Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Neeeeej, Eske. Den skal du have mere ud af!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Det er ærgerligt at Helenius er så langsom i det han foretager sig. Han viser ellers fint blik for medspillerne i dag. Det er ærgerligt han ikke kan mod modstandere på højere niveau

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Det har Jønsson, Kløve, Edmunsson trods alt :) måske ikke ‘hamret ind’, men de har trods alt lavet mere end 2 på en sæson. Anyways, jeg er enig i, at det ville pynte gevaldigt, hvis vores midtbane var noget mere målfarlig end det er tilfældet.

        JJT har dog vist at han kan sparke (og score) udefra, og Greve har da lavet et par stykker på det sidste også.
        Men nu tog vi jo udgangspunkt i holdet i dag.

        Jönsson og Edmundsson er så sjovt nok også på vej ud af klubben og jo de facto ikke en del af holdet længere. Så har vi Kløve tilbage der har lavet fornuftige 5 mål i denne sæson som det bedste nogensinde, men det er stadig meget tyndt i min verden.

        Der er fandme langt op til HH der kunne hugge 12 kasser ind på en sæson, og folk som Vadocz, Emil Larsen, Bashkim, Borring, Bechara osv. der godt kunne smide en 7-8 basser i rusen. Skal angriberne lave alle vores mål i næste sæson?

        Comment


          #49
          Gult Desler.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Men når man tager modstanderen i betragtning...
            Og synes så blodfattigt var det aldrig denne sæson.
            Fair nok, jeg vil så give dem, at der er forsvindende lidt på spil i dag.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Og der kom den første Marco Lund-fejl til mål. Den har været undervejs længe.

              Det sker som følge af CN-tab farligt sted på midten. Det har vi set 1.000 gange før.
              Kan ikke passe , jeg har læst det er JJT som plejer at lave Ee fejl. ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Hvor mangler vi dog bare en dygtig midtbanespiller

                Comment


                  #53
                  Boldtabene på midten står i kø lige nu.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Det er altså ikke kun dine egne spillere der kan høre når du råber DYYYYBT Kent Nielsen

                    Comment


                      #55
                      God redning af Myse.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Greve ud - Rømer ind
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                          Hvor er KøbenhavnStinker? CN skulle bruge præcis 2 minutter på den centrale midtbane på at lave en fejl der ender med et Randers-mål. #Balancespiller :D
                          Legeland med børnene. Men jeg kan høre at jeg ikke går glip af det store fodboldspil i dag.

                          Comment


                            #58
                            Puha, Eske. 2-3 50-100 % chancer.

                            Comment


                              #59
                              Godt spillet af Helenius, men Eske mangler lykke.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kan ikke passe , jeg har læst det er JJT som plejer at lave Ee fejl. ;-)
                                Det er alle vores centrale midtbanespillere. Det sker ofte for JJT fordi han er for langsom, men det er også måden vi spiller på.

                                Comment

                                Working...
                                X