Jesper Hansen har hældt klubbens millioner ud ad vinduet til typer som Lasse Kryger, Dvalishvili, Conor O'Brian osv. En dygtig sportsdirektør havde over samme periode kunne nøjes med at hente halvdelen og have en langt bedre hitrate.

                        Når jeg leder efter årsagen til, at det står så skidt til i OB, behøver jeg bare kigge på vores sportsdirektør. Ingen seriøs virksomhed ville lade en mand med så store mangler have den slags ansvar. Men i OB lader man bare tingene stå til og er tilfredse med nogle jyske gloser og uld i mund.

                        Husk blot at manden kørte Horsens i sænk. Klubben rejste sig først, da Jesper Hansen forsvandt. Nu har man også overhalet OB.

                        Vi flytter os ikke ud af stedet, så længe den mand sidder i chefstolen, men hvorfor kan man blive ved med at tale for døve øren til bestyrelsen?

                        Den mand skulle have været fyret for mindst to år siden.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #57
                          [QUOTE=Limefrugten;146930]
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                          Ja? Måske skulle du øve dig lidt så...
                          Det kunne være du skulle rette din kommentar til rette person - københavnstinker_- som oprindelig skrev denne nedværdigende kommentar om evnesvage. Jeg kan slet ikke komme ned på sådant et niveau.
                          mvh

                          Comment


                            #58
                            [QUOTE=pnl;146936]
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det kunne være du skulle rette din kommentar til rette person - københavnstinker_- som oprindelig skrev denne nedværdigende kommentar om evnesvage. Jeg kan slet ikke komme ned på sådant et niveau.
                            mvh
                            Det var det jeg forsøgte. Hvis du ser mit indlæg igen, kan du se, at der er gået noget galt i mit quote. Beklager

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Hej Enrico

                              Denne er til dig. Håber du gør noget ved det. (Repost fra anden tråd). Jeg håber i øvrigt på Thomas Helveg eller Steen Nedergaard som vores næste sportsdirektør.

                              Problemet i denne situation er, at vi har et hold bestående af mestendels reservespillere fra klubber på niveau med OB eller under. Vi har så ganske få profiler, at jeg simpelthen ikke kan se, hvad der skulle være at bygge videre på. Uanset hvilken træner der kommer, så ligner det unægteligt en helt ny udrensning af spillertruppen.

                              Noget af det falder selvfølgelig tilbage på Kent Nielsen der også må have haft meget at sige på spillersiden, men det handler også om, at vi har en sportsdirektør fra tredje eller fjerde hylde efter danske forhold. Ud af sine utallige transfers er hans hitrate simpelthen så uhyggeligt lav, at man får hovedpine af at tænke på, at han skal være med til at sammensætte den næste træners trup.

                              Det kan godt være, at klubbens budget er skåret ned, men de penge, som nu engang var tilbage, er blevet forvaltet så elendigt, at det måske forevigt har knækket min tro på den nuværende sportslige ledelse og bestyrelse. Alene det faktum at vores sportsdirektør ikke kan hente udenlandske spillere siger alt.

                              Jesper Hansens netværk stopper i midten af superligaen og divisionerne under. Det er umuligt at bygge noget stort op på disse navne - ellers ville andre klubber jo have gjort det for længst. Man kan ikke sammensætte et hold af spillere fra divisionerne og reserver fra bundklubberne og forvente at de bliver et top 6-hold. Det vil i bedste fald kun være muligt nogle få sæsoner i løbet af et årti - og hvis man hedder Viggo Jensen eller Ove Pedersen og har fingeren på pulsen helt nede i serieklubberne.

                              Hvordan kan man være sportsdirektør og være så pinligt ringe til en af de vigtigste opgaver i moderne fodbold? Hvordan kan man fyre sin dygtige scout og tage arbejdet under sig selv, når man intet netværk har? Hvordan kan man ikke engang vide, hvad der foregår i skandinavisk fodbold?

                              Jesper Hansen har hældt klubbens millioner ud ad vinduet til typer som Lasse Kryger, Dvalishvili, Conor O'Brian osv. En dygtig sportsdirektør havde over samme periode kunne nøjes med at hente halvdelen og have en langt bedre hitrate.

                              Når jeg leder efter årsagen til, at det står så skidt til i OB, behøver jeg bare kigge på vores sportsdirektør. Ingen seriøs virksomhed ville lade en mand med så store mangler have den slags ansvar. Men i OB lader man bare tingene stå til og er tilfredse med nogle jyske gloser og uld i mund.

                              Husk blot at manden kørte Horsens i sænk. Klubben rejste sig først, da Jesper Hansen forsvandt. Nu har man også overhalet OB.

                              Vi flytter os ikke ud af stedet, så længe den mand sidder i chefstolen, men hvorfor kan man blive ved med at tale for døve øren til bestyrelsen?

                              Den mand skulle have været fyret for mindst to år siden.
                              Der er ingen tvivl om, som JH altid starter sætninger med inden har køre i ring og siger intet,. At JH er det største begrænsninger i forhold til at genvinde fynboernes lyst til OB. Personlig kommer jeg ikke til flere hjemmekampe før JH er stoppet. Jeg er ikke den eneste som ikke kommer på stadion før vi får ny sportsdirektør. Mit bud er BO Henriksen som manager, det frigivet lønkroner til endnu en træner og måske også en scout.

                              Comment


                                #60
                                [QUOTE=Limefrugten;146937]
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Det var det jeg forsøgte. Hvis du ser mit indlæg igen, kan du se, at der er gået noget galt i mit quote. Beklager
                                Modtaget- godt ord igen.
                                Mvh

                                Comment

                                Working...
                                X