Gryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Sdj 2.4.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå du mener ikke, at "sommerkampe" er en reel ting?
Jeg har set mange kampe mod slutningen af sæsonerne, hvor spændingsniveauet og vigtigheden i min optik har været suget ud af kampene. Den her kamp er jo også langt hen ad vejen uden sportslig betydning, og jeg bilder mig i hvert fald ind, at der ville være en anden tænding og nerve, hvis den her kamp blev spillet i runde 24 eller 25. Så må du gerne kalde det søgt.
Jeg synes tværtimod det er meget forudsigeligt, at OB spiller bedre og lukrerer på en større frigjorthed. Det var i min optik også en del af hemmeligheden bag det udmærkede forår sidste år, og en del af forklaringen på, hvorfor de to sidste grundspil har været undervældende. I dag møder vi så tilmed et hold der ikke har den store interesse i at skulle komme og forsvare ét point hjem, det er i min verden kun til gavn for et hold med OBs evner.
Noget andet er at i dette øjeblik er vi 12 point og plus 24 i målscore .. kan man nu være så modig at smide nogle af vores unge gutter ind ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægGryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde
Comment
Comment