Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
    Vidste du..... at der fremover ikke vil være fælles indløb i Superligaen?

    I den kommende sæson vil først udehold, så hjemmehold og til sidst dommertrio gå på banen.

    Det skrev superliga.dk på facebook for 1 time siden.
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vaer-m...indloebsmusik/

    "En af de nye ting gælder for hele Superligaen; nemlig at udeholdet løber på banen først, mens hjemmeholdet løber på banen bagefter."


    Den "breakede" OB ret beset i morges.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vaer-m...indloebsmusik/

      "En af de nye ting gælder for hele Superligaen; nemlig at udeholdet løber på banen først, mens hjemmeholdet løber på banen bagefter."


      Den "breakede" OB ret beset i morges.
      Når, så er jeg skam nogle timer for langsom på den.

      Comment


        Vi har mistet halvdelen af vores “fans” på bare 10 år. Den klub i Superligaen med det største frafald hjemme. Det er rimelig skidt, men ikke overraskende.

        https://twitter.com/StefanBrix/statu...300423169?s=20

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Vi har mistet halvdelen af vores “fans” på bare 10 år. Den klub i Superligaen med det største frafald hjemme. Det er rimelig skidt, men ikke overraskende.

          https://twitter.com/StefanBrix/statu...300423169?s=20
          Ikke fede tal nej, men hvis man kigger på de hold på den liste der, så er OB jo også det hold der niveaumæssigt er faldet suverænt mest. De sæsoner i slut 00erne er ikke normen resultatmæssigt og tilskuermæssigt, det er en anormalitet, og der går nok mange mange år, før OB oplever noget lignende.

          Du kan altid få tallene til at se dårlige ud, afhængigt af hvor du ligger snittet. Sammenligner du OBs største sportslige opsving de sidste 25-30 år med en 7 år lang tørkeperiode, så får man et negativt facit, det giver jo sig selv.

          Comment


            Tager du udviklingen fra 04/05 til 12/13, så tabte Brøndby 50% af deres tilskuere i de år. Det vil sige at Brøndby mistede halvdelen af deres fans på under 10 år. Det er da vildt hvad?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Tager du udviklingen fra 04/05 til 12/13, så tabte Brøndby 50% af deres tilskuere i de år. Det vil sige at Brøndby mistede halvdelen af deres fans på under 10 år. Det er da vildt hvad?
              GF bare fra 11/12 sæsonen til 14/15 var det også over 50%. Så det er en lidt mærkelig måde at gøre det op på.
              Men ja ingen tvivl om det stadig er en dårlig udvikling. Som forhåbentlig kan ændres lidt nu her.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                GF bare fra 11/12 sæsonen til 14/15 var det også over 50%. Så det er en lidt mærkelig måde at gøre det op på.
                Men ja ingen tvivl om det stadig er en dårlig udvikling. Som forhåbentlig kan ændres lidt nu her.
                Jeg har i hvert fald ikke behov for at høre den "spændende" konklusion i TV2 Fyn. At der er markant forskel på tilskuertallet, fra at man sælger folk drømme om mesterskaber og europæiske eventyr, til man spiller en statist rolle i den tunge del af rækken uden rigtigt at have noget på spil, er vidst ikke ligefrem et OB-fænomen.

                Jack Jørgensen kan lave nok så mange tiltag, man kan snakke nok så meget om fynsk identitet, Albani i hanerne og Carl Nielsen på anlægget, men det handler i sidste ende om at have et hold der leverer nogle resultater og med nogle spillere folk gerne vil se på. Det burde ret beset være der, hvor OB investere tilgængelige ressourcer, hvis ambitionen er at vende den udvikling så hurtigt som muligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg har i hvert fald ikke behov for at høre den "spændende" konklusion i TV2 Fyn. At der er markant forskel på tilskuertallet, fra at man sælger folk drømme om mesterskaber og europæiske eventyr, til man spiller en statist rolle i den tunge del af rækken uden rigtigt at have noget på spil, er vidst ikke ligefrem et OB-fænomen.

