Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    I forhold til det i de fleste tilfælde omhandler en assistent mere, så synes jeg ikke nødvendigvis at skrabet er det rigtige ord. Tror da ligeså meget det er et spørgsmål om hvad man går efter, og tror da Kent går efter at være så involveret så muligt. Såvidt jeg kan se har Ståle lidt det samme, de har en ekstra assistent, men det er så også det. Betyder det at FCK setup er mere skrabet end Lyngby?
    Jeg ved simpelthen ikke, hvordan du kan få det til, at FCK ikke skulle have flere folk omkring holdet, men det er jo i hvert fald forkert.

    Udover at de har flere flere assistentrænere, en fysisk træner, en målmandstræner, har de også en chef for hele sundshedssektoren med læge og behandlere under sig, de har en teknisk direktør der også er på træningsbanen og de har fire scouts tilknyttet. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue matematikken bag, at det er det samme som Lyngby.

    Det kan godt være, at du ikke synes, at det er skrabet, men sammenlignet med de fleste andre siger simpel matematik altså bare, at OB har færre folk omkring holdet. Det er jo ikke nødvendigvis en forkert beslutning, men man kan ikke undsige, at hvor de fleste hold har to assistenter og en fysisk træner, så har OB slået det ene assistentjob og rollen som fysisk træner sammen til ét, og hvor næsten alle A-licensklubber har en talentchef og en A+træner, så har OB også slået de to jobs sammen til ét.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nu skal du ikke komme og ødelægge billedet af at OB er bagud på alle punkter med fakta ..
      Hvad for noget fakta?.......

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg ved simpelthen ikke, hvordan du kan få det til, at FCK ikke skulle have flere folk omkring holdet, men det er jo i hvert fald forkert.

        Udover at de har flere flere assistentrænere, en fysisk træner, en målmandstræner, har de også en chef for hele sundshedssektoren med læge og behandlere under sig, de har en teknisk direktør der også er på træningsbanen og de har fire scouts tilknyttet. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue matematikken bag, at det er det samme som Lyngby.

        Det kan godt være, at du ikke synes, at det er skrabet, men sammenlignet med de fleste andre siger simpel matematik altså bare, at OB har færre folk omkring holdet. Det er jo ikke nødvendigvis en forkert beslutning, men man kan ikke undsige, at hvor de fleste hold har to assistenter og en fysisk træner, så har OB slået det ene assistentjob og rollen som fysisk træner sammen til ét, og hvor næsten alle A-licensklubber har en talentchef og en A+træner, så har OB også slået de to jobs sammen til ét.
        http://www.lyngby-boldklub.dk/superliga/stab/
        https://www.fck.dk/sportslig-stab
        Har det fra dem selv.

        Hvor mange A-licensklubber har deres T+ træner fuldtids? Fordi umiddelbart kan ressourcerne fra Hermansen vel være kanaliseret derover? Nu har vi jo generelt ret kompetente u-trænere (uddannelsesmæssigt) på de ældre årgange, så kan være man har ønsket at styrke der istedet, selvom både og, ikke ville gøre mig noget.

        Comment

        Working...
        X