Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuck jer FCK. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg næsten nogensinde har håbet på, at de skulle vinde, og at de så rent faktisk har gjort det.

    Det kan sgu godt være, at de har en bedre trup end os, men de har krafteddeme ikke en bedre 3. keeper. Fy for satan, hvor er ham Ibsen dog talentløs. Klovn.

    Comment


      Selvfølgelig vinder de i 3 minutters overtid... det er da standard! Nu vinder Brøndby nok over FCM og så i Odense, og så ender vi som 5’er uden noget Europa-kval... halle-fucking-luja

      Comment


        Blot til info så har EFB 1 sejr i Herning siden 2004
        ​​​​​
        ​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Selvfølgelig vinder de i 3 minutters overtid... det er da standard! Nu vinder Brøndby nok over FCM og så i Odense, og så ender vi som 5’er uden noget Europa-kval... halle-fucking-luja
          Men som Casper Nielsen sagde: nu skal vi ikke tænke mere over den kamp. Så får vi en fed kamp vi skal vinde mod Brøndby.

          (Er du med på, at det ikke er givet, det giver 3. Pladsen?)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Derfor er Ibsen 3. målmand
            Tredje? Denne talentløse Fliegenfänger kan vel ikke en gang bruges som femte i 2. Div..
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Blot til info så har EFB 1 sejr i Herning siden 2004
              ​​​​​
              ​​
              I hvor mange af de kampe, havde Esbjerg alt at spille for, og FCM intet at spille for? Esbjerg havde også kun slået FCK 1 gang hjemme siden 2005, før i dag. Der er en åbenlys motivationsforskel i de her kampe, der gør at de statistikker lige pludselig ikke har særligt meget betydning, ligesom at vores eget kompleks mod FCM sjovt nok også blev brudt, da de ikke længere har noget at spille for.

              Når det så er sagt, har jeg stadig en tro på, at de i det mindste tager sig lidt sammen nu det er sæsonens sidste hjemmekamp, og kan hive bare et enkelt point hjem. Men Esbjerg rider jo åbenlyst på en bølge af held og tro på egne evner, så at de skulle vinde deroppe er langt fra usandsynligt.

              Comment


                Det er selvfølgelig utrolig skuffende i nuet, men jeg glæder mig egentlig over, at vi inden sidste spillerunde har muligheden for en 3. plads. Med tanke på de sidste 7-8 sæsoner, var der vel ikke mange der havde troet det inden sæsonen.

                Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.

                Det havde været SÅ dejligt med en sejr i dag, meeeeeen en sejr i sidste runde på HJEMMEBANE MOD BIF, og EFB smider point til FCM, vil nu også blive lidt af en fest. Lidt ala sølvfesten for mange år siden, hvor jeg mener vi overhaler BIF i sidste runde, da de smider point. :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

                  Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.
                  Du kan selvfølgelig altid pege på sæsonstarten og sige, at vi skulle have haft flere point, men kigger vi isoleret på mesterskabsspillet er fakta altså bare, at Esbjerg har 5 point flere end vi har, og hvis den margin er den samme efter næste runde, så kan man i min verden godt argumentere for, at vi "smed" 3. pladsen i mesterskabsspillet. Uagtet at modstanden er den bedste i rækken, er 2 sejre i 9 kampe bare ikke særligt meget, hvis man vil være det 3. bedste hold i rækken.

                  Kampen på lørdag risikerer i den grad at få karakter af en finale, så muligheden for at vise, at man har taget nogle skridt ift. vinderkulturen er i hvert fald tilstede. Det kan godt ende med at blive noget af et inferno, med et forhåbentligt fyldt stadion, med et par tusinde af de højtråbende i pisgule trøjer.

                  Comment


                    Nu fik vi også selv 3 lidt billige point mod FCM, så det er ikke pga FCK, at vi muligvis taber bronzen. 2 point over to kampe mod FCN er bare ikke godt nok. Så nu er vi afhængige af resultatet mellem FCM-EFB + at vi skal op imod et BIF hold, som formmæssigt lige nu virker stærkere end os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Det er selvfølgelig utrolig skuffende i nuet, men jeg glæder mig egentlig over, at vi inden sidste spillerunde har muligheden for en 3. plads. Med tanke på de sidste 7-8 sæsoner, var der vel ikke mange der havde troet det inden sæsonen.