                  Jack Jørgensen kan lave nok så mange tiltag, man kan snakke nok så meget om fynsk identitet, Albani i hanerne og Carl Nielsen på anlægget, men det handler i sidste ende om at have et hold der leverer nogle resultater og med nogle spillere folk gerne vil se på. Det burde ret beset være der, hvor OB investere tilgængelige ressourcer, hvis ambitionen er at vende den udvikling så hurtigt som muligt.
                  Jeg vil give dig at det jo klart vil være den primære grund til at folk kommer på stadion, men personligt synes jeg faktisk tiltaget med at lave et område hvor man kan mødes før og ovenikøbet få lidt mere end normalt er fedt. Det bliver ikke det der får folk på stadion, men det kan måske være med til at det bliver en fast ting at komme. At der bliver opbygget nogle lidt mere faste ting end at møde op 10 min før og smutte så snart dommeren fløjter af.
                  Derudover virker det til at alt det her er sponsoreret, så tror ikke OB har taget nogle penge der skulle have været andre steder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Jeg vil give dig at det jo klart vil være den primære grund til at folk kommer på stadion, men personligt synes jeg faktisk tiltaget med at lave et område hvor man kan mødes før og ovenikøbet få lidt mere end normalt er fedt. Det bliver ikke det der får folk på stadion, men det kan måske være med til at det bliver en fast ting at komme. At der bliver opbygget nogle lidt mere faste ting end at møde op 10 min før og smutte så snart dommeren fløjter af.
                    Derudover virker det til at alt det her er sponsoreret, så tror ikke OB har taget nogle penge der skulle have været andre steder.
                    Det kan godt være at Albani fanzone kan bidrage til at de faste stadiongængere som endnu ikke er flygtet vil komme i god tid og blive lidt længere efter kampen . Kan ikke huske om Carlsberg Corner i sin tid havde effekt men mon ik det havde lidt .
                    Men stadig så tror jeg ikke ballondyr i familie afsnittet og Albani zone lokker de tabte tilbage , eller nye fans til .
                    Der skal ske noget på den ca 7.140 kvm zone af stadion som er beklædt med græs for at vende udviklingen .
                    Last edited by Magge; 11-07-2018, 21:07.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det kan godt være at Albani fanzone kan bidrage til at de faste stadiongængere som endnu ikke er flygtet vil komme i god tid og blive lidt længere efter kampen . Kan ikke huske om Carlsberg Corner i sin tid havde effekt men mon ik det havde lidt .
                      Men stadig så tror jeg ikke ballondyr i familie afsnittet og Albani zone lokker de tabte tilbage , eller nye fans til .
                      Der skal ske noget på den ca 7.140 kvm zone af stadion som er beklædt med græs for at vende udviklingen .
                      Og det er jo den sværeste del at ændre mm man har mange millioner at spendere. De andre ting er håndgribelige og forholdsvis billige at ændre.
                      Men enig. Det er resultaterne der skal vende udviklingen.

                      Jeg syntes nu at Fanzonen umiddelbart er en fremragende ide hvis det udføres ordentligt. Glæder mig meget til at besøge den.

                      Comment


                        Michelsen vil ikke garantere Tverskov en plads på midten

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vs-alsidighed/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Og det er jo den sværeste del at ændre mm man har mange millioner at spendere. De andre ting er håndgribelige og forholdsvis billige at ændre.
                          Men enig. Det er resultaterne der skal vende udviklingen.

                          Jeg syntes nu at Fanzonen umiddelbart er en fremragende ide hvis det udføres ordentligt. Glæder mig meget til at besøge den.
                          Det er ret svært at ændre uden penge , men også når netværk og scouting kun rækker til hvad der rører sig på hylden for kasserede spillere i de øvrige superligaklubber . Det er ikke nødvendigvis en fordel at købe “ 3 stk for en 20’er “ i stedet for 1 stk for den 20’er .
                          Ingen forventer/har forventet en omvæltning omgående så havde man startet for længe siden med at købe færre men bedre så havde det nok ikke stået så skidt til , ligesom troværdigheden havde været væsenligt bedre end den er i dag .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det er ret svært at ændre uden penge , men også når netværk og scouting kun rækker til hvad der rører sig på hylden for kasserede spillere i de øvrige superligaklubber . Det er ikke nødvendigvis en fordel at købe “ 3 stk for en 20’er “ i stedet for 1 stk for den 20’er .
                            Ingen forventer/har forventet en omvæltning omgående så havde man startet for længe siden med at købe færre men bedre så havde det nok ikke stået så skidt til , ligesom troværdigheden havde været væsenligt bedre end den er i dag .
                            Men de langsigtede skridt er jo faktisk taget i og med der kontinuerligt er investeret i ungdomsarbejde. Det er selvfølgelig den helt lange rute, men umiddelbart også den der bedst vil kunne betale sig da vi vel maks er 5-6-7 vælger i ligaen i forhold til spillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er ret svært at ændre uden penge , men også når netværk og scouting kun rækker til hvad der rører sig på hylden for kasserede spillere i de øvrige superligaklubber . Det er ikke nødvendigvis en fordel at købe “ 3 stk for en 20’er “ i stedet for 1 stk for den 20’er .
                              Ingen forventer/har forventet en omvæltning omgående så havde man startet for længe siden med at købe færre men bedre så havde det nok ikke stået så skidt til , ligesom troværdigheden havde været væsenligt bedre end den er i dag .
                              Helt enig. I vores nuværende situation ville en Rasmus Falk fx rykke mere end at hente både Janus Drachmann og Simon Kroon fx.
                              Hellere fyre kassen af på den helt rigtige end 2 udemærkede spillere. For dem har vi rigeligt af.

                              Men det kræver jo at sådan en spiller gider OB. Og der i ligger problemet.
                              Det er jo ikke et supermarked hvor du bare kan tage det ned fra hylderne du har råd til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men de langsigtede skridt er jo faktisk taget i og med der kontinuerligt er investeret i ungdomsarbejde. Det er selvfølgelig den helt lange rute, men umiddelbart også den der bedst vil kunne betale sig da vi vel maks er 5-6-7 vælger i ligaen i forhold til spillere.
                                Jep og det er super fedt at der investeres i ungdommen hvilket også bakkes op af alle , men så skal de unge der kommer op også have udsigt til spilletid og ikke sættes bag køen fordi en spiller som Thrane er indkøbt .
                                Jeg er ikke sikker på at truppen udvikler sig nævneværdigt hvis man har for stor en del af truppen som maksimalt er middelmådige som tilfældet har været de senere år . Ud af de sidste 40-45 indkøb har der groft sagt ikke været en eneste som de unge har kunnet læne sig op af , som har taget styrepinden og guidet truppen gennem svære perioder .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X