Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt enig. I vores nuværende situation ville en Rasmus Falk fx rykke mere end at hente både Janus Drachmann og Simon Kroon fx.
    Hellere fyre kassen af på den helt rigtige end 2 udemærkede spillere. For dem har vi rigeligt af.

    Men det kræver jo at sådan en spiller gider OB. Og der i ligger problemet.
    Det er jo ikke et supermarked hvor du bare kan tage det ned fra hylderne du har råd til
    At OB er blevet mindre og mindre attraktive skyldes netop den måde vi har ageret på de sidste mange år .
    Og nej det er ikke et supermarked hvor man bare tager fra en hylde .
    Igen så er troværdighed måske et nøgleord , for hvilken spiller med topholdskvalitet vil vælge en klub som roder rundt i bunden og har gjort det længe samtidig med ledelsen år efter år har varslet bedring uden der er sket en rygende fis i retning af fremskridt , og en gennemgang af truppen afslører grå mus , med nogle ganske fine talenter ?

    Meget sigende for vores tiltrækningskraft var vel at vi var tvunget til at fordoble den løn Joao fik i Sønderjyske for at lokke ham hertil
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jep og det er super fedt at der investeres i ungdommen hvilket også bakkes op af alle , men så skal de unge der kommer op også have udsigt til spilletid og ikke sættes bag køen fordi en spiller som Thrane er indkøbt .
      Jeg er ikke sikker på at truppen udvikler sig nævneværdigt hvis man har for stor en del af truppen som maksimalt er middelmådige som tilfældet har været de senere år . Ud af de sidste 40-45 indkøb har der groft sagt ikke været en eneste som de unge har kunnet læne sig op af , som har taget styrepinden og guidet truppen gennem svære perioder .
      Argh, tror sgu KEP, Fester, TM er spillere som kan give en hel del videre til de unge. Derudover har vi en del spillere som godt nok ikke har været omkring a landsholdet, men ellers har været forbi alle de andre på vejen. Derudover er Greve, Desler og JJ jo spillere der selv har taget turen og især JJ, men de andre er jo også i hvert fald etablerede i truppen. Så tror der er rigeligt med folk som kan bidrage med ting til de unge der kommer op. Selvfølgelig kan vi da håbe på at der kommer folk enten indefra eller udefra som har endnu flere oplevelser og ting at give videre, men tror ikke det er fordi der ikke bliver givet ting videre. Også fordi flere af de spillere som vi har jo ikke nødvendigvis er de største talenter, men folk der ved hårdt arbejde er kommet hertil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        At OB er blevet mindre og mindre attraktive skyldes netop den måde vi har ageret på de sidste mange år .
        Og nej det er ikke et supermarked hvor man bare tager fra en hylde .
        Igen så er troværdighed måske et nøgleord , for hvilken spiller med topholdskvalitet vil vælge en klub som roder rundt i bunden og har gjort det længe samtidig med ledelsen år efter år har varslet bedring uden der er sket en rygende fis i retning af fremskridt , og en gennemgang af truppen afslører grå mus , med nogle ganske fine talenter ?

        Meget sigende for vores tiltrækningskraft var vel at vi var tvunget til at fordoble den løn Joao fik i Sønderjyske for at lokke ham hertil

        I know. Samme med Helenius. Old news som vi ikke kan bruge til noget hvis vi vil fremad. Det er udelukkende en forklaring på hvorfor det er sådan.
        Jeg har trukket en streg i sandet fra den dag KN blev fyret og prøver kun at se fremad uden alt for meget nag i bagagen.

        Den er kommet i bunden af rygsækken og bliver kun hevet op hvis det lykkedes JH at fucke op i dette utroligt vigtige transfervindue

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I know. Samme med Helenius. Old news som vi ikke kan bruge til noget hvis vi vil fremad. Det er udelukkende en forklaring på hvorfor det er sådan.
          Jeg har trukket en streg i sandet fra den dag KN blev fyret og prøver kun at se fremad uden alt for meget nag i bagagen.

          Den er kommet i bunden af rygsækken og bliver kun hevet op hvis det lykkedes JH at fucke op i dette utroligt vigtige transfervindue
          Fedt ..

          For første gang i flere år glæder jeg mig også til sæsonstart og som nævnt tidligere så har jeg igen købt sæsonkort , så også her er jeg klar til en ny start . Så må vi se hvor det bærer os hen . Håber det starter en god spiral fremfor vi om noget tid skal stå med ærgrelsen over at være blevet “ narret igen”
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Fedt ..

