Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Enrico AugustinuS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, det er rigtig fint og ser det som tegn for en tætter kommunikation fra klubben til fansene. Og det er noget vi kan rigtig god bruge. 👍👍👍
    Jeg tvivler på, at vi har med den nye direktør at gøre. Der er nogle formuleringer, som jeg finder det svært at tro, at en OSE-direktør ville bruge.....

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg tvivler på, at vi har med den nye direktør at gøre. Der er nogle formuleringer, som jeg finder det svært at tro, at en OSE-direktør ville bruge.....
      Tror du vi er blevet taget ved næsen? Har overhovedet ikke slået mig på noget tidspunkt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror du vi er blevet taget ved næsen? Har overhovedet ikke slået mig på noget tidspunkt
        Det er jeg overbevist om ;o)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror du vi er blevet taget ved næsen? Har overhovedet ikke slået mig på noget tidspunkt
          Sandsynligvis, så lang tid tager det ikke at oprette en bruger

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg tvivler på, at vi har med den nye direktør at gøre. Der er nogle formuleringer, som jeg finder det svært at tro, at en OSE-direktør ville bruge.....
            Jeg er nu ganske overbevist om, at den er god nok.
            SLO

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg tvivler på, at vi har med den nye direktør at gøre. Der er nogle formuleringer, som jeg finder det svært at tro, at en OSE-direktør ville bruge.....
              Enig - lidt for mange sproglige fejl og formuleringer med talesprog.

              Comment


                #22
                Jeg har sendt en email og regner med at få bekræftigelse eller det modsatte engang i morgen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg har sendt en email og regner med at få bekræftigelse eller det modsatte engang i morgen.
                  Lad mig formulere mig lidt tydeligere: jeg er 99 % sikker på, at det er ham. Jeg ved, at det omtalte møde har været i støbeskeen, og jeg har fået kraftige indikationer på, at Enrico ville tage kontakt via forum. Det ville være et bemærkelsesværdigt sammentræf, hvis det er en, der laver løjer med os.
                  SLO

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                    Lad mig formulere mig lidt tydeligere: jeg er 99 % sikker på, at det er ham. Jeg ved, at det omtalte møde har været i støbeskeen, og jeg har fået kraftige indikationer på, at Enrico ville tage kontakt via forum. Det ville være et bemærkelsesværdigt sammentræf, hvis det er en, der laver løjer med os.

                    Men lad os lige få det bekræftet. Jeg var heller ikke i tvivl før nogen begyndte at så et frø

                    Comment


                      #25
                      Jeg har fået en bekræftigelse på mail fra Enrico at det er ham der har postet. Han må være en natteravn som mig :)
                      Dette bekræfter mig bare endnu mere i at vi har fået en direktør der vil os fans og en der vil forsøge at samle folk som sjældent set i OB.
                      Så må vi se om det lykkedes

                      Jeg har bestemt tænkt mig at deltage i mødet den 20/6 og glæder mig til at høre hvad han har at sige.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg har fået en bekræftigelse på mail fra Enrico at det er ham der har postet. Han må være en natteravn som mig :)
                        Dette bekræfter mig bare endnu mere i at vi har fået en direktør der vil os fans og en der vil forsøge at samle folk som sjældent set i OB.
                        Så må vi se om det lykkedes

                        Jeg har bestemt tænkt mig at deltage i mødet den 20/6 og glæder mig til at høre hvad han har at sige.
                        👍
                        Tak for informationen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          De "verdenskendte" huller i osten....

                          Comment


                            #28
                            "Sjovt" indlæg.... kan du uddybe / dokumentere det... synes du skyder helt ved siden af !

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              De "verdenskendte" huller i osten....
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              "Sjovt" indlæg.... kan du uddybe / dokumentere det... synes du skyder helt ved siden af !
                              Hvem henvender du dig til?

                              Comment


                                #30
                                Claudes1 og bobbyG

                                Comment

                                Working...
                                X