Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB -Lyngby 22.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Rømer er et unødigt pengespild for han ejer ikke den kvalitet vi mangler som dm , men han er da en ganske udemærket hb .

    Det er selvfølgelig bare min mening , men jeg syntes altså vi manglede/stadig mangler en stærk stabil defensiv midt med lederevner som kan være en del af grundstammen på holdet og bære presset samtidig med at være støtte for vores unge folk .
    Jeg er enig i at han ikke ligner en god løsning pt. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når han er tilvendet til livet i OB

    Det sidste er jeg fuldstændig enig i. Vi har begge skreget i det kor længe. Men de personer hænger ikke på træerne åbenbart. Ligner vi er nød til at lave dem selv og jeg har en ide om at Kent forsøger at køre Casper Nielsen i den stilling

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er enig i at han ikke ligner en god løsning pt. Men lad os se hvad der sker i den nye sæson når han er tilvendet til livet i OB

      Det sidste er jeg fuldstændig enig i. Vi har begge skreget i det kor længe. Men de personer hænger ikke på træerne åbenbart. Ligner vi er nød til at lave dem selv og jeg har en ide om at Kent forsøger at køre Casper Nielsen i den stilling
      Ikke Tverskov?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I sidste ende er det altså bestyrelsen der skal frigive flere midler. At man så godt kunne forvalte dem man har bedre er noget andet.
        Men det handler om penge. Penge til at købe og lønne de her 2-3-4 spillere som lige gør det sidste.

        Det spil vi viser lige nu rent stilmæssigt er jo dejligt positivt og underholdene. Men det kommer kun frem mod dårligere hold.
        Vi skal have bedre boldspillere og flere ledere så vi kan spille det spil vi gør nu. De skal bare gøre det meget hurtigere og meget bedre
        Det kan jo være lige meget med flere penge hvis dem der skal bruge dem ikke vil og gør det håbløst ...
        Er vi ikke i top6 budgetmæsdigt?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Det kan jo være lige meget med flere penge hvis dem der skal bruge dem ikke vil og gør det håbløst ...
          Er vi ikke i top6 budgetmæsdigt?
          Tror umiddelbart vi er bag BIF, FCK, FCM, AaB, GF.. Så skifter det lidt om vi er bag eller foran Randers og FCN..
          https://www.google.dk/amp/amp.tipsbl...b-paa-spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Ikke Tverskov?
            Måske. Men der kræver en forlængelse. Tverskov har kun 1 år tilbage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Tror umiddelbart vi er bag BIF, FCK, FCM, AaB, GF.. Så skifter det lidt om vi er bag eller foran Randers og FCN..
              https://www.google.dk/amp/amp.tipsbl...b-paa-spillere
              Syntes bare jeg hørte nr 8 sidste gang det var fremme

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed
                Mon ikke vi ligger foran Randers, som de har skaleret truppen ned i vinters. Tror også vi ligger foran FCN, som vi næsten altid har gjort, men der er finten jo, at de så investerer tungt i deres ungdomsarbejde sammenlignet med bl.a. en klub som OB, så på den måde udligner de samlede sportslige investeringer sig nok, hvis ikke FCNs er større end OBs.
                I forhold til Randers har de vist stadigvæk lidt udestående i forhold til et par træner fyringer og ophævelse af kontrakter og afhængigt af hvad vi henter ind til sommer kan vi sikkert også sagtens ryge lidt ned.

                Men virker da til at trup og budget følges pænt af med en placering som 6-8.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Syntes bare jeg hørte nr 8 sidste gang det var fremme
                  Om vi er 6, 7, 8 eller 9 er stort set også ligegyldigt, da det er få millioner der skiller. Faktum er, at OB stadig bruger mange penge på spillerlønninger og har en ret fleksibel lønstruktur, således at vores toplønninger er noget højere end de er i Randers og FC Nordsjælland f.eks.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Måske. Men der kræver en forlængelse. Tverskov har kun 1 år tilbage
                    Ser i hvert fald et større perspektiv som den der skal være kontrollerede defensiv midt end CN som nok ville være mere felt til felt.
                    Men håber da klart han får forlænget.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Om vi er 6, 7, 8 eller 9 er stort set også ligegyldigt, da det er få millioner der skiller. Faktum er, at OB stadig bruger mange penge på spillerlønninger og har en ret fleksibel lønstruktur, således at vores toplønninger er noget højere end de er i Randers og FC Nordsjælland f.eks.
                      Det er vel ret få toplønninger? AK? Måske Jønsson som smutter..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Det er vel ret få toplønninger? AK? Måske Jønsson som smutter..
                        KEP skulle angiveligt også gå til 140.000. Jönsson 160.000. Det vil jeg mene er ret pænt, især sammenlignet med at der vidst ikke er nogle hos FCN der får over 100.000.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          KEP skulle angiveligt også gå til 140.000. Jönsson 160.000. Det vil jeg mene er ret pænt, især sammenlignet med at der vidst ikke er nogle hos FCN der får over 100.000.
                          Altså umiddelbart var historien med begge da de kom til OB at de ikke fik mere end de havde fået i AaB, så tror nu ikke de ligger super højt, selvom de nok får en fin løn.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Altså umiddelbart var historien med begge da de kom til OB at de ikke fik mere end de havde fået i AaB, så tror nu ikke de ligger super højt, selvom de nok får en fin løn.
                            Det forekommer mig nu at være forholdvis naivt, hvis man tror at Jönsson og KEP går fra et hold der er blevet mester, CL-kval og EL-gruppespil til et middelmådigt OB-hold, uden at der følger en stor lønpakke med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det forekommer mig nu at være forholdvis naivt, hvis man tror at Jönsson og KEP går fra et hold der er blevet mester, CL-kval og EL-gruppespil til et middelmådigt OB-hold, uden at der følger en stor lønpakke med.
                              Det handler så umiddelbart mere om kontrakt længde for KEP og KN for Jønsson.
                              http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...teressante-tal

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                KEP skulle angiveligt også gå til 140.000. Jönsson 160.000. Det vil jeg mene er ret pænt, især sammenlignet med at der vidst ikke er nogle hos FCN der får over 100.000.
                                Tror altså der er blevet skruet lidt på hanerne derovre efter de er begyndt at tjene penge. Og tror også de har lidt flere i truppen end os.
                                Men det finder vi jo aldrig rigtig ud af

                                vildt nok at have spildt så mange penge på Jønne/Joao som vel har hævet 250.000 tilsammen hver måned uden vi rigtig har fået noget ud af det
                                Tænker at JH får frigivet ca 500.000kr lønkroner pr måned plus evt dem der sælges. Håber satme de bliver forvaltet rigtig godt for en gangs skyld

                                Comment

                                Working...
                                X