Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan simpelthen ikke tage seriøst, at alle de der eksperttyper synes, at det ser skidt ud i AaB, men meget spændende ud i OB og AGF og at de klart større kandidater til top 6, top 4 endda!? Hvad i alverden er det baseret på?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Altså foran FCN, det må forudsætte at FCN sælger gevaldigt ud og ikke finder de sædvanlige erstatninger fra ungdomsafdeling eller andre klubber.

      Som det ser ud lige nu er OB pænt bagud i forhold til FCN ... og efter FCN er det mest gråt.

      OB er sandsynligvis foran de 3 oprykkere, men ikke med meget og resten (ikke top 4 og bund 3) er meget lige med OB ... sådan ser jeg det.

      OB slutter fra 7-12, det er mit gæt.
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg kan simpelthen ikke tage seriøst, at alle de der eksperttyper synes, at det ser skidt ud i AaB, men meget spændende ud i OB og AGF og at de klart større kandidater til top 6, top 4 endda!? Hvad i alverden er det baseret på?
      De havde den begge sådan her

      FCK
      FCM
      BIF
      OB
      FCN
      AGF

      Hørte ikke begrundelserne. Men jeg fatter det simpelthen ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De havde den begge sådan her

        FCK
        FCM
        BIF
        OB
        FCN
        AGF

        Hørte ikke begrundelserne. Men jeg fatter det simpelthen ikke
        Det må handle om en eller anden form for stemning, som folk bliver revet med af, bl.a. fordi at AGF og OB har været gode til at tale sig selv op. OB er i bedste fald en smule forstærket på truppen, og måske på trænerposten. AGF kan kun være svækket med Pusic og DAP ude og en reservekeeper ind. AaB har intet fået eller mistet, så det er vel status quo.

        Jeg holder snart ikke til at skulle blive ved med at høre på den kollektive afgokning af AGF, fordi at de nu er blevet solide defensivt og kan tage nogle kyniske sejre og uafgjorte, samtidig med at AaB skoses for, at det ikke ser særligt spændende ud det de laver, når det netop er at tage en del point i kampe, hvor de ikke spiller godt, som AGF skal prises for.

        Jeg kan virkelig heller ikke se, at AaB skulle have en dårligere trup end AGF eller OB. OB har da i det mindste nogle angribere man kan forvente nogle mål fra, og som har bevist sig, AGF har sgu ikke en gang en angriber der er farligere end Jannik Pohl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De havde den begge sådan her

          FCK
          FCM
          BIF
          OB
          FCN
          AGF

          Hørte ikke begrundelserne. Men jeg fatter det simpelthen ikke
          Nu blev der ja set "potentiale" i alle de sidste år og de havde os mest i Top 6 før sæsonerne. Men det var uforløst potentiale og man vil vel tro nu at JM lykkes at forløse det hvad Kent ikke kunne. Tag det sammen med 5 sejre i træk i forberedelsen og JH's udtalelsen at man henter til mindst 2 (kvalitets)spiller ind så er vi en helt solid "Top-6-og-mere-kandidat".
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det må handle om en eller anden form for stemning, som folk bliver revet med af, bl.a. fordi at AGF og OB har været gode til at tale sig selv op. OB er i bedste fald en smule forstærket på truppen, og måske på trænerposten. AGF kan kun være svækket med Pusic og DAP ude og en reservekeeper ind. AaB har intet fået eller mistet, så det er vel status quo.

            Jeg holder snart ikke til at skulle blive ved med at høre på den kollektive afgokning af AGF, fordi at de nu er blevet solide defensivt og kan tage nogle kyniske sejre og uafgjorte, samtidig med at AaB skoses for, at det ikke ser særligt spændende ud det de laver, når det netop er at tage en del point i kampe, hvor de ikke spiller godt, som AGF skal prises for.

