Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Drachman er kommet til. Hvordan ser vores start 11’er Ud?? JJ, tverskov og drachman forventer vel alle tre at starte? Måske tverskov ned i cf og kep på bænken?
    Nu ser vi nok først og fremmest ikke JJ i start-11'eren i minimum den næste måneds tid, men ellers er det da interessant. Sker der et systemskifte? Bliver anføreren sat af? Er Drachmann overhovedet bedre end Tverskov? Vi må vente at se. Jeg er i hvert fald meget spændt. Personligt tror jeg at Drachmann glider ind på midtbanen, måske ikke imod sønderjyske, men næste gang. Han får CN foran sig og så rykker de tverskov ned ved siden af KEP. Jeg håber mest på at vi dog prøver tverskov og Drachmann sammen og ser om ikke Tverskovs fine teknik kan bruges som den mest offensive af drachmann og ham. Det forudsætter dog at Ludwig og KEP får det til at spille betydeligt bedre end sidst.
    Når JJ så er klar, så må Tverskov ned og kæmpe om pladserne i midterforsvaret eller forsøge med 3 mand i bagkæden.

    Comment


      Fuuuuuuuuuck den mand er syg i roen. 4 dage!!

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-martin-pusic

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fuuuuuuuuuck den mand er syg i roen. 4 dage!!

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-martin-pusic
        At skifte mening er vel ikke sygt, har du ikke prøvet det samme :)?
        Han siger intet negativt om nogen og det samme gælder for Bo, som jeg har stor respekt for på det menneskelige plan.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          At skifte mening er vel ikke sygt, har du ikke prøvet det samme :)?
          Han siger intet negativt om nogen og det samme gælder for Bo, som jeg har stor respekt for på det menneskelige plan.
          Du ser seriøst ikke det vanvittige i dette her?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Du ser seriøst ikke det vanvittige i dette her?
            OMG hvor er det fucking dumt!!!!
            Så vil jeg meget hellere have en halvsløj Helenius!
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              OMG hvor er det fucking dumt!!!!
              Så vil jeg meget hellere have en halvsløj Helenius!
              Manden skriver under søndag formiddag og fortryder mandag aften efter FCK kampen. Hvor de endda vinder...
              Bo Hansen fatter heller ikke bjælle af det her

              Comment


                Yao ud og 2 kvalitetsspillere ind. Så er vi 24 i truppen

                Nu kommer spørgsmålet. Hvis alle er klar og på toppen. Hvilke 6 spillere skal være udenfor truppen? Med tanke på ovenstående
                De 3 giver næsten sig selv

                Oliver
                Harboe
                Frøkjær

                Men hvem skal de sidste 3 være? Vi har for mange efterhånden der er næsten lige gode men ikke gode nok..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fuuuuuuuuuck den mand er syg i roen. 4 dage!!

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-martin-pusic
                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...lubbens-accept
                  Der er lidt kaos rundt omkring.

                  Comment


                    Pusic eneste mulighed for at komme til OB... Nu har han tidligere Horsens-spiller på CV´et

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                      Pusic eneste mulighed for at komme til OB... Nu har han tidligere Horsens-spiller på CV´et

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fuuuuuuuuuck den mand er syg i roen. 4 dage!!

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-martin-pusic
                        Den mand er helt sikkert færdig i superligaen. Ingen vil jo nogensinde turde lave en aftale med ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          At skifte mening er vel ikke sygt, har du ikke prøvet det samme :)?
                          Han siger intet negativt om nogen og det samme gælder for Bo, som jeg har stor respekt for på det menneskelige plan.
                          Det er ikke sygt at skifte mening. Det er da helt ok. Men det er virkelig useriøst og kontroversielt at skifte mening under 48 timer efter kontrakten er lavet. Blækket er vel nærmest ikke tørt.
                          Mon ikke han har fået et bedre tilbud fra en klub sydpå, og så vil snyde sig til en bedre kontrakt. Tvivler på han går arbejdsløs om en måned. Og det handler ikke om fordomme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Du ser seriøst ikke det vanvittige i dette her?
                            Nej, han har skiftet mening efter 5 år i Danmark ... vanvid er noget helt andet.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det er ikke sygt at skifte mening. Det er da helt ok. Men det er virkelig useriøst og kontroversielt at skifte mening under 48 timer efter kontrakten er lavet. Blækket er vel nærmest ikke tørt.
                              Mon ikke han har fået et bedre tilbud fra en klub sydpå, og så vil snyde sig til en bedre kontrakt. Tvivler på han går arbejdsløs om en måned. Og det handler ikke om fordomme.
                              Ja, det er useriøst. Mon ikke det er Kina som lokker med en helt anden kontrakt og sign-on-fee. Var det ikke også den historie med Izunna som måtte ophæve kontrakten med os fordi de kunne ikke købe fra os fordi de må betale en skat af 100% i Kina når de køber men ikke når de henter kontraktfrie spillere?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej, han har skiftet mening efter 5 år i Danmark ... vanvid er noget helt andet.
                                whatever

                                Comment

                                Working...
                                X