Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Gryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde

    Comment


      #62
      Flot detalje af CN. Han er altså bare bedre på kanten

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Så du mener ikke, at "sommerkampe" er en reel ting?

        Jeg har set mange kampe mod slutningen af sæsonerne, hvor spændingsniveauet og vigtigheden i min optik har været suget ud af kampene. Den her kamp er jo også langt hen ad vejen uden sportslig betydning, og jeg bilder mig i hvert fald ind, at der ville være en anden tænding og nerve, hvis den her kamp blev spillet i runde 24 eller 25. Så må du gerne kalde det søgt.

        Jeg synes tværtimod det er meget forudsigeligt, at OB spiller bedre og lukrerer på en større frigjorthed. Det var i min optik også en del af hemmeligheden bag det udmærkede forår sidste år, og en del af forklaringen på, hvorfor de to sidste grundspil har været undervældende. I dag møder vi så tilmed et hold der ikke har den store interesse i at skulle komme og forsvare ét point hjem, det er i min verden kun til gavn for et hold med OBs evner.
        Det har du afgjort en point i , der er jo ingen af de 2 hold som har noget i klemme ift nedrykningsfare .

        Noget andet er at i dette øjeblik er vi 12 point og plus 24 i målscore .. kan man nu være så modig at smide nogle af vores unge gutter ind ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Flot

          Comment


            #65
            Typisk

            Comment


              #66
              Casper Nielsen er verdens mindst koldblodige fodboldspiller. Det er som om at hver gang han er inden for 20 meter af modstanderens mål, så står hans hjerne bare af.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Gryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde
                Desværre ja, selvom det er træls at skulle sige. Det kan vi dog ikke tillade os at klage over, det niveau han leverede i efteråret var simpelthen bare enestående.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Typisk
                  Hvor skal KEP have sin arm naturligt i den situation? Jeg synes sgu det er lidt tyndt - men nu vender det nok og SDJ går efter 1-3 point, som de ikke er interesserede i.

                  Comment


                    #69
                    Greve skadet?

                    Comment


                      #70
                      Nu ved vi alle hvad der sker

                      Comment


                        #71
                        Øv bøv. Tæt på at Gryte havde haft den

                        Comment


                          #72
                          Dumt Helenius...

                          Comment


                            #73
                            Det er simpelthen for dumt, hvis vi ikke vinder. Vi har alle muligheder for at vinde den kamp

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Det er simpelthen for dumt, hvis vi ikke vinder. Vi har alle muligheder for at vinde den kamp
                              Men ikke overraskende desværre hvis det ikke bliver til sejr

                              Comment


                                #75
                                Casper Nielsen med en høj bold sidelæns ind i en tæt befolket midtercirkel. Hvordan i alverden kommer man på en så vanvittig idé?

                                Comment

                                Working...
                                X