Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Exactly my point mckelberg:) Entusiastens indrog en debat over PM i denne tråd og dertil hører mit svar. Jeg er ganske enig med dig:)
    Yep Montenegro, ved ikke lige hvorfor jeg kom til at skrive serbien, my bad..:)
    Og sådan lød fejringen efter sejren;) Den får det islandske HUH råb til at lyde som et børnerim

    https://youtu.be/yx_d9IsHx-E
    Ja og den liste jeg brugte var landekoefficientlisten, ikke klublisten ... den brugte du :).
    Det er helt korrekt at for de lavere rangerede hold er rangeringen ikke så præcis, da den er baseret på meget få kampe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Holdet hedder OFK Titograd nu og de ligger nr. 293, delt med B36 (opdateret for 1 time siden).

      Husk jeg taler om Uefa`s koefficientliste :).

      I forhold til holdenes individuelle placering, så er det helt korrekt at det bliver lidt svært at definere noget ud fra rankingen, når man kommer under 200, da det er så få kampe der bliver basis for udregningen.
      Derfor er det smartere at bruge country ranking.
      Tja Færøerne lå nr.51 og sprang pludselig op på nr.46 fordi at KÍ slog Birkirkara og B36 slog St Josephs , samt uafgjort ude mod Zalgiris Vilnius for KÍ og at B36 som sagt slog Mladost Podgorica/OFK Titograd(og holdet har to gange heddet Mladost Podgorica, og nu også to gange OFK Titograd..) Så ryger et lands dårlige resultater ud af regnskabet, som man fik for 3 år siden, og et andet lands gode rasultater ditto så, og pludselig er der vendt op og ned på styrkeforhold med et fingerknips på trods af at dagformen ofte siger noget andet. Og har man bare en smule held med lodtrækningen, så møder man et islandsk eller norsk hold og skal ikke på en længere rejse til østeuropa og spille i stegende hede. Og selv om det islandske eller norske hold har en højere ranking, så er mulighederne alligevel markant bedre for avancement. Der er bare så meget tur eller utur i de her lodtrækninger, og ikke mindst om man spiller ude først, som er en kæmpefordel, eller ikke. Som sagt, så giver jeg ikke meget for disse rankninger simpelthen fordi der er for få kampe i regnestykket til at eliminere blot nogle af de ovennævnte faktorer..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Tja Færøerne lå nr.51 og sprang pludselig op på nr.46 fordi at KÍ slog Birkirkara og B36 slog St Josephs , samt uafgjort ude mod Zalgiris Vilnius for KÍ og at B36 som sagt slog Mladost Podgorica/OFK Titograd(og holdet har to gange heddet Mladost Podgorica, og nu også to gange OFK Titograd..) Så ryger et lands dårlige resultater ud af regnskabet, som man fik for 3 år siden, og et andet lands gode rasultater ditto så, og pludselig er der vendt op og ned på styrkeforhold med et fingerknips på trods af at dagformen ofte siger noget andet. Og har man bare en smule held med lodtrækningen, så møder man et islandsk eller norsk hold og skal ikke på en længere rejse til østeuropa og spille i stegende hede. Og selv om det islandske eller norske hold har en højere ranking, så er mulighederne alligevel markant bedre for avancement. Der er bare så meget tur eller utur i de her lodtrækninger, og ikke mindst om man spiller ude først, som er en kæmpefordel, eller ikke. Som sagt, så giver jeg ikke meget for disse rankninger simpelthen fordi der er for få kampe i regnestykket til at eliminere blot nogle af de ovennævnte faktorer..
        Derfor skal du bruge den for landene, og ikke de individuelle hold :).

        Prøv at gennemgå listen, den afspejler styrken ret præcist og det er da flot af B36 at vinde sådan en kamp og selvfølgelig gør det at Færøerne rykker frem.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          FCM fører efter kæmpe drop i Aalborg. Vigtigt at Aab ikke får for mange point selvom det smerter mig at skulle unde den lorte plastik klub noget som helst

          Comment


            Kæmpe drop igen. 1-1

            Bestemt et resultat jeg kan leve med

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kæmpe drop igen. 1-1

              Bestemt et resultat jeg kan leve med
              Nærmest større end det første :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kæmpe drop igen. 1-1

                Bestemt et resultat jeg kan leve med
                Og 2 skader til FCM , fedt :-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Nærmest større end det første :D.
                  Ja. Fuck en herrefight. Der bliver godt nok gået til stålet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Og 2 skader til FCM , fedt :-)
                    Ja så er de nede på kun at kunne vælge mellem 30 spillere

                    Comment


                      8 ud af 11 i Aab's start 11'er er egne talenter, det er ret imponerende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FCM fører efter kæmpe drop i Aalborg. Vigtigt at Aab ikke får for mange point selvom det smerter mig at skulle unde den lorte plastik klub noget som helst
                        Du har en evne til at ændre kampe når du skriver herinde. Gerne kald Sønderjyske som vinder søndag ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Du har en evne til at ændre kampe når du skriver herinde. Gerne kald Sønderjyske som vinder søndag ;)
                          Ja

                          Jammen det kan jeg godt gøre og mene det. SdJ vinder 1-0

                          Comment


                            30 sek før scoring tænkte jeg at Pohl max scorer 5 mål i år

                            Comment


                              Heldigvis er både vi og AGF jo langt bedre end AaB.

                              OB slutter over FCM, confirmed?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                30 sek før scoring tænkte jeg at Pohl max scorer 5 mål i år
                                Gør han stadigvæk...

                                Comment

                                Working...
                                X