Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Legeland med børnene. Men jeg kan høre at jeg ikke går glip af det store fodboldspil i dag.
    Du tog det rigtige valg. Der er virkeligt skuffende; blodfattigt og kedeligt der på banen i Randers.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Slut...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Ja ja

        Comment


          #64
          Vi skulle have vundet, men deres målmand reddede dem point i en kedelig kamp.

          Comment


            #65
            Det er simpelthen skræmmende at vi ikke kan levere mere på udebane. 2. sæson i træk nu, hvor det simpelthen er under al kritik.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Du tog det rigtige valg. Der er virkeligt skuffende; blodfattigt og kedeligt der på banen i Randers.
              Ligegyldige sommerkampe bliver sjældent underholdende
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ligegyldige sommerkampe bliver sjældent underholdende
                Ja, men er alligevel skuffet. Kent og spillere meldte ud at vi vil går seriøst og motiveret efter sejr i alle kampe i puljen. Men det kunne jeg ikke se i dag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Det var godt nok en vanvittigt dårligt spillet kamp af to hold, man fornemmer ikke har alt på spil i dag. Uden det er indlysende, så synes jeg vi er bedst i 1. halveg, hvor Randers slet ikke kan spille igennem os, og vi har en kæmpechance til CN. 2. halveg er langt mere åben. Der kommer flere omstillinger, der skaber mere liv, men det var stadig fodbold på lavt niveau. Positivt at helenius fortsætter sine okay takter og kommer på tavlen. Fantastisk at vores 2 unge får massere spilletid, hvor især eske gjorde sig godt bemærket, og burde have scoret på specielt den første. Mathias havde det sværere, men det skal nok komme. Han skal bare lære at man altså er klogere end forsvarsspillere på u19.
                  Negativt er specielt at Lund viser hvorfor, at han var reserve i efb. Hold kæft, hvor var det amatøragtigt som Boman bare kunne vifte ham væk.
                  Derudover er der bare ikke nok af de afgørende afleveringer fra midtbanen som er stærke nok. Greve har held med assist ved scoringen og chancen til cn, men de andre bliver altså læst for nemt. Jjt og tverskov mangler skarphed i de situationer i dag.

                  Alt i alt så var kampen lidt som forventet. Jeg tror ikke vi får OB-kampe med ret meget glød før at vi forhåbentlig vågner op når knockoutkampene kommer.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Ja, men er alligevel skuffet. Kent og spillere meldte ud at vi vil går seriøst og motiveret efter sejr i alle kampe i puljen. Men det kunne jeg ikke se i dag.
                    Kent har også meldt ud at holdet er godt nok til top 6
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kent har også meldt ud at holdet er godt nok til top 6
                      Der har du en pointe. Skulle have lært at droppe mine forventninger i hensigt af det hvad Kent Nielsen melder ud....
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er vel den ringeste kamp vi spillede i denne sæson.
                        kunne desværre kun se 2 halvleg den var ikke særlig køn.

                        Uden pres mod en svag modstander burde det være her vi kunne vise at vores boldbesiddende og spilstyrende stil, er en succes.

                        Ja når det ikke lykkes upresset mod en svag modstander er det svært at tro på at det kan blive en succes.

                        Ærgeligt alt tyder på at vi hænger fast i dyndet uden fremskridt. Skuffet og man får ikke den store lyst til at se den næste hjemmebane kamp.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          kunne desværre kun se 2 halvleg den var ikke særlig køn.

                          Uden pres mod en svag modstander burde det være her vi kunne vise at vores boldbesiddende og spilstyrende stil, er en succes.

                          Ja når det ikke lykkes upresset mod en svag modstander er det svært at tro på at det kan blive en succes.

                          Ærgeligt alt tyder på at vi hænger fast i dyndet uden fremskridt. Skuffet og man får ikke den store lyst til at se den næste hjemmebane kamp.
                          Og synes den 1. halvleg var endnu dårliger. Casper Nielsen og AK havde hver en god mulighed. Ikke mere. Og holdets spil var kedelig og langsomt. Næsten hver aflevering i dybden gik væk og blev tabt. Det virkede ret emotionsfattigt. Casper Nielsen og Greve viste til mindst en emotional reaktion når noget mislykkede. Ellers virkede det til dels ret ligegyldigt. Det var bare skuffende.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            kunne desværre kun se 2 halvleg den var ikke særlig køn.

