Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Enrico AugustinuS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Målsætningen bør være at få så mange points som muligt og så se, hvor vi lander med det. Men det får du aldrig nogen OB-ledelse til at gå ud med. Den kommer til at hedde TOP-6 igen. Hvilket er fint nok, men som du siger, så skal der handling bag den målsætning. Og mere selverkendelse efter dårlige præstationer/resultater.

    Ambitionerne skal altid være at række ud efter topplaceringerne og måske endda overpræstere. Det skal bare være et projekt, der hvis det kikser stadig har en klar profil, som de fleste kan se sig selv i; i mine øjne et udtryk, der er mere Moseby end Jönsson. Mere Hemmingsen end Joan.

    Mindre fokus på trillen bold og sætte sit hår. Mere power; mere fight, mere OB.

    Hvis man formår at gøre det, hvor vi selv i nederlagenes stund kan genkende OB, så er man nået længere, end man egentlig regner med. Det her handler ikke om død og pine om at komme op i toppen; det handler om måden man forsøger at komme derop.

    Og vi kan præstere bedre, end vi har gjort hidtid med den samme økonomi. Det kræver bare skarphed, dygtighed og held på transfer og taktikdelen.

    Og ind imellem de vigtige ting en kommunikation, der er meget mere a la Enricos end Jesper Hansen. Den mand er en PR og kommunikation katastrofe.

    MvH ChrisOB
    Selvfølgelig skal målsætningen være Top6 ... intet bør være til hindre for dette og ret beset var vi også tæt på i indeværende sæson:
    Vi taber håbløst til SIF i sidste runde i efteråret og sælger forsvaret i vinterpausen (Tingager) .. vi har haft en træner der ikke kunne skabe to sejre i træk (faktisk sjældent to gode halvlege i træk) og har haft en mentalitet på holdet der konsekvent har troet at tingene kommer af sig selv ... det er elementer der KAN ændres på .. ikke mindst mentalt.
    Selvfølgelig skal der forstærkninger til men det bør ikke være svært..
    Last edited by Plum; 23-05-2018, 17:46.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

      Enrico gør da i hvert fald en rigtigt god figur ift. at fremstå som en god mand for OB, tale klubben op og indvarsle bedre tider. Forhåbentlig ender det ikke ud i tom snak og rævekager.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

        Enrico gør da i hvert fald en rigtigt god figur ift. at fremstå som en god mand for OB, tale klubben op og indvarsle bedre tider. Forhåbentlig ender det ikke ud i tom snak og rævekager.
        Arghhh men for helveg da. Jeg udvikler snart et mancrush på den mand
        FUCK HVOR ER DET DEJLIGT AT HØRE!!

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://www.bt.dk/superligaen/superl...medium=twitter

          Enrico gør da i hvert fald en rigtigt god figur ift. at fremstå som en god mand for OB, tale klubben op og indvarsle bedre tider. Forhåbentlig ender det ikke ud i tom snak og rævekager.
          Hvor er det fantastisk at vi har fået en mand på posten der ser værdi i brandet OB. Han gør virkelig sit for at blive en populær skikkelse i og omkring OB. Jeg er meger spændt på de en uddybning af alle de her ting. Han virker som en mand der konkretiserer det hele på en måde man virkelig har savnet. Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer med positive udtalelser

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Arghhh men for helveg da. Jeg udvikler snart et mancrush på den mand
            FUCK HVOR ER DET DEJLIGT AT HØRE!!
            Du må have en idolplakat op hjemme i stuen men ja det er rigtig fedt at høre. Det er fint at orientere sponsorerne først (er du inviteret) og så må der ikke gå lang tid før vi andre bliver oplyst i større grad end vi har været forvænt med i mange år.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Du må have en idolplakat op hjemme i stuen men ja det er rigtig fedt at høre. Det er fint at orientere sponsorerne først (er du inviteret) og så må der ikke gå lang tid før vi andre bliver oplyst i større grad end vi har været forvænt med i mange år.
              Nej jeg valgte at sige nej til deres sponsorat tilbud for en måneds tid siden. Men ville da lyve at tanken ikke slår mig nu at gøre det efter alle de positive forlydender der har været i dag. Men jeg tror jeg vil se lidt handling først før jeg hopper på igen

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej jeg valgte at sige nej til deres sponsorat tilbud for en måneds tid siden. Men ville da lyve at tanken ikke slår mig nu at gøre det efter alle de positive forlydender der har været i dag. Men jeg tror jeg vil se lidt handling først før jeg hopper på igen
                Der skal vel være handling bag først.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Der skal vel være handling bag først.
                  Jeps. Som jeg også skriver

                  Comment


                    #69
                    Dejligt med åbenhed og direkte kommunikation fra topledelse til fans og medier.

                    Jeg ser frem til, at planerne bliver offentliggjort efter sponsormødet.

                    Spændende tider!

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Selvfølgelig skal målsætningen være Top6 ... intet bør være til hindre for dette og ret beset var vi også tæt på i indeværende sæson:
                      Vi taber håbløst til SIF i sidste runde i efteråret og sælger forsvaret i vinterpausen (Tingager) .. vi har haft en træner der ikke kunne skabe to sejre i træk (faktisk sjældent to gode halvlege i træk) og har haft en mentalitet på holdet der konsekvent har troet at tingene kommer af sig selv ... det er elementer der KAN ændres på .. ikke mindst mentalt.
                      Selvfølgelig skal der forstærkninger til men det bør ikke være svært..
                      Så tæt på, men alligevel så langt fra... Jeg mener en målsætning om top 6 sætter et pres på os ude fra, som jeg ikke tror den mentale tilstand i truppen kan bære per nuværende, så det klogelige ville være at sænke barren så den nye træner kan få lidt mere arbejdsro. Lidt a la "solid midterplacering" som vi havde som officiel målsætning i første sæson under Kent.

