Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvorfor vores start på sæsonen har været så dårlig.

    http://obstruktion.dk/tverskov-jeg-v...-noget-ansvar/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om, hvorfor vores start på sæsonen har været så dårlig.

      http://obstruktion.dk/tverskov-jeg-v...-noget-ansvar/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Kan godt være jeg har set de forkerte kampe, men synes klart han blegner i forhold til de fleste andre af deres offensive talenter.. Men er selvfølgelig også svært når det er Kofod, Damsgaard, Amon, Mathias Jensen som man bliver vurderet mod.
        Han er nu ikke helt skidt ham Baden Frederiksen. Det ligner en tur til Juventus for ham, og nogle gode penge til FCN.

        https://gianlucadimarzio.com/it/juve...en-frederiksen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Han er nu ikke helt skidt ham Baden Frederiksen. Det ligner en tur til Juventus for ham, og nogle gode penge til FCN.

          https://gianlucadimarzio.com/it/juve...en-frederiksen
          Jeg har lyst til at græde mig selv i søvn efterhånden når man er vidne til alt den succes/medgang/resultater/storsalg osv i mange andre danske klubber.
          Det gør simpelthen så ondt efterhånden at skulle være fan af OB når man ser hvad andre klubber har gang i.

          Hvad hjælper det at bygge på sten for sten i OB som man påstår man gør når andre bygger 3 på af gangen?
          Jeg kan snart ikke denne elendighed mere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har lyst til at græde mig selv i søvn efterhånden når man er vidne til alt den succes/medgang/resultater/storsalg osv i mange andre danske klubber.
            Det gør simpelthen så ondt efterhånden at skulle være fan af OB når man ser hvad andre klubber har gang i.

            Hvad hjælper det at bygge på sten for sten i OB som man påstår man gør når andre bygger 3 på af gangen?
            Jeg kan snart ikke denne elendighed mere
            tja frygter JH sælger MJ for en slikkepind. JH får pinden og Niels bojslet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg har lyst til at græde mig selv i søvn efterhånden når man er vidne til alt den succes/medgang/resultater/storsalg osv i mange andre danske klubber.
              Det gør simpelthen så ondt efterhånden at skulle være fan af OB når man ser hvad andre klubber har gang i.

              Hvad hjælper det at bygge på sten for sten i OB som man påstår man gør når andre bygger 3 på af gangen?
              Jeg kan snart ikke denne elendighed mere
              Ikke for at gnide salt i såret. �� Men det var Nedergaard som spottede Baden Frederiksen i Næsby ( vores egen baghave ) og tog ham med til Farum. Jo jo det går fint med det der scouting.
              Last edited by sinus; 17-08-2018, 07:51.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Ikke for at gnide salt i såret. �� Men det var Nedergaard som spottede Baden Frederiksen i Næsby ( vores egen baghave ) og tog ham med til Farum. Jo jo det går fint med det der scouting.
                Det vidste jeg godt. Men på den anden side havde nok ikke kunne lave så god en 18 årig ud af ham. Og hvis man havde ville prisen nok være 2-3 mill

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Ikke for at gnide salt i såret. �� Men det var Nedergaard som spottede Baden Frederiksen i Næsby ( vores egen baghave ) og tog ham med til Farum. Jo jo det går fint med det der scouting.
                  Det er muligt det var Nedergård der spottede Baden-Frederiksen, og tog ham med til FCN, men inden den tid anbf. han OB, hvor den unge mand afslog et skifte med begrundelsen at han forventede "bare lidt mere" i fht. de fysiske rammer som OB tilbyder pt. Med andre ord var det "knejten" selv der afslog et skifte til OB før FCN kom ind i billedet.
                  Last edited by manner; 17-08-2018, 09:33.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Han er nu ikke helt skidt ham Baden Frederiksen. Det ligner en tur til Juventus for ham, og nogle gode penge til FCN.

                    https://gianlucadimarzio.com/it/juve...en-frederiksen
                    Så kan jeg bedre forstå han ikke har spillet, har hele tiden set ham som det største angrebstalent ... en spiller med ekstraordinære evner.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er muligt det var Nedergård der spottede Baden-Frederiksen, og tog ham med til FCN, men inden den tid anbf. han OB, hvor den unge mand afslog et skifte med begrundelsen at han forventede "bare lidt mere" i fht. de fysiske rammer som OB tilbyder pt. Med andre ord var det "knejten" selv der afslog et skifte til OB før FCN kom ind i billedet.
                      Det i sig selv er jo hovedrystende.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Det i sig selv er jo hovedrystende.
                        Ja, når man er søn af en tidligere OB-spiller og vokset op med stadion lige omkring hjørnet, og alligevel føler at FCN er en bedre løsning, så har OB et problem. Så kan man snakke sit ungdomsarbejde nok så meget op, men man er nødt til at kunne fremvise nogle bare nogenlunde konkurrencedygtige rammer, hvis ambitionen om at fastholde de bedste talenter på Fyn skal kunne efterleves.

                        En stor del af FC Midtjyllands succes på ungdomssiden, med danske talenter, handler jo grundlæggende også bare om, at man havde et akademi og fremvise, da andre klubber ikke havde andet end nogle træningsbaner og et klubhus.

                        Comment


                          ... og vi venter åbenbart stadig på en afklaring fra kommunen. Man skulle tro nogle i forvaltningen har et horn i siden på OB. Tror ikke Herning Fremad/Ikast FS mødte megen modstand da de slog sig sammen, og Farum var jo forblevet en serieklub hvis ikke der havde været kommunal opbakning.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, når man er søn af en tidligere OB-spiller og vokset op med stadion lige omkring hjørnet, og alligevel føler at FCN er en bedre løsning, så har OB et problem. Så kan man snakke sit ungdomsarbejde nok så meget op, men man er nødt til at kunne fremvise nogle bare nogenlunde konkurrencedygtige rammer, hvis ambitionen om at fastholde de bedste talenter på Fyn skal kunne efterleves.

                            En stor del af FC Midtjyllands succes på ungdomssiden, med danske talenter, handler jo grundlæggende også bare om, at man havde et akademi og fremvise, da andre klubber ikke havde andet end nogle træningsbaner og et klubhus.
                            Det er keg da enig i, men det blev antydet i det indlæg jeg besvarede at det var scoutingen i OB der havde fejlet, og det mener jeg ikke er tilfældet med Baden-Frederiksen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er keg da enig i, men det blev antydet i det indlæg jeg besvarede at det var scoutingen i OB der havde fejlet, og det mener jeg ikke er tilfældet med Baden-Frederiksen
                              Nej, det er jeg enig i. Selvfølgelig har man været bevidst om ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                ... og vi venter åbenbart stadig på en afklaring fra kommunen. Man skulle tro nogle i forvaltningen har et horn i siden på OB. Tror ikke Herning Fremad/Ikast FS mødte megen modstand da de slog sig sammen, og Farum var jo forblevet en serieklub hvis ikke der havde været kommunal opbakning.
                                Der ER jo helt reelle grunde til, at den positive særbehandling som OB fik ikke længere praktiseres ... det skulle aldrig have været sådan, men det ser heldigvis ud til at være slut.

                                OB er en privat virksomhed og de må vente i køen som alle andre.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X