                      Ser man også på vores start på sæsonen, kan vi vel ikke være utilfredse. Jeg synes ikke det er i dag, eller mesterskabsspillet i det hele taget, at vi (hvis det sker) smider 3. pladsen. Det er starten på sæsonen, som skyldes det.

                      Det havde været SÅ dejligt med en sejr i dag, meeeeeen en sejr i sidste runde på HJEMMEBANE MOD BIF, og EFB smider point til FCM, vil nu også blive lidt af en fest. Lidt ala sølvfesten for mange år siden, hvor jeg mener vi overhaler BIF i sidste runde, da de smider point. :)
                      Syntes sagtens man kan sige at vi smider det hele på gulvet i slutspillet ( hvis vi ender på femtepladsen eller taber en EL playoff ) for vi havde trods alt et forspring på fire point efter grundspillet, og vi magter kun at få to lidt heldige point mod slutspillets svageste modstander som endda i dag intet havde at spille for. Ledelsens og trænerstabens overdrevne tro på truppens niveau gav ikke videre overraskende bagslag.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                        Nu fik vi også selv 3 lidt billige point mod FCM, så det er ikke pga FCK, at vi muligvis taber bronzen. 2 point over to kampe mod FCN er bare ikke godt nok. Så nu er vi afhængige af resultatet mellem FCM-EFB + at vi skal op imod et BIF hold, som formmæssigt lige nu virker stærkere end os.
                        Jeg ved ikke lige hvad du ser brøndby gør bedre end os, bortset fra at de formår at slå fcn. Ellers er de ligeså middelmådige som os andre. Den kamp tror jeg nok vi skal vinde, med mindre vi får meldinger om at efb kommer komfortabelt foran imod fcm. Vi har hele foråret spillet gode kampe hjemme bortset fra i kampen imod fcn. Vi har massere at spille for og bøf er nok mentalt begyndt at indstille sig på at de går en tid i møde med et blodbad i spillertruppen og helt ny træner.
                        fcm har meldt ud at de er gået på ferie, men jeg håber trods alt at de vil svinge sig op til at yde anstændig modstand, når de nu er på hjemmebane og skal have sølvtøj om halsen. Det kan være nok imod et sløjt udebanehold som efb. Vi snupper sgu den bronze for fulde huse. Jeg håber ikke det her får indflydelse på tilskuertallet, for drengene fortjener trods alt et fyldt stadion efter den bedste sæson i mange år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg ved ikke lige hvad du ser brøndby gør bedre end os, bortset fra at de formår at slå fcn. Ellers er de ligeså middelmådige som os andre. Den kamp tror jeg nok vi skal vinde, med mindre vi får meldinger om at efb kommer komfortabelt foran imod fcm. Vi har hele foråret spillet gode kampe hjemme bortset fra i kampen imod fcn. Vi har massere at spille for og bøf er nok mentalt begyndt at indstille sig på at de går en tid i møde med et blodbad i spillertruppen og helt ny træner.
                          fcm har meldt ud at de er gået på ferie, men jeg håber trods alt at de vil svinge sig op til at yde anstændig modstand, når de nu er på hjemmebane og skal have sølvtøj om halsen. Det kan være nok imod et sløjt udebanehold som efb. Vi snupper sgu den bronze for fulde huse. Jeg håber ikke det her får indflydelse på tilskuertallet, for drengene fortjener trods alt et fyldt stadion efter den bedste sæson i mange år.
                          Fyldt stadion og en kamp som skal vindes plejer ikke at være lig med OB sejr.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Det er ikke uden grund at FCK er et synonym med Plastik. Plastik balls mod Esbjerg. Bjelland var sur over at han ikke kom med Landsholdet til slutrunde - no balls! Thats why.

                            Jeg hader det plastikhold, og det irriterer mig at de kan købe mesterskabet. De skal have smæk i næste sæson - og så må ejerne af OB mere op med muldvarpen

                            Comment


                              Oliver er klar igen og er med i dagens reserveholdskamp

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-esbjerg/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg hader det plastikhold, og det irriterer mig at de kan købe mesterskabet. De skal have smæk i næste sæson - og så må ejerne af OB mere op med muldvarpen
                                Så det du siger er at vi også skal købe os til mesterskabet eller hvordan skal det forstås?

                                Comment

                                Working...
                                X