Dejligt at der kommunikeres direkte til os fans med en retorik, der er lige ud af posen. Jeg må også indrømme at jeg troede der var en idiot, som kedede sig til at starte med. Rottekommentaren havde jeg sgu ikke forventet fra en ansat i OSE's øverste ledelse, men det er forfriskende, ligesom at der sættes ord på at vi altså halter efter et par jyske klubber, som vi var foran for få sæsoner siden.
Nu har vi ledelsens ord for hvor vi står og hvad der prioriteres og samtidig kan vi glemme at spekulere i JH's fremtid for en stund.
Jeg ser frem imod det spændende tiltag d. 20 juni.
Gud hvor skulle der dog lidt til at gøre os glade. Ufatteligt man ikke har kunne komme frem til at det her er nødvendigt for længe siden, med den manglende opbakning OB har mødt de seneste sæsoner
Nu har vi ledelsens ord for hvor vi står og hvad der prioriteres og samtidig kan vi glemme at spekulere i JH's fremtid for en stund.
Jeg ser frem imod det spændende tiltag d. 20 juni.
Gud hvor skulle der dog lidt til at gøre os glade. Ufatteligt man ikke har kunne komme frem til at det her er nødvendigt for længe siden, med den manglende opbakning OB har mødt de seneste sæsoner
Comment