Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Med et nederlag til BIF og sejre til vores direkte konkurrenter kan vi ende på 8. pladsen efter næste runde. Så det vil i den grad lune med et par uafgjorte kampe og point til OB.
    Dragmans to sejre holder vidst ikke. Tror vi skal have minimum 4 point mere for at komme i top 6. En sejr over Randers og en uafgjort mod AGF tror jeg kan gøre det.
    Tror det er mere sandsynligt med en sejr over Brøndby. Men det bliver stadig svært at finde de sidste 4 point.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Så du sælger gerne en top 6 til OB for et nederlag til FCM, som jo stensikkert ender på 2. pladsen uanset hvad...?
      Ja, den forstår jeg heller ikke. Fint at hade FCM, som er en lorteklub; men ligefrem at sætte det had over fremgang til OB, det er måske lidt voldsomt.

      Comment


        https://www.bt.dk/fodbold/3-ting-vi-...rmame-vaere-ob.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
          Så du sælger gerne en top 6 til OB for et nederlag til FCM, som jo stensikkert ender på 2. pladsen uanset hvad...?
          En sejr til FCN får ingen betydning når vi selv vinder over bif ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            En sejr til FCN får ingen betydning når vi selv vinder over bif ;-)
            Der tager du helt fejl. Jeg har kørt en simulator på sejr over BIF , uafgjort mod AGF og nederlag til Randers. Der ender vi uden for top 6 men med Randers og FCN I top 6.
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
              Der tager du helt fejl. Jeg har kørt en simulator på sejr over BIF , uafgjort mod AGF og nederlag til Randers. Der ender vi uden for top 6 men med Randers og FCN I top 6.
              Drachman mener 4p er nok
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ire-point-mere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Der tager du helt fejl. Jeg har kørt en simulator på sejr over BIF , uafgjort mod AGF og nederlag til Randers. Der ender vi uden for top 6 men med Randers og FCN I top 6.
                Hvem siger vi taber den sidste kamp hjemme mod Randers ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                  Med et nederlag til BIF og sejre til vores direkte konkurrenter kan vi ende på 8. pladsen efter næste runde. Så det vil i den grad lune med et par uafgjorte kampe og point til OB.
                  Dragmans to sejre holder vidst ikke. Tror vi skal have minimum 4 point mere for at komme i top 6. En sejr over Randers og en uafgjort mod AGF tror jeg kan gøre det.
                  Med så mange hold der er helt lige, og som møder hinanden internt, kan selv ret små pointforskelle vise sig at være store. jeg tror på 4-5 point i de sidste tre runder og dermed en tur i top-6. Jeg havde før forårssæsonen også kørt simulatoren og fik OB rimeligt sikkert i top-6, og vi har nu flere point, end jeg havde kalkuleret med dengang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvem siger vi taber den sidste kamp hjemme mod Randers ?
                    Det er der ingen der gør, og hvis vi vinder resten af vores kampe kommer vi selvfølgelig i Top 6 og endda foran FCN. Men FCN kan faktisk godt skubbe OB ud af top 6 hvis de får 6 point i de resterende kampe (fx 3 mod FCM + 3 mod Vendsyssel) og OB får 4 point i de restende kampe - hvoraf 3 point mod BIF, som du foreslår. FCN har nemlig lige nu en bedre målforskel end OB, hvilket kan ende med at blive udslagsgivende.

                    Diskussionen startede omkring om det var ligegyldigt om FCN vandt over FCM, og det er det altså ikke.
                    Min mening er, at FCK og FCM helst skal vinde deres resterende kampe vores konkurrenter til top 6, da det alt andet lige vil give OB en bedre placering.

                    Prøv gerne denne her, hvis du vil se nogle forskellige scenarier. OB kan sagtens ende uden for top 6 selv med 4 point i de resterende kampe.

                    http://www.superliga.dk/slutspils-simulator
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                      Det er der ingen der gør, og hvis vi vinder resten af vores kampe kommer vi selvfølgelig i Top 6 og endda foran FCN. Men FCN kan faktisk godt skubbe OB ud af top 6 hvis de får 6 point i de resterende kampe (fx 3 mod FCM + 3 mod Vendsyssel) og OB får 4 point i de restende kampe - hvoraf 3 point mod BIF, som du foreslår. FCN har nemlig lige nu en bedre målforskel end OB, hvilket kan ende med at blive udslagsgivende.

                      Diskussionen startede omkring om det var ligegyldigt om FCN vandt over FCM, og det er det altså ikke.
                      Min mening er, at FCK og FCM helst skal vinde deres resterende kampe vores konkurrenter til top 6, da det alt andet lige vil give OB en bedre placering.

                      Prøv gerne denne her, hvis du vil se nogle forskellige scenarier. OB kan sagtens ende uden for top 6 selv med 4 point i de resterende kampe.

                      http://www.superliga.dk/slutspils-simulator
                      der skal ikke mere til end at vi selv sørger forsat få de nødvendige point ;-)
                      gør vi ikke det så er vi ikke gode nok.

                      Jeg håber og tror vi kommer med i det sjove slutspil i denne sæson.
                      Mit håb er dette slutspil:
                      FCK
                      FCM ( desværre )
                      OB
                      AGF
                      BIF
                      AaB/ EfB
                      Last edited by Magge; 25-02-2019, 09:07.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        der skal ikke mere til end at vi selv sørger forsat få de nødvendige point ;-)
                        gør vi ikke det så er vi ikke gode nok.

                        Jeg håber og tror vi kommer med i det sjove slutspil i denne sæson.
                        Mit håb er dette slutspil:
                        FCK
                        FCM ( desværre )
                        OB
                        AGF
                        BIF
                        AaB/ EfB
                        Den køber jeg gerne. Men hvordan kan du undgå FCN, hvis de vinder over FCM og forventeligt får 3 point mod Vendsyssel?
                        This is what you have been trained for, makes us proud!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                          Den køber jeg gerne. Men hvordan kan du undgå FCN, hvis de vinder over FCM og forventeligt får 3 point mod Vendsyssel?
                          De har været hamrende ustabile hele sæsonen og det vil komme bag på mig hvis de tager mere end 3-4p i de sidste kampe med det program.
                          upåagtet at de har været pænt gode i starten af foråret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            der skal ikke mere til end at vi selv sørger forsat få de nødvendige point ;-)
                            gør vi ikke det så er vi ikke gode nok.
                            Det synes jeg faktisk, at der er noget rigtigt i. Der var den dårlige start, og det er vanvittigt tæt, og i sidste ende kan det også sagtens vise sig at blive dyrt, at vi ikke slap fra Parken med et mere hæderligt nederlag på 2-3 mål f.eks. MEN lige nu er vi i en fin position, hvor vi har to point ned til Top-6 stregen, og har 3 af vores direkte konkurrenter (endda 2 hjemme) - vi kan og skal selv afgøre det.

                            Når det så er sagt, så tager jeg da gerne al den hjælp udefra, som vi kan få, så selvølgelig skal FCK og FCM bare vinde deres kampe og gerne så stort som muligt! Især fordi FCK og FCM er fuldstændigt ligegyldige ift. stillingen, de er jo stukket totalt af.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                              Den køber jeg gerne. Men hvordan kan du undgå FCN, hvis de vinder over FCM og forventeligt får 3 point mod Vendsyssel?
                              FCN vinder ikke over FCM??!!
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                FCN vinder ikke over FCM??!!
                                Det er min pointe - og at det er et problem, hvis de gør det. Kig længere tilbage i tråden...
                                This is what you have been trained for, makes us proud!

                                Comment

                                Working...
                                X