Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    ... og hvis man skal tro dig er det heller ikke på banen.
    Det er mystisk at de sandsynligvis sælger for adskillige gange af hvad OB kan sælge for ... til sommer :D.
    Faktor 5 er vel ikke urealistisk ...
    Nej det er ikke urealistisk. De er gode til at sælge spillere. Men det gør dem ikke til et bedre hold end OB.
    Tror de får det svært resten af sæsonen. De har det svært mod top 6 hold hvor de har fået færrest point.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du gør dig ikke populær hos mindst en bruger på forum, med den svada :)
    Men de er lidt udfordret på deres udtalelser de unge mennesker fra fcn. Det er tydeligvis ikke der de har deres kompetencer.
    Ja det tog ikke længe

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du gør dig ikke populær hos mindst en bruger på forum, med den svada :)
    Men de er lidt udfordret på deres udtalelser de unge mennesker fra fcn. Det er tydeligvis ikke der de har deres kompetencer.
    ... og hvis man skal tro dig er det heller ikke på banen.
    Det er mystisk at de sandsynligvis sælger for adskillige gange af hvad OB kan sælge for ... til sommer :D.
    Faktor 5 er vel ikke urealistisk ...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror altså ikke Victor Nelsson følger meget med hvad der sker uden for sin egen lille bobbel

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-modsat-andre/

    OB og BIF har da netop meldt ud at de går efter bronzen Så er EfB måske det eneste hold i “best of the rest”.
    kæft en spasser
    Du gør dig ikke populær hos mindst en bruger på forum, med den svada :)
    Men de er lidt udfordret på deres udtalelser de unge mennesker fra fcn. Det er tydeligvis ikke der de har deres kompetencer.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror altså ikke Victor Nelsson følger meget med hvad der sker uden for sin egen lille bobbel

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-modsat-andre/

    OB og BIF har da netop meldt ud at de går efter bronzen Så er EfB måske det eneste hold i “best of the rest”.
    kæft en spasser
    Jeg kan nu godt forstå han stikker lidt til os specielt. Vi melder da ud at vi nu har sat os et nyt mål om bronzen, men skal lige flette ind at målsætningen for sæsonen jo er nået. Der er lige en kommentar, der skal flettes ind, så man ikke kan komme efter os, hvis nu vi går ned. Man mærker godt at klubben har brug for at der bliver bidt mærke i den succeshistorie, der er i vi nu endelig er med i top 6. Hovmod har agf patentet på.

    Til gengæld er det jo soleklart brøndby går efter det. Det har været deres målsætning længe og det kan de ikke slippe for at blive hængt op på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tror altså ikke Victor Nelsson følger meget med hvad der sker uden for sin egen lille bobbel

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-modsat-andre/

    OB og BIF har da netop meldt ud at de går efter bronzen Så er EfB måske det eneste hold i “best of the rest”.
    kæft en spasser

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Efter at have kigget den her dejlige mål kavalkade igennem https://youtu.be/ej7qmMAvvDM
    har jeg umiddelbart talt mål efter hjørnespark til 7. Er nogen med noget tal eller fornemmelse af om det er mere end de sidste par år?
    Jeg tænker selv at vi generelt har været dårlige til denne del tidligere og det er fremgang, men det er ikke andet end en fornemmelse.
    umuligt. Ifølge John Bredahl, så var vi klasse på defensive dødbolde- også selvom KEP sejlede runde. J.B. mente ikke vi var verdensklasse offensivt, der var det kun europæisk styrke. Kan ikke forestille mig J.B. har taget fejl :)

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Efter at have kigget den her dejlige mål kavalkade igennem https://youtu.be/ej7qmMAvvDM
    har jeg umiddelbart talt mål efter hjørnespark til 7. Er nogen med noget tal eller fornemmelse af om det er mere end de sidste par år?
    Jeg tænker selv at vi generelt har været dårlige til denne del tidligere og det er fremgang, men det er ikke andet end en fornemmelse.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Jo, jeg kan i hvert fald ikke lige se, hvordan han skulle kunne gøre en forskel på vores Superliga-mandskab. Han blev i øvrigt også kasseret i Vejle, hvor han fik 20 minutter i en reserveholdskamp. Det så ud til, at han dækkede rummet foran Tverskov og Oliver Lund.

