Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis JH også skal kunne forsvare, at man trods alt gav ham en ret bekostelig kontrakt på 15 millioner over 5 år, vil et salg på 6-8 millioner nok hjælpe gevaldigt på det. Og guf for Thorborg, selvsagt.
    Ja det kunne vel godt være prislaget for AK. Men spørgsmålet er vel om han vil afsted. Er det ikke noget med at konen læser på Uni?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      3 mål i de sidste 4 kampe er rigtig godt, ingen tvivl om det... men det mangler lidt at han går ind og afgør kampe med sine mål, og det er måske derfor han går lidt under radaren... jeg ved det ikke... men sgu lækkert at han og Helenius garner løs lige pt.
      Jeg er ikke helt enig. Det synes jeg med rette, at du kan anklage Helenius for, men med AK er det en lidt anden sag.

      Ser vi på de "større" sejre vi har fået over de seneste tre sæsoner, har AK været afgørende i stort set alle.

      30.08.2015 - OB-FCK 1-0 - AK scorer målet
      20.11.2016 - OB-Brøndby 1-0 - AK scorer målet
      15.10.2017 - OB-FCK - 1-0 - AK scorer målet

      For mig er det et vidnesbyrd om, at han kan i de store kampe, hvilket man måske så kan klandre størstedelen af de resterende for ikke at gøre. I hans AaB-tid lavede han 2 gange mål der afgjorde kampe mod Brøndby, og en enkelt gang mod FCM. For slet ikke at glemme, da AaB spillede CL-kval og havde tabt 1-0 hjemme til Zagreb, så gik AK bare derned og lavede to kasser og sendte dem videre.

      Jeg kan sagtens følge, at man gerne vil have set ham mere set over hele sæsonen, jeg er så bare igen der, hvor jeg synes, at det i mindst ligeså høj grad handler om dem omkring ham. AK bliver helt sikkert stadig straffet for den elendige sæson han havde sidste år, hvor han bare var blottet for selvtillid, men på et næsten profilløst OB-hold stikker han ud niveaumæssigt, og havde OB haft et bedre hold især de sidste to sæsoner her, havde vi også set en meget bedre AK, er jeg overbevist om.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det kunne vel godt være prislaget for AK. Men spørgsmålet er vel om han vil afsted. Er det ikke noget med at konen læser på Uni?
        Det må jeg melde blankt pas på. Det kan jo godt være han har det fint her, og hvis han gerne vil blive, er det jo kun positivt. Men hvis han vil afsted, skal det næsten til at være indenfor de næste par vinduer. Han bliver 29 til oktober, og så begynder mulighederne allerede at blive færre der, hvis det ikke skal blive et alt for fesent eventyr. Derudover er der jo slet ingen garanti for, at OB bliver bedre i næste sæson, eller at han kommer til at matche sin måltotal, som jo netop er rigtigt pæn isoleret set.

        Comment


          Man kan sagtens frygte et salg af AK. Han har haft en flot sæson isoleret set. Han scorer det han skal. Nu har vi også fået lidt gang i helenius, så det kunne sagtens være jh's naive argument for at sælge, da vi har alternativerne i truppen. Der har da vidst også været interesse fra Polen før, så den kan jo blusse op igen.
          Vil ikke bryde mig om at sælge ham. Han er den eneste angriber i truppen jeg har tillid til kan score et acceptabelt antal mål, selvom han havde en hovsasæson sidste år. Jeg har ikke tillid til at der bliver hentet en kvalitetserstatning, så derfor håber jeg virkelig at han bliver!

          Comment


            AK's problem er for mig at se, at han, til tider, brænder for mange direktører og træffer forkerte beslutninger i afgørende situationer. Han er til gengæld rigtig god til at bringe sig selv i disse situationer.