            Jeg kan virkelig heller ikke se, at AaB skulle have en dårligere trup end AGF eller OB. OB har da i det mindste nogle angribere man kan forvente nogle mål fra, og som har bevist sig, AGF har sgu ikke en gang en angriber der er farligere end Jannik Pohl.
            Hmmm. Faktisk ikke enig. AGF er et fysik fantastisk hold der har fået styr på tingene og de har en super god trup. Og så de en bedre træner end AaB
            Ser klart Aab som OB anno 16/17 ish og jeg tror ikke på dem.
            Ser klart AGF ende over AaB i denne sæson. Uden tvivl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hmmm. Faktisk ikke enig. AGF er et fysik fantastisk hold der har fået styr på tingene og de har en super god trup. Og så de en bedre træner end AaB
              Ser klart Aab som OB anno 16/17 ish og jeg tror ikke på dem.
              Ser klart AGF ende over AaB i denne sæson. Uden tvivl
              Fair nok, jeg forstår det bare ikke. I hvilke dele af spillet og hvor på banen, synes du det er, at AGF er bedre?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Til den største kamp i flere år, CL kval kampen mod Villareal var der ikke engang udsolgt; der manglede 3.000 så hvad tror du selv?

                Nogle medier prøver jo faktisk at gøre jer til en slags for undtagelse af regelen - og fokuserer kun på de positive ting.

                Personligt er jeg blevet stenet ved Brøndby Stadion af nogle af jeres kære elementer, og det var endda efter I vandt.

                Jeg har gjort et stort nummer ud af at mene, at I er ikke en døjt anderledes hvad angår tilskuertal, end så mange andre. Går det godt får I flere, når det går dårligt færre.

                Og at den kritik der er af klub, ledere og spillere herinde ikke er specielt hårdere end den er hos jer, eller andre klubber, der har ambitioner.

                MvH ChrisOB
                Men I havde nok hører snit dengang end I har nu. som jeg skrev.

                Ikke fedt at du er blevet stenet. Vi har skam mange idioter i vores fanskare. Det løber jeg ikke fra. Men jeg er også blevet overfaldet i Odense efter en OB-BIF kamp, så det sker alle steder.

                og ja. vi har også været efter vores ledelse, ligesom jer. alt er ikke perfekt. slet ikke.

                Vil stadig påstå at vi har haft en ok snit, selv i de dårlige tider. og er skam også glad for at jeg kan sige at jeg har været der i de hårde tider også og ikke holdt en pause.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Nu blev der ja set "potentiale" i alle de sidste år og de havde os mest i Top 6 før sæsonerne. Men det var uforløst potentiale og man vil vel tro nu at JM lykkes at forløse det hvad Kent ikke kunne. Tag det sammen med 5 sejre i træk i forberedelsen og JH's udtalelsen at man henter til mindst 2 (kvalitets)spiller ind så er vi en helt solid "Top-6-og-mere-kandidat".
                  Hvis vi skal snakke om “uforløste potentiale”, skal vi vel gøre det over hele linjen. AaB har spillere som Kusk og Okore, spillere der var stjerner i Superligaen for ikke særligt længe siden og var inde omkring landsholdet. Hvor er de typer på OBs og AGFs hold?

                  Jeg ser en masse typer der har vist, at de kan være nogle lidt over middel Superligaspillere, og nogle der blev kaldt store talenter for 10 år siden og aldrig har forløst det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Fair nok, jeg forstår det bare ikke. I hvilke dele af spillet og hvor på banen, synes du det er, at AGF er bedre?
                    Træneren er bedre
                    Forsvar og målmand er vel nogenlunde lige
                    Midtbanen er en tand bedre og meget bedre på bredden. Flere strenge at spille på
                    Angrebet er også en tand bedre og de har mange flere muligheder..

                    Tror de vil nedbryde mange hold fysik og deres bredde gør at de kan præstere hele sæsonen.
                    AaB imponerer mig på ingen måde. Hverken breddemæssigt,angrebsmæssigt eller spillemæssigt. Alt for meget OB light over det

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Træneren er bedre
                      Forsvar og målmand er vel nogenlunde lige
                      Midtbanen er en tand bedre og meget bedre på bredden. Flere strenge at spille på
                      Angrebet er også en tand bedre og de har mange flere muligheder..

