Gryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

OB-Sdj 2.4.18

Collapse

X
- 

Det har du afgjort en point i , der er jo ingen af de 2 hold som har noget i klemme ift nedrykningsfare .Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå du mener ikke, at "sommerkampe" er en reel ting?
Jeg har set mange kampe mod slutningen af sæsonerne, hvor spændingsniveauet og vigtigheden i min optik har været suget ud af kampene. Den her kamp er jo også langt hen ad vejen uden sportslig betydning, og jeg bilder mig i hvert fald ind, at der ville være en anden tænding og nerve, hvis den her kamp blev spillet i runde 24 eller 25. Så må du gerne kalde det søgt.
Jeg synes tværtimod det er meget forudsigeligt, at OB spiller bedre og lukrerer på en større frigjorthed. Det var i min optik også en del af hemmeligheden bag det udmærkede forår sidste år, og en del af forklaringen på, hvorfor de to sidste grundspil har været undervældende. I dag møder vi så tilmed et hold der ikke har den store interesse i at skulle komme og forsvare ét point hjem, det er i min verden kun til gavn for et hold med OBs evner.
Noget andet er at i dette øjeblik er vi 12 point og plus 24 i målscore .. kan man nu være så modig at smide nogle af vores unge gutter ind ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
 - 

Desværre ja, selvom det er træls at skulle sige. Det kan vi dog ikke tillade os at klage over, det niveau han leverede i efteråret var simpelthen bare enestående.Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægGryte er altså ikke på samme niveau som i efteråret, han virker lidt tung og usikker. Stadig solid, men ikke på samme måde
Comment

Comment