Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Og så har man jo også allerede meldt målsætningen ud. Den hedder top-6 hver sæson. Hvis man begynder at melde andet ud, så er det jo det samme som at sige KN er mislykkedes. Så det sker nok ikke.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Problemet bliver - og det kan godt blive lidt dobbelttydigt det her- at snakken selvfølgelig kommer, fordi klubben atter vil melde en top 6 målsætning ud, hvilket de også skal. De er bundet af at melde sådan ud, fordi en klub af OBs størrelse kan ikke melde anderledes nu.

      Der er som sådan intet i vejen med at melde ambitiøst ud, det ville være uambitiøst ikke at melde hvad ambitionen er, det er bare det, at de slemme, slemme fans kan finde på at hænge klubben op på den ambition.

      Vi ved jo alle at sandsynligheden vil pege på endnu en tur i taberslutspillet, specielt når vi mister den eneste spiller fra vores nuværende trup, der med ret og rimelighed kunne gå direkte ind på ét af de 4 hold i top 4 - og sågar også top 2.

      Klubbens største problem er at alt for mange ikke tror på deres ambitioner, ikke føler de rent faktisk gør hvad de kan for at nå ambitionerne. Og til sidst bliver de så påvirket af den følelse, at de til sidst, som du gør her, helt mister lysten til at have højere ambitioner på din klubs vegne.

      Reduceret til "så mange gode kampe som muligt"

      Holy crap hvor er vi, og hvor bliver vi bare endnu mere for hver dag, der går, en middelmådig og ligegyldig klub.

      Hvor begejstringen bliver suget ud. Til det punkt hvor den eneste sang, der bliver sunget bare lidr med på til en tilfældig udekamp i det nordsjællandske egne er en hyldest sang til en ung krøllet teenager, der stadig mangler en del for at blive en profil.

      Tænk sig at fans af en klub af vores størrelse bare håber på "så mange gode kampe som muligt"

      ...uden at man kan klandre dem for det. Det er også det, jeg selv går og gør. For det er det mest realistiske.

      MvH ChrisOB
      Sakset fra årsregnskabet og dermed underskrevet af bestyrelsen ..

      “Forventet udvikling 2018
      Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
      I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Sakset fra årsregnskabet og dermed underskrevet af bestyrelsen ..

        “Forventet udvikling 2018
        Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
        I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”
        Jeg forventer også et vægttab på 20 kg næste år, men vil hverken motionere eller lade være med at æde pizza. Er det realistisk?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg forventer også et vægttab på 20 kg næste år, men vil hverken motionere eller lade være med at æde pizza. Er det realistisk?

          MvH ChrisOB
          Jeg forventer at vinde i lotto selvom jeg aldrig spiller
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg forventer også et vægttab på 20 kg næste år, men vil hverken motionere eller lade være med at æde pizza. Er det realistisk?

            MvH ChrisOB
            Heyyy du bruger den samme kur som mig..

            Comment


              #81
              Og hvor er det altså tåkrummende pinligt at det for 2. Gang lykkedes OB ikke at få navn på Mathias Jørgensens trøje..

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og hvor er det altså tåkrummende pinligt at det for 2. Gang lykkedes OB ikke at få navn på Mathias Jørgensens trøje..
                Dét har jeg aldrig fattet. Det sker jo jævnligt - også i andre klubber. Hvis man virkelig gerne vil fremme de unge spillere, så kan man i det mindste vise dem den respekt, at give dem navn trøjen.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og hvor er det altså tåkrummende pinligt at det for 2. Gang lykkedes OB ikke at få navn på Mathias Jørgensens trøje..
                  Nu må i stoppe jeres krævementalitet .. ved i overhovedet hvad sådan et tryk koster ?

                  De penge der var sat af i budgettet til tryk blev brugt på Felkah’s trøje .
                  Iøvrigt skal Jørgensen vel heller ikke spille igen før om et år hvor vi formentlig atter står i nogle betydningsløse sommerkampe i taberslutspillet . Så at spilde penge på et tryk på trøjen til de her få kampe ville være frås .
                  Last edited by Magge; 19-04-2018, 10:37.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Kan den nye direktør forsvare ,at det er JH, der skal finde 5-6 nye stamspillere til sommer og samtidig nå målsætning top 6.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg forventer også et vægttab på 20 kg næste år, men vil hverken motionere eller lade være med at æde pizza. Er det realistisk?

                      MvH ChrisOB
                      Well ... hvis pizza er det eneste du spiser og du bare spiser tilstrækkelig færre kalorier end du forbrænder så kan det lade sig gøre ... Its all math ..

                      But I got the point ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Kan den nye direktør forsvare ,at det er JH, der skal finde 5-6 nye stamspillere til sommer og samtidig nå målsætning top 6.
                        JH refererer ikke til den adm. dir. men direkte til bestyrelsen ... hvor Thomas Christensen i øvrigt sidde jfr. bestyrelsesoversigten i regnskabet.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          JH refererer ikke til den adm. dir. men direkte til bestyrelsen ... hvor Thomas Christensen i øvrigt sidde jfr. bestyrelsesoversigten i regnskabet.
                          Lur mig om han ikke også er en del af det der fordækte "Sportslige udvalg". Han flankerer i hvert fald ofte JH til kampene, bl.a. i går.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Lur mig om han ikke også er en del af det der fordækte "Sportslige udvalg". Han flankerer i hvert fald ofte JH til kampene, bl.a. i går.
                            Jo, det er han.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jo, det er han.
                              Er det noget "vi" ved? Jeg synes aldrig at have set eller hørt en fuldendt liste på, hvem der er en del af det.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Er det noget "vi" ved? Jeg synes aldrig at have set eller hørt en fuldendt liste på, hvem der er en del af det.
                                Han sad der i hvert fald da KN blev hentet, men det er jo selvfølgelig også ved at være en tre år siden.
                                Der har ikke været andet meldt ud siden, så går da stærkt ud fra han stadig sidder der.

                                Udvalget består af Thorborg, Christensen og Laumand. (Ja, det lyder mere som et advokatfirma) :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X