                      Er godt klar over, at den kommer til at hedde top 6, men så tæt som midterfeltet er, så skal der ikke meget til, før vi næste år måske ikke kommer til at komme tæt på top 6.

                      Så ferm er den trup altså heller ikke.

                      Det kan selvfølgelig ændre sig alt efter, hvad der bliver hentet ind, men per nuværende anser jeg ikke top 6 som en bæredygtig målsætning. Der er alt for mange usikkerhedsmomenter.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Så tæt på, men alligevel så langt fra... Jeg mener en målsætning om top 6 sætter et pres på os ude fra, som jeg ikke tror den mentale tilstand i truppen kan bære per nuværende, så det klogelige ville være at sænke barren så den nye træner kan få lidt mere arbejdsro. Lidt a la "solid midterplacering" som vi havde som officiel målsætning i første sæson under Kent.

                        Er godt klar over, at den kommer til at hedde top 6, men så tæt som midterfeltet er, så skal der ikke meget til, før vi næste år måske ikke kommer til at komme tæt på top 6.

                        Så ferm er den trup altså heller ikke.

                        Det kan selvfølgelig ændre sig alt efter, hvad der bliver hentet ind, men per nuværende anser jeg ikke top 6 som en bæredygtig målsætning. Der er alt for mange usikkerhedsmomenter.

                        MvH ChrisOB
                        Fuldstændig enig. Men transfervinduet kan selvfølgelig ændre på dette. Der er jo nye tider på ledelsesgangene.
                        Et par klassespillere eller 3 og kun Grytebust solgt. Så kan alt ændres

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Selvfølgelig skal målsætningen være Top6 ... intet bør være til hindre for dette og ret beset var vi også tæt på i indeværende sæson:
                          Vi taber håbløst til SIF i sidste runde i efteråret og sælger forsvaret i vinterpausen (Tingager) .. vi har haft en træner der ikke kunne skabe to sejre i træk (faktisk sjældent to gode halvlege i træk) og har haft en mentalitet på holdet der konsekvent har troet at tingene kommer af sig selv ... det er elementer der KAN ændres på .. ikke mindst mentalt.
                          Selvfølgelig skal der forstærkninger til men det bør ikke være svært..
                          Helt enig. Den rigtige træner og 2-3 ægte forstærkninger (især i cf og en ledertyp, gerne på midtbanen) og tror hvis lykken er med os så kan vi kæmpe om Top 4.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Helt enig. Den rigtige træner og 2-3 ægte forstærkninger (især i cf og en ledertyp, gerne på midtbanen) og tror hvis lykken er med os så kan vi kæmpe om Top 4.
                            Jeg ved godt, at på en god OB dag som denne, at jeg vil få hug for at downplaye din optimisme, men hvor mange gange har jeg dog ikke læst nogen, der har skrevet noget lignende, som du skriver, hvorefter de må sande, at det var mere glæden end realismen, der talte...

                            Jeg tør godt sige, at vi mangler ALT for meget til at kunne udfordre den nuværende top 4, der både sportsligt og økonomisk er så langt væk, at det er urealistisk, at vi blander os i den.

                            Kan du ikke nøjes med at sige, at vi stensikkert kommer i top 6? ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg ved godt, at på en god OB dag som denne, at jeg vil få hug for at downplaye din optimisme, men hvor mange gange har jeg dog ikke læst nogen, der har skrevet noget lignende, som du skriver, hvorefter de må sande, at det var mere glæden end realismen, der talte...

                              Jeg tør godt sige, at vi mangler ALT for meget til at kunne udfordre den nuværende top 4, der både sportsligt og økonomisk er så langt væk, at det er urealistisk, at vi blander os i den.

                              Kan du ikke nøjes med at sige, at vi stensikkert kommer i top 6? ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Enig. Top 3-4 er for langt væk pt desværre

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg ved godt, at på en god OB dag som denne, at jeg vil få hug for at downplaye din optimisme, men hvor mange gange har jeg dog ikke læst nogen, der har skrevet noget lignende, som du skriver, hvorefter de må sande, at det var mere glæden end realismen, der talte...

                                Jeg tør godt sige, at vi mangler ALT for meget til at kunne udfordre den nuværende top 4, der både sportsligt og økonomisk er så langt væk, at det er urealistisk, at vi blander os i den.

                                Kan du ikke nøjes med at sige, at vi stensikkert kommer i top 6? ;-)

                                MvH ChrisOB
                                Hvis top 4 skal være realistisk, skal der skiftes ud (og gå mindst to klasser op) på minimum seks-syv startpladser. Men det er jo slet ikke nok, fordi hele organisationen er blevet så amatøragtig og gennemsyret af tabermentalitet (læs Jesper Hansen og indtil nu Kent Nielsen). Det var aldrig fordi, vi ikke var gode nok. Det var bare "uheldigt", "ærgerligt" og "forbandet".

                                Efter min vurdering har vi ikke været længere væk fra top 4 siden oprykningssæsonen i 1999. Sørgeligt, men sandt.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X