                      Tror de vil nedbryde mange hold fysik og deres bredde gør at de kan præstere hele sæsonen.
                      AaB imponerer mig på ingen måde. Hverken breddemæssigt,angrebsmæssigt eller spillemæssigt. Alt for meget OB light over det
                      Til gengæld har Aab to spillere med et ekstraordinært højt topniveau i Superligaregi i Kusk og Okore.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                        Til gengæld har Aab to spillere med et ekstraordinært højt topniveau i Superligaregi i Kusk og Okore.
                        Arghhh. Ekstraordinært er lige at strække den. Men de har selvfølgeligt et højt niveau når de er på toppen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Arghhh. Ekstraordinært er lige at strække den. Men de har selvfølgeligt et højt niveau når de er på toppen
                          Ordet ekstraordinært skulle have været udeladt. Men det er to spillere, der på dagen kan være kampafgørende. Jeg ville ønske, vi kunne få to spillere på den hylde også.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                            Ordet ekstraordinært skulle have været udeladt. Men det er to spillere, der på dagen kan være kampafgørende. Jeg ville ønske, vi kunne få to spillere på den hylde også.
                            Det er jeg enig i.
                            Kusk og Okore istedet for Greve og KEP kunne måske give lidt..
                            Selvom om nu nødig vil af med Greve. Så er Kusk måske lige en tand bedre. Okore er væsentlig bedre end KEP

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvis vi skal snakke om “uforløste potentiale”, skal vi vel gøre det over hele linjen. AaB har spillere som Kusk og Okore, spillere der var stjerner i Superligaen for ikke særligt længe siden og var inde omkring landsholdet. Hvor er de typer på OBs og AGFs hold?

                              Jeg ser en masse typer der har vist, at de kan være nogle lidt over middel Superligaspillere, og nogle der blev kaldt store talenter for 10 år siden og aldrig har forløst det.
                              Min pointe er at de har vurderet os som Top 6 hold i de sidste år på grund af potentialet de har set i holdet. Men det blev ikke forløst. Men nu kommer der en frisk vind
                              -med en ny træner som taler helt klar om de problemer og forændrer spillemåde af holdet i den rigtige retning
                              -med en tydeligt forbedret stemning omkring klubben med Enrico Augustinus ansætning og en lovet større finansielle råderum.
                              - med spillere som taler helt åbent om de positive og vigtige forændringer og en åbenbart rigtig god stemning i truppen
                              - med en i hensigt af resultaterne overbevisende forberedelse med 5 sejre i træk (vel OB's succesfuldste forberedelse siden mange år)
                              Der er det ikke overraskende for mig at de eksperter som havde os i Top 6 de sidste år stepper op til Top 4 nu.
                              Om det lykkes er anden spørgsmål (i hensigt af OB må denne eksperter ja spørge sig selv on de vikelig skulle kaldes "eksperter" i de sidste år... ;-)). Men er selv optimistisk. Der er virkeligt en frisk vind og hvis holdet kan gribe momentum, så...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er jeg enig i.
                                Kusk og Okore istedet for Greve og KEP kunne måske give lidt..
                                Selvom om nu nødig vil af med Greve. Så er Kusk måske lige en tand bedre. Okore er væsentlig bedre end KEP
                                Lad os være helt ærligt, Kusk er klasser bedre end Greve, eller hvad vi ellers kan præstere på kanterne. Det han lige hiver op ad lommen og afgør kampen i går med, eller da han afgør kampen i overtiden mod FCK i foråret f.ek., det er så meget noget af det vi har manglet og givetvis stadig mangler. Jeg ser stadig ikke andre i truppen end AK som kan træde op og finde den ekstra kvalitet frem i de vigtige kampe, og når det spidser til, og vi ved jo, at der også følger en stor ustabilitet med ham.

                                Comment

                                Working...
                                X