            Comment


              Casper Nielsen synes også, at målene på Odense Stadion er lidt for små, men han håber snart at få prikket bolden i kassen.

              http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-triller-ind/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Casper Nielsen synes også, at målene på Odense Stadion er lidt for små, men han håber snart at få prikket bolden i kassen.

                http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-triller-ind/
                Selv om han ikke mener det men han burde virkelig have mere fokus på sine afslutninger. Så må han selvtræne 30 min efter hver træning.
                Virkelig noget han skal have lagt på sit spil

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Selv om han ikke mener det men han burde virkelig have mere fokus på sine afslutninger. Så må han selvtræne 30 min efter hver træning.
                  Virkelig noget han skal have lagt på sit spil
                  Jeg tænker man kunne starte med sådan noget elektrochok-terapi, som aktiveres hver gang han afslutter udenfor feltet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg tænker man kunne starte med sådan noget elektrochok-terapi, som aktiveres hver gang han afslutter udenfor feltet.
                    Eller bytte rundt på sine sko

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Selv om han ikke mener det men han burde virkelig have mere fokus på sine afslutninger. Så må han selvtræne 30 min efter hver træning.
                      Virkelig noget han skal have lagt på sit spil
                      Han scorer da 1 mål for hver 50 afslutninger ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg er ikke helt enig. Det synes jeg med rette, at du kan anklage Helenius for, men med AK er det en lidt anden sag.

                        Ser vi på de "større" sejre vi har fået over de seneste tre sæsoner, har AK været afgørende i stort set alle.

                        30.08.2015 - OB-FCK 1-0 - AK scorer målet
                        20.11.2016 - OB-Brøndby 1-0 - AK scorer målet
                        15.10.2017 - OB-FCK - 1-0 - AK scorer målet

                        For mig er det et vidnesbyrd om, at han kan i de store kampe, hvilket man måske så kan klandre størstedelen af de resterende for ikke at gøre. I hans AaB-tid lavede han 2 gange mål der afgjorde kampe mod Brøndby, og en enkelt gang mod FCM. For slet ikke at glemme, da AaB spillede CL-kval og havde tabt 1-0 hjemme til Zagreb, så gik AK bare derned og lavede to kasser og sendte dem videre.

                        Jeg kan sagtens følge, at man gerne vil have set ham mere set over hele sæsonen, jeg er så bare igen der, hvor jeg synes, at det i mindst ligeså høj grad handler om dem omkring ham. AK bliver helt sikkert stadig straffet for den elendige sæson han havde sidste år, hvor han bare var blottet for selvtillid, men på et næsten profilløst OB-hold stikker han ud niveaumæssigt, og havde OB haft et bedre hold især de sidste to sæsoner her, havde vi også set en meget bedre AK, er jeg overbevist om.
                        3 kampe på over 2 et halvt år... hmm...

                        ... men jeg er da med på han scorer afgørende mål, også mod bedre hold, men det er ikke ret meget. I dag er det i en 3-0 sejr, det samme sidst han scorede. Selv om et mål er et mål, så tager han bare ikke ret mange overskrifter.
                        Jeg er enig i at han bestemt er en profil, og han kan mere end de fleste på holdet, og det ser vi da heldigvis også engang imellem, at han viser noget ekstraordinært. Evnerne er der.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Han scorer da 1 mål for hver 50 afslutninger ..
                          Tænker at med hård træning kan han nok få det ned på 1 ud af 45

                          Comment


                            Så ikke kampen i i går. Hvordan gjorde JJT det?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Så ikke kampen i i går. Hvordan gjorde JJT det?
                              Ehh. Han gjorde det vel ok. Men mod et 1/2 U19 hold havde man nok forventet mere dominans.
                              Han skal selvfølgelig igang igen efter skade men det er altså svært at falde i svime over ham. Specielt efter at have set Mathias Jensen i går aftes.
                              Hvor er der bare mange niveauers forskel på de 2

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Så ikke kampen i i går. Hvordan gjorde JJT det?
                                Fint, uden at være prangende. Samme kan næsten siges om hele resten af forsamlingen.

                                Generelt synes jeg, at det var svært at udlede noget videre fra den kamp. Deres keeper taber bolden ind i mål efter 5 minutter, og derefter er Lyngby helt fra snøvsen og ligner et hold, hvoraf de 6 af de 11 spillere spillede U19-fodbold for bare 6 måneder siden. Vi kører dem rundt uden det store besvær, og i 2. halvleg virkede det egentlig bare som om, at vi kørte lidt på cruise control og ikke rigtigt investerede hvad vi kunne i at ydmyge dem endnu mere. Som central midtbanespiller får man nok ikke en meget nemmere kamp i Superligaen end den her, med så meget ro på bolden.

                                Comment

                                Working...
                                X