Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.
    Ikke fra min side :).
    Jeg ser kun på spillet, som sagt håber jeg jo ikke på noget ... og nej ... jeg tror heller ikke det er nok til den bedste halvdel næste år, men der er bare forbedring at spore i spillet, det bliver bare svært at følge op på når der skal hentes så mange ind til sommer og der er stor risiko for at flere ryger ud (og så er jeres forhandlere jo ikke de bedste).

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Som frygtet gik vi ikke videre. Synes egentlig alt spillet ser fornuftigt ud. Der mangler noget skarphed både i afslutninger og i de sidste pasninger. Savner lidt skud udefra - specielt cutbacks som kan følges op på.
    Der hvor jeg synes det går helt galt er ledelsens ageren. Både manglende konsekvens i forhold til resultater og udmeldinger, men specielt entusiasmen. Der er ingen vilje fra hverken sportsdirektøren eller træneren. Der er ikke noget tidspunkt, hvor man som fan bliver solgt. De formår simpelthen hverken at levere eller sælge varen.
    Vi har brug for en sportsdirektør der kan agere klogt på spillermarkedet, og en træner der udstråler energi, vilje og entusiasme. Når vi får det, er jeg sikker på at vi vil gå mod bedre tider.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
    Ift. sidste forår? Det er jeg meget uenig i. Der var nogle rigtigt flotte præstationer i hjemmekampe mod Randers, AaB, Esbjerg og Silkeborg, og jeg kan ærligt talt ikke se, at man har lavet flere af sådan nogle præstationer her i foråret. Og nå ja, så vandt man jo også en udekamp i det forår, det gjorde vi så ikke i det her.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
    Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der kommer i stil med sidste sæson nok en melding om at foråret har budt på klar fremgang og potentialet ser ud til at være på vej til at blive forløst ..

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvad blev vi så - nr 9 ?
    Hvis Jesper er bare lidt konsekvent - og også har magt om et par dage - må han sige farvel til Kent.
    Orker ikke at finde mit indlæg, men det var det jeg spåede, da andre herinde syntes vi klart var til top 6. Ny anfører er vigtigste mission for den nye sportsdirektør og nye træner

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det gik også i denne sæson som vi havde forudset.
    Jamen vi er jo også bare forvendte og kræver sølvmedaljer

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Der kommer i stil med sidste sæson nok en melding om at foråret har budt på klar fremgang og potentialet ser ud til at være på vej til at blive forløst ..
    Det er så klamt at selv spindoktorerne på Christiansborg tænker: Der kan vi lære noget

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Hvis ikke der. I morgen ruller min. 1 hoved ovenpå det her! Er jeg nødt til at tage en OB pause for at kunne tage mig selv seriøst...

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Ja og NT giver en status i 2028

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kom nu JH. Sælg Tverskov og Grytebust så du kan tilfredsstille din chef og forringe vores hold i næste sæson

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Det gik også i denne sæson som vi havde forudset.

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Fyr nu bare Kent, han er slet ikke dygtigt nok til noget I hele verden.

Jeg ville hyre Kent hvis jeg havde en klub der skulle rykke ned.
    For shit han er ringe.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
    Det måtte jo ske, endnu en sæson langt under lavmål og udmeldte ambitioner, men det får nok ingen konsekvens, da vores åleglatte og slimede ledelse, vel stadig mener vi kun lige mangler det sidste for at vinde mesterskabet, dybt kritisabelt!

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    Håber snart man melder ud at kn er fortid i klubben og man tør hente en udlænding ind til den post i stedet

Leave a comment:

Working...
X