            For første gang i flere år glæder jeg mig også til sæsonstart og som nævnt tidligere så har jeg igen købt sæsonkort , så også her er jeg klar til en ny start . Så må vi se hvor det bærer os hen . Håber det starter en god spiral fremfor vi om noget tid skal stå med ærgrelsen over at være blevet “ narret igen”
            Jeg vil kun føle mig “narret igen” hvis JH fucker vinduet op med dårlige og manglende inkøb der præsenteres som stjerner. Hvis han sælger Gryte uden at finde en acceptabel erstatning der kan kæmpe med TM om pladsen.. Alt dette frygter jeg stadig. Af gammel skade..
            Der er ikke noget der kan få mig hurtigere i det røde felt end JH der prøver at sælge en poleret lort 1. September

            Comment


              Michelsen vil skabe et fleksibelt,direkte og aggresivt OB

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aggressivt-ob/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Michelsen vil skabe et fleksibelt,direkte og aggresivt OB

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aggressivt-ob/
                Hvor jeg håber han lykkedes , og hold nu kæft en befrielse det bliver at komme af med den monotone 16 tvær/bagud pasninger og en enkelt fremad spillestil som har kedet nogle af os halvt ihjel de seneste sæsoner .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvor jeg håber han lykkedes , og hold nu kæft en befrielse det bliver at komme af med den monotone 16 tvær/bagud pasninger og en enkelt fremad spillestil som har kedet nogle af os halvt ihjel de seneste sæsoner .
                  Enig. Men der mangler lidt spillere i truppen, før det kan lade sig gøre. Kom i gang JH.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvor jeg håber han lykkedes , og hold nu kæft en befrielse det bliver at komme af med den monotone 16 tvær/bagud pasninger og en enkelt fremad spillestil som har kedet nogle af os halvt ihjel de seneste sæsoner .
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Enig. Men der mangler lidt spillere i truppen, før det kan lade sig gøre. Kom i gang JH.
                    Syntes allerede vi har set gode tegn. Men det åbner også op for en øretæve eller 2 hvis nogen er dygtige nok til at spille uden om presset.

                    Ja det ville være rart med 2-3 topspillere mere men kunne godt nøjes med 1-2 hvis den/de var ekstremt dygtige og gjorde stor forskel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes allerede vi har set gode tegn. Men det åbner også op for en øretæve eller 2 hvis nogen er dygtige nok til at spille uden om presset.

                      Ja det ville være rart med 2-3 topspillere mere men kunne godt nøjes med 1-2 hvis den/de var ekstremt dygtige og gjorde stor forskel
                      Enig .
                      Og til det sidste så er det igen det med hellere 1-2 som flytter os end 2-3 Som blot bliver fyld i truppen
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Enig .
                        Og til det sidste så er det igen det med hellere 1-2 som flytter os end 2-3 Som blot bliver fyld i truppen
                        Yep. De skal være klar på at smide en 200k+ kontrakt efter et par profiler end 3*140k af Helenius kaliber.
                        Hvis man kunne finde de rigtige vil det klart rykke os mest. Det er nok transfersummen der bliver et problem mm de kan findes transferfrit

                        Comment


                          Kasper Lorentzen spår os til 4. Plads efter grundspil

                          http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-07-...-de-rykker-ned

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kasper Lorentzen spår os til 4. Plads efter grundspil

                            http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-07-...-de-rykker-ned

                            Den er købt... hvor skriver man under?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kasper Lorentzen spår os til 4. Plads efter grundspil

                              http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-07-...-de-rykker-ned
                              Hvornår lærer de det? Helt ærligt - en 4. plads? Selvfølgelig skal man aldrig udelukke noget 100 procent; men come on? Det ville selvfølgelig være helt genialt; men for mig er det på randen af selvindbildning, at man tror OB kan lukke hullet til TOP-4 på én sommmerpause, én ny spiller og et nyt trænerteam. Der vil med 100 procent garanti være store udsving med den nuværende spillertrup; og selv om jeg er sikker på, at vi bliver bedre end den 10. plads vi er på nu; så er en 4. plads endnu en narresut, som diverse eksperter smider op foran sig; mest af alt fordi de gerne så OB være bedre, end vi reelt har været. Og er.

                              Vi skal bygges op - og forhåbentlig konkurrere om at komme i slutspillet; men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at vi ikke slutter på 4. pladsen i grundspillet.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                                Den er købt... hvor skriver man under?
                                På bordet ved ønskebrønden som ligger i Fantasy World

                                Comment

                                Working...
                                X