Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny assistent Henrik Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny assistent Henrik Hansen

    Velkommen

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-soenderjyske/

    #2
    3 årig kontrakt

    http://www.ob.dk/artikel/henrik-hans...ener-i-ob.aspx

    Comment


      #3
      HH om skiftet

      http://www.ob.dk/artikel/ob-er-det-r...t-for-mig.aspx

      Comment


        #4
        Lyder til at han er købt fri

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-stor-figur/

        Comment


          #5
          Velkommen til. Men hvor er det uambitiøst, som så meget andet fra Jesper Hansens hånd. FCM henter Priske, vi henter Henrik Hansen. En mand som først nu, skal til at lære faget rigtigt. Hvorfor henter vi ikke en mere erfaren herre, som kan give Kent faglige input qua sin erfaring. For det er der behov for. Jeg tænker vi har valgt den billigste løsning. Jeg er ikke imponeret.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Velkommen til. Men hvor er det uambitiøst, som så meget andet fra Jesper Hansens hånd. FCM henter Priske, vi henter Henrik Hansen. En mand som først nu, skal til at lære faget rigtigt. Hvorfor henter vi ikke en mere erfaren herre, som kan give Kent faglige input qua sin erfaring. For det er der behov for. Jeg tænker vi har valgt den billigste løsning. Jeg er ikke imponeret.
            Hvis det blot var den billige løsning virker det da underligt at tage en mand man sandsynligvis skulle købe fri?

            Jeg synes der er masser af eksempler på dygtige unge trænere, som sagtens kan klare sig, selvom de ikke har 20 års erfaring. Det går da også fint for FCM med Kristian Bak Bak, der gik direkte fra at være spiller og Brian Priske var forøvrigt samme historie i sin tid. Jeg er bestemt ikke fan af Jesper Hansen, men jeg har altså lidt svært ved at se det skandaløse i den her signing.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvis det blot var den billige løsning virker det da underligt at tage en mand man sandsynligvis skulle købe fri?

              Jeg synes der er masser af eksempler på dygtige unge trænere, som sagtens kan klare sig, selvom de ikke har 20 års erfaring. Det går da også fint for FCM med Kristian Bak Bak, der gik direkte fra at være spiller og Brian Priske var forøvrigt samme historie i sin tid. Jeg er bestemt ikke fan af Jesper Hansen, men jeg har altså lidt svært ved at se det skandaløse i den her signing.
              Wieghorst gik også direkte ind som assistent. Kuhn havde vistnok en kort karriere som træner for Bornholm, men ellers gik han også direkte ind.
              Der har Henrik faktisk først været træner i Sønderjyske og når nu her halvanden års erfaring som assistent inden han kommer.

              Comment


                #8
                Jeg har nu en meget god fornemmelse med denne ansættelse. Han skal i hvert fald have muligheden. Jeg kan ikke umiddelbart se os hente noget større, og mere etablerede trænere og assistenter er sgu ikke nogen garanti for succes. I Danmark har vi rigtig mange ringe trænere, så jeg synes det er rigtigt set med en man kan forme, en som kender klubben, og en som har en stor gejst ift. trænergerningen.

                Comment


                  #9
                  Stort velkommen, håber det bliver en succes og at HH er kommende stor chef træner.

                  Comment


                    #10
                    Velkommen til HH og held og lykke til ham i hans nye job.

                    Uanset hvem der end måtte komme finder jeg det uden den store betydning .Så længe JH/KN står med ansvaret i vores klub vil vi kontinuerligt trave ned ad den grå intetsigende sti imod interessedræbende glemsel , ligegyldighed og respektløshed hvor vi ender med at blive ikke eksisterende for omverdenen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ha ha .. jow jow
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvis det blot var den billige løsning virker det da underligt at tage en mand man sandsynligvis skulle købe fri?

                        Jeg synes der er masser af eksempler på dygtige unge trænere, som sagtens kan klare sig, selvom de ikke har 20 års erfaring. Det går da også fint for FCM med Kristian Bak Bak, der gik direkte fra at være spiller og Brian Priske var forøvrigt samme historie i sin tid. Jeg er bestemt ikke fan af Jesper Hansen, men jeg har altså lidt svært ved at se det skandaløse i den her signing.
                        Enig.

                        Det "skandaløse" i den her signing er ikke, at det er en mand uden megen erfaring, men det er at man lod Bredal gå med det påskud, at man vil have nogle nye øjne på tingene, og så vælger man noget så indspist og forudsigeligt.

                        Det lægger desværre bare alen til fortællingen om OB som en enormt indspist klub, hvor man helst skal være bonkammerater med en i ledelsen for at blive ansat, og være tidligere spiller under Kent eller som minimum spille i en anden jysk provinsklub, før at de overhovedet vil overveje at hente dem. Hvis man har nogle lidt anderledes idéer eller ikke kan sige "rødgrød med fløde", så virker det ikke til, at man har en chance i OB.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Velkommen til HH og held og lykke til ham i hans nye job.

                          Uanset hvem der end måtte komme finder jeg det uden den store betydning .Så længe JH/KN står med ansvaret i vores klub vil vi kontinuerligt trave ned ad den grå intetsigende sti imod interessedræbende glemsel , ligegyldighed og respektløshed hvor vi ender med at blive ikke eksisterende for omverdenen .
                          Det var også min første tanke. Jeg håber dog at nyt blod på ledelsesgangene kan være med til at ryste posen lidt

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Hvis det blot var den billige løsning virker det da underligt at tage en mand man sandsynligvis skulle købe fri?

                            Jeg synes der er masser af eksempler på dygtige unge trænere, som sagtens kan klare sig, selvom de ikke har 20 års erfaring. Det går da også fint for FCM med Kristian Bak Bak, der gik direkte fra at være spiller og Brian Priske var forøvrigt samme historie i sin tid. Jeg er bestemt ikke fan af Jesper Hansen, men jeg har altså lidt svært ved at se det skandaløse i den her signing.
                            Helt enig og velkommen til Henrik Hansen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Enig.

                              Det "skandaløse" i den her signing er ikke, at det er en mand uden megen erfaring, men det er at man lod Bredal gå med det påskud, at man vil have nogle nye øjne på tingene, og så vælger man noget så indspist og forudsigeligt.

                              Det lægger desværre bare alen til fortællingen om OB som en enormt indspist klub, hvor man helst skal være bonkammerater med en i ledelsen for at blive ansat, og være tidligere spiller under Kent eller som minimum spille i en anden jysk provinsklub, før at de overhovedet vil overveje at hente dem. Hvis man har nogle lidt anderledes idéer eller ikke kan sige "rødgrød med fløde", så virker det ikke til, at man har en chance i OB.
                              Jeg vil tillade mig at sætte dit "Enig" i gåseøjne ;-)

                              Jeg har svært ved at se at HH ikke skulle kunne komme med et andet syn på tingene, blot fordi han har været i OB før. Det er altså før både JH og KN at han var i OB, og at både JH og KN kender ham som spiller kan jeg ikke helt se det negative i - jeg mener heller ikke det nødvendigvis er positivt, ret beset synes jeg egentlig det er ret ligegyldigt for HHs eventuelle evner som assistent. Jeg vil meget gerne se HH i jobbet før jeg dømmer ham som en skandale (eller det modsatte).

                              Comment

                              Working...
                              X