                            Uden pres mod en svag modstander burde det være her vi kunne vise at vores boldbesiddende og spilstyrende stil, er en succes.

                            Ja når det ikke lykkes upresset mod en svag modstander er det svært at tro på at det kan blive en succes.

                            Ærgeligt alt tyder på at vi hænger fast i dyndet uden fremskridt. Skuffet og man får ikke den store lyst til at se den næste hjemmebane kamp.
                            Vores centrale midtbane er simpelthen ikke god nok. Heller ikke med JJ.
                            Byt Mathias Jensen ud med JJ og vi ville være 99,99% i top 4-6 stykker næste sæson og ville spille meget bedre fodbold generelt.

                            Vores spillestil kræver sådan en type. Og så dynamisk og boldfast en spiller har vi simpelthen ikke. Ikke i nærheden

                            Selvfølgelig mangler vi kvalitet over hele linien men her er det simpelthen vigtigst IMO for at vi rykker os

                            Comment


                              #74
                              En hyggelig pre-season kamp. At man kunne høre begge trænere gennem hele kampen siger alt.

                              Plus ud for Helenius, Eske og Greve.
                              Minus ud for Nielsen, Desler og Lund.
                              Resten på det jævne.

                              Glæder mig til at Barrett og Kløve er tilbage i start 11.

                              Jeg kan lige så godt sige det nu:
                              Jeg bliver kæmpe træt i mit tossehoved, hvis vi igen, igen skal høre snak om OB og top seks. Jeg tror ikke et sekund på, at vi rykker ned næste sæson. Jeg tror heller ikke på, at ender andre steder end i år. Jeg håber bare, at vi får så mange gode kampe som muligt - og helst på hjemmebane.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                En hyggelig pre-season kamp. At man kunne høre begge trænere gennem hele kampen siger alt.

                                Plus ud for Helenius, Eske og Greve.
                                Minus ud for Nielsen, Desler og Lund.
                                Resten på det jævne.

                                Glæder mig til at Barrett og Kløve er tilbage i start 11.

                                Jeg kan lige så godt sige det nu:
                                Jeg bliver kæmpe træt i mit tossehoved, hvis vi igen, igen skal høre snak om OB og top seks. Jeg tror ikke et sekund på, at vi rykker ned næste sæson. Jeg tror heller ikke på, at ender andre steder end i år. Jeg håber bare, at vi får så mange gode kampe som muligt - og helst på hjemmebane.

                                MvT
                                Problemet bliver - og det kan godt blive lidt dobbelttydigt det her- at snakken selvfølgelig kommer, fordi klubben atter vil melde en top 6 målsætning ud, hvilket de også skal. De er bundet af at melde sådan ud, fordi en klub af OBs størrelse kan ikke melde anderledes nu.

                                Der er som sådan intet i vejen med at melde ambitiøst ud, det ville være uambitiøst ikke at melde hvad ambitionen er, det er bare det, at de slemme, slemme fans kan finde på at hænge klubben op på den ambition.

                                Vi ved jo alle at sandsynligheden vil pege på endnu en tur i taberslutspillet, specielt når vi mister den eneste spiller fra vores nuværende trup, der med ret og rimelighed kunne gå direkte ind på ét af de 4 hold i top 4 - og sågar også top 2.

                                Klubbens største problem er at alt for mange ikke tror på deres ambitioner, ikke føler de rent faktisk gør hvad de kan for at nå ambitionerne. Og til sidst bliver de så påvirket af den følelse, at de til sidst, som du gør her, helt mister lysten til at have højere ambitioner på din klubs vegne.

                                Reduceret til "så mange gode kampe som muligt"

                                Holy crap hvor er vi, og hvor bliver vi bare endnu mere for hver dag, der går, en middelmådig og ligegyldig klub.

                                Hvor begejstringen bliver suget ud. Til det punkt hvor den eneste sang, der bliver sunget bare lidr med på til en tilfældig udekamp i det nordsjællandske egne er en hyldest sang til en ung krøllet teenager, der stadig mangler en del for at blive en profil.

                                Tænk sig at fans af en klub af vores størrelse bare håber på "så mange gode kampe som muligt"

                                ...uden at man kan klandre dem for det. Det er også det, jeg selv går og gør. For det er det mest realistiske.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X