Oprindeligt indsendt af obkbh
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægSå du sælger gerne en top 6 til OB for et nederlag til FCM, som jo stensikkert ender på 2. pladsen uanset hvad...?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEn sejr til FCN får ingen betydning når vi selv vinder over bif ;-)This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægDer tager du helt fejl. Jeg har kørt en simulator på sejr over BIF , uafgjort mod AGF og nederlag til Randers. Der ender vi uden for top 6 men med Randers og FCN I top 6.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ire-point-mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægMed et nederlag til BIF og sejre til vores direkte konkurrenter kan vi ende på 8. pladsen efter næste runde. Så det vil i den grad lune med et par uafgjorte kampe og point til OB.
Dragmans to sejre holder vidst ikke. Tror vi skal have minimum 4 point mere for at komme i top 6. En sejr over Randers og en uafgjort mod AGF tror jeg kan gøre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvem siger vi taber den sidste kamp hjemme mod Randers ?
Diskussionen startede omkring om det var ligegyldigt om FCN vandt over FCM, og det er det altså ikke.
Min mening er, at FCK og FCM helst skal vinde deres resterende kampe vores konkurrenter til top 6, da det alt andet lige vil give OB en bedre placering.
Prøv gerne denne her, hvis du vil se nogle forskellige scenarier. OB kan sagtens ende uden for top 6 selv med 4 point i de resterende kampe.
http://www.superliga.dk/slutspils-simulatorThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægDet er der ingen der gør, og hvis vi vinder resten af vores kampe kommer vi selvfølgelig i Top 6 og endda foran FCN. Men FCN kan faktisk godt skubbe OB ud af top 6 hvis de får 6 point i de resterende kampe (fx 3 mod FCM + 3 mod Vendsyssel) og OB får 4 point i de restende kampe - hvoraf 3 point mod BIF, som du foreslår. FCN har nemlig lige nu en bedre målforskel end OB, hvilket kan ende med at blive udslagsgivende.
Diskussionen startede omkring om det var ligegyldigt om FCN vandt over FCM, og det er det altså ikke.
Min mening er, at FCK og FCM helst skal vinde deres resterende kampe vores konkurrenter til top 6, da det alt andet lige vil give OB en bedre placering.
Prøv gerne denne her, hvis du vil se nogle forskellige scenarier. OB kan sagtens ende uden for top 6 selv med 4 point i de resterende kampe.
http://www.superliga.dk/slutspils-simulator
gør vi ikke det så er vi ikke gode nok.
Jeg håber og tror vi kommer med i det sjove slutspil i denne sæson.
Mit håb er dette slutspil:
FCK
FCM ( desværre )
OB
AGF
BIF
AaB/ EfBLast edited by Magge; 25-02-2019, 09:07.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægder skal ikke mere til end at vi selv sørger forsat få de nødvendige point ;-)
Jeg håber og tror vi kommer med i det sjove slutspil i denne sæson.
Mit håb er dette slutspil:
FCK
FCM ( desværre )
OB
AGF
BIF
AaB/ EfBThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægDen køber jeg gerne. Men hvordan kan du undgå FCN, hvis de vinder over FCM og forventeligt får 3 point mod Vendsyssel?
upåagtet at de har været pænt gode i starten af foråret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægder skal ikke mere til end at vi selv sørger forsat få de nødvendige point ;-)
Når det så er sagt, så tager jeg da gerne al den hjælp udefra, som vi kan få, så selvølgelig skal FCK og FCM bare vinde deres kampe og gerne så stort som muligt! Især fordi FCK og FCM er fuldstændigt ligegyldige ift. stillingen, de er jo stukket totalt af.
Comment
Comment