Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Sker næppe. JH er jo stadig sportsdirektør og det holder flere jeg kender væk. Inkl. Mig
    Hvorfor? Altså fair nok man måske synes han gør sit arbejde dårligt, men har altså svært ved at købe ind på ideen om at han udretter landsskadelig virksomhed. For mig er det at lade være med at møde op det mest ekstreme man kan gøre, for ingen er over klubben. Ikke JH, Ikke mig. Og når vi faktisk er ved at bygge en hjemmebane op der kan lidt (eller vi er så dårlige på udebane at det virker godt ved siden af), så virker det bare forkert at "skade" holdet på den måde.

    Håber ikke det blev for belærende, er oprigtigt nysgerrig fordi jeg har svært ved at forstå det.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Sker næppe. JH er jo stadig sportsdirektør og det holder flere jeg kender væk. Inkl. Mig

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Håber statme hele stemingsafsnittet laver stemning idag og ikke kun den ene side af stemningsafsnittet som normalt

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I flg. FS er de 1600 pladser på udeafsnittet tæt på udsolgt dvs. 1600+ det løse, op mod 2000 måske, som holder med "de hvi'ee" Der skal ydes en god indsats af alle mand i dag
    Det er sgu et flot fremmøde hvis det holder stik. Håber da virkelig Odense forstår at bakke op i aften. Ellers bliver det en udekamp.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    I flg. FS er de 1600 pladser på udeafsnittet tæt på udsolgt dvs. 1600+ det løse, op mod 2000 måske, som holder med "de hvi'ee" Der skal ydes en god indsats af alle mand i dag

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak for det.
    Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
    Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)
    Blasfemi!
    Bortset fra det så virker han som et imødekommende og smilende menneske ... han hilste og smilte i Ådalen, på vej tilbage fra at have ledt efter en bold han havde skudt væk.

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak for det.
    Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
    Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)
    la’ nu vær’..!! Selv nede i nærmeste børnehave vil CN ingenlunde fremstå som nogen Messi-light blandt institutionens indespærrede.. Tænk ikke engang tanken, tak!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.
    Tak for det.
    Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
    Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.
    Tak manner

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Endnu en ulæselig købeartikel
    Der står noget om at David Nielsen nærmest har en “doktorgrad” i Atletico Madrids defensiv, og at det kan blive OBs største udfordring. AGF vil sikkert have vanskeligt ved at gå tempo i kontraspillet uden Sana, Amini og Junker, men at de helt sikkert vil begå de nødvendige frispark, og der skal være en linie fra dommeren der holder det værste nede. CN ligner starter, og Greve en joker, og låsesmed hvis ikke kampen får det rigtige forløb undervejs.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Endnu en ulæselig købeartikel

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    https://www.fyens.dk/ob/Vantro-OBere...rtikel/3255302

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Hvaaaa, bruger OB.DK ikke deres "online" kampprogram mere?
    Plejer da at være ude 24 time før kampstart??

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    AGF svækket via to mand som er skadet .

    OB svækket via en mand som blev en mindre skade kvit .

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Den er styret af frivillige afaik, og ikke klubben.
    OB har også annonceret/sponsoreret opslag på FB

    Leave a comment:

Working...
X