    Vores unge drenge har helt sikkert potentialet - spørgsmålet er, om de allerede nu skal lejes ud til nogle andre klubber for at få mere "voksen" spilletid? Det er heldigvis ikke mig, der skal træffe den afgørelse.
    Grubbe og Kwasniak er jo stadig U17 og skal ingen steder. Klynge spiller fast på U19 og skal bare fortsætte sin udvikling der. Ingen af dem skal lejes ud.
    Det voksen bold de skal have pt er reserveholdskampe. Og det er fint pt i deres udvikling

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke ham Cissé smutter vidre i teksten og vi hører aldrig om ham igen... Interessant at Skolnik stadig får voksen spilletid.. Man må åbenbart stadig være i tvivl om han er god nok til en SL kontrakt.
    Kwasniak og Klynge har helt sikkert potentialet hvis de fortsætter udviklingen
    Jo, jeg kan i hvert fald ikke lige se, hvordan han skulle kunne gøre en forskel på vores Superliga-mandskab. Han blev i øvrigt også kasseret i Vejle, hvor han fik 20 minutter i en reserveholdskamp. Det så ud til, at han dækkede rummet foran Tverskov og Oliver Lund.

    Vores unge drenge har helt sikkert potentialet - spørgsmålet er, om de allerede nu skal lejes ud til nogle andre klubber for at få mere "voksen" spilletid? Det er heldigvis ikke mig, der skal træffe den afgørelse.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvordan gjorde Grubbe det?
    Grubbe gjorde det fint nok. Han havde ikke så meget, men det skyldes nok også hans korrekte placeringer for det meste af tiden. Derimod haltede Yao noget efter hele tiden, og det var i den side, at Morud fik sine få gennembrud i løbet af kampen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

    Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

    Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

    Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

    Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).
    Mon ikke ham Cissé smutter vidre i teksten og vi hører aldrig om ham igen... Interessant at Skolnik stadig får voksen spilletid.. Man må åbenbart stadig være i tvivl om han er god nok til en SL kontrakt.
    Kwasniak og Klynge har helt sikkert potentialet hvis de fortsætter udviklingen

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

    Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

    Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

    Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

    Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).
    Hvordan gjorde Grubbe det?

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    9-0 over Albaniserie-holdet Morud i en såkaldt "sommerkamp", hvor der både blev spilletid til Waldemar Kwasniak, Seydouba Cissé, Sayouba Mandé, Yao, Mads Frøkjær, Skjolnik, Klynge og 16-årige Gustav Grubbe.

    Det er tydeligt at se, at vores unge drenge har potentiale til meget.

    Sayouba havde ikke mange aktioner - dog én glimrende redning i løbet af anden halvleg.

    Seydouba Cissé, der også var med i mandagens reserveholdskamp i Haderslev fik hele anden halvleg og gjorde ikke meget væsen af sig, udover et par driblinger, hvor han tørrede en Morud-spiller.

    Det lignede i øvrigt, at 4-3-3-formationen blev prøvet af, og det virkede også til, at den passede OB's nummer 10, Rasmus Festersen, rimelig godt, for han kvitterede for tilliden ved at score hele fem basser på Moruds to keepere (førsteholdsmålmanden blev skiftet ud efter 77 minutter, hvorfor ved jeg ikke...).

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Drengene vinder 9-0 i Morud. 5 mål af Festersen, 2 af Klynge, 1 Kwasniak og 1 af Helenius
    Lyder hyggeligt :) har prøvet at se lidt u-21 landshold mod Belgien. Nu har jeg givet op til fordel for USA mod Sverige. Og her snakker vi VM i kvindecurling.

    Leave a comment:

Working...
X