Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg3 mål i de sidste 4 kampe er rigtig godt, ingen tvivl om det... men det mangler lidt at han går ind og afgør kampe med sine mål, og det er måske derfor han går lidt under radaren... jeg ved det ikke... men sgu lækkert at han og Helenius garner løs lige pt.
Ser vi på de "større" sejre vi har fået over de seneste tre sæsoner, har AK været afgørende i stort set alle.
30.08.2015 - OB-FCK 1-0 - AK scorer målet
20.11.2016 - OB-Brøndby 1-0 - AK scorer målet
15.10.2017 - OB-FCK - 1-0 - AK scorer målet
For mig er det et vidnesbyrd om, at han kan i de store kampe, hvilket man måske så kan klandre størstedelen af de resterende for ikke at gøre. I hans AaB-tid lavede han 2 gange mål der afgjorde kampe mod Brøndby, og en enkelt gang mod FCM. For slet ikke at glemme, da AaB spillede CL-kval og havde tabt 1-0 hjemme til Zagreb, så gik AK bare derned og lavede to kasser og sendte dem videre.
Jeg kan sagtens følge, at man gerne vil have set ham mere set over hele sæsonen, jeg er så bare igen der, hvor jeg synes, at det i mindst ligeså høj grad handler om dem omkring ham. AK bliver helt sikkert stadig straffet for den elendige sæson han havde sidste år, hvor han bare var blottet for selvtillid, men på et næsten profilløst OB-hold stikker han ud niveaumæssigt, og havde OB haft et bedre hold især de sidste to sæsoner her, havde vi også set en meget bedre AK, er jeg overbevist om.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det kunne vel godt være prislaget for AK. Men spørgsmålet er vel om han vil afsted. Er det ikke noget med at konen læser på Uni?
Comment
-
Man kan sagtens frygte et salg af AK. Han har haft en flot sæson isoleret set. Han scorer det han skal. Nu har vi også fået lidt gang i helenius, så det kunne sagtens være jh's naive argument for at sælge, da vi har alternativerne i truppen. Der har da vidst også været interesse fra Polen før, så den kan jo blusse op igen.
Vil ikke bryde mig om at sælge ham. Han er den eneste angriber i truppen jeg har tillid til kan score et acceptabelt antal mål, selvom han havde en hovsasæson sidste år. Jeg har ikke tillid til at der bliver hentet en kvalitetserstatning, så derfor håber jeg virkelig at han bliver!
Comment
-
Casper Nielsen synes også, at målene på Odense Stadion er lidt for små, men han håber snart at få prikket bolden i kassen.
http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-triller-ind/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægCasper Nielsen synes også, at målene på Odense Stadion er lidt for små, men han håber snart at få prikket bolden i kassen.
http://obstruktion.dk/casper-nielsen...t-triller-ind/
Virkelig noget han skal have lagt på sit spil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv om han ikke mener det men han burde virkelig have mere fokus på sine afslutninger. Så må han selvtræne 30 min efter hver træning.
Virkelig noget han skal have lagt på sit spil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv om han ikke mener det men han burde virkelig have mere fokus på sine afslutninger. Så må han selvtræne 30 min efter hver træning.
Virkelig noget han skal have lagt på sit spil817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg er ikke helt enig. Det synes jeg med rette, at du kan anklage Helenius for, men med AK er det en lidt anden sag.
Ser vi på de "større" sejre vi har fået over de seneste tre sæsoner, har AK været afgørende i stort set alle.
30.08.2015 - OB-FCK 1-0 - AK scorer målet
20.11.2016 - OB-Brøndby 1-0 - AK scorer målet
15.10.2017 - OB-FCK - 1-0 - AK scorer målet
For mig er det et vidnesbyrd om, at han kan i de store kampe, hvilket man måske så kan klandre størstedelen af de resterende for ikke at gøre. I hans AaB-tid lavede han 2 gange mål der afgjorde kampe mod Brøndby, og en enkelt gang mod FCM. For slet ikke at glemme, da AaB spillede CL-kval og havde tabt 1-0 hjemme til Zagreb, så gik AK bare derned og lavede to kasser og sendte dem videre.
Jeg kan sagtens følge, at man gerne vil have set ham mere set over hele sæsonen, jeg er så bare igen der, hvor jeg synes, at det i mindst ligeså høj grad handler om dem omkring ham. AK bliver helt sikkert stadig straffet for den elendige sæson han havde sidste år, hvor han bare var blottet for selvtillid, men på et næsten profilløst OB-hold stikker han ud niveaumæssigt, og havde OB haft et bedre hold især de sidste to sæsoner her, havde vi også set en meget bedre AK, er jeg overbevist om.
... men jeg er da med på han scorer afgørende mål, også mod bedre hold, men det er ikke ret meget. I dag er det i en 3-0 sejr, det samme sidst han scorede. Selv om et mål er et mål, så tager han bare ikke ret mange overskrifter.
Jeg er enig i at han bestemt er en profil, og han kan mere end de fleste på holdet, og det ser vi da heldigvis også engang imellem, at han viser noget ekstraordinært. Evnerne er der.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSå ikke kampen i i går. Hvordan gjorde JJT det?
Han skal selvfølgelig igang igen efter skade men det er altså svært at falde i svime over ham. Specielt efter at have set Mathias Jensen i går aftes.
Hvor er der bare mange niveauers forskel på de 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægSå ikke kampen i i går. Hvordan gjorde JJT det?
Generelt synes jeg, at det var svært at udlede noget videre fra den kamp. Deres keeper taber bolden ind i mål efter 5 minutter, og derefter er Lyngby helt fra snøvsen og ligner et hold, hvoraf de 6 af de 11 spillere spillede U19-fodbold for bare 6 måneder siden. Vi kører dem rundt uden det store besvær, og i 2. halvleg virkede det egentlig bare som om, at vi kørte lidt på cruise control og ikke rigtigt investerede hvad vi kunne i at ydmyge dem endnu mere. Som central midtbanespiller får man nok ikke en meget nemmere kamp i Superligaen end den her, med så meget ro på bolden.
Comment
Comment