Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCM sender Hamid videre...

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-usa-retur/

    Tænker at de køber Gryte eller forsøger i det mindste

    Comment


      Gryte gider ikke være anden målmand.

      Han er omkring landsholdet nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Gryte gider ikke være anden målmand.

        Han er omkring landsholdet nu.
        Hvis han vil være sikker på sin plads skal han jo blive i Odense. Han er vel ikke sikker på noget nogen steder hvis han vil et step op.
        Men jeg tror at de forsøger at hente ham

        Comment


          Fair nok, men tror han ved han er bagved Jesper Hansen i FCM.

          Han behøver ikke være bag nogen i andre klubber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Fair nok, men tror han ved han er bagved Jesper Hansen i FCM.

            Han behøver ikke være bag nogen i andre klubber.
            Måske. Men tænker at de klubber der har 5-7 mill også har en målmand der kan tage med hænder i forvejen.
            Der er selvfølgelig klubber hvor der er større chance for spilletid end FCM. Men garanti får man vel ingen steder

            Comment


              #Plum og Fmprob Hvor prisværdigt er det at sponsere med forventning om dyre tilbage betalinger fra en klub der ligger HELT ned? Tidligere hovedsponsorer så helt anderledes på situationen. Investering er ikke det samme som sponsorat.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                #Plum og Fmprob Hvor prisværdigt er det at sponsere med forventning om dyre tilbage betalinger fra en klub der ligger HELT ned? Tidligere hovedsponsorer så helt anderledes på situationen. Investering er ikke det samme som sponsorat.
                Tidspunktet taget i betragtning for denne post udelukker jeg ikke en genstand eller flere men vil du uddybe? Jeg forstår ikke hvad du mener :-)

                Jeg er helt med på forskellen i sponsorater og investeringer :-D
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #plum du er god til at spotte hvad klokken var. Ikke helt uden indflydelse af gin/tonic der

                  Comment


                    Der holder en bil fra Kjellerup ved stadion, tror i Jesper Hansen er i gang med at hente ny spiller. 😁.

                    Comment


                      Det er 100% et gæt, men jeg kunne godt forestille mig, at Sander Svendsen i Hammarby kunne være den offensive forstærkning, man går efter.

                      Blev hentet sidste sommer i Molde angiveligt for omkring 4-5 millioner norske kroner (3-4 mio. danske), og spillede virkelig godt i de 10 kampe han nåede under Michelsen med 6 mål og 2 assists. Han er øjensynligt ikke den nye træners kop te, og har kun startet inde i 3 ligakampe selvom han har været udtaget til alle 16, og har kun fået godt 400 minutter i sæsonen uden nogle offensivt slutprodukt til følge.

                      Hverken han eller Hammarby kan vel være tilfredse med, at han skal være en breddespiller, til det er han for stort et talent og for dyrt indkøbt en spiller at have siddende på bænken. Nok ikke en spiller OB vil kunne komme i nærheden af under normale omstændigheder, men Michelsen-relationen kan måske åbne op for det, og en transfer på 3-4 millioner er vel også noget nær det OBs budget kan strækkes til. Hvis vi skal lege med tanken om noget på en højere hylde end normalt, er det i hvert fald sådan noget jeg forestiller mig, og passet er vel tilpas ueksotisk til, at OB tør hente ham.

                      Comment


                        Har mistet troen på JH henter noget.....men kan vi så ikke forære Helenius væk......kæft han er skidt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det er 100% et gæt, men jeg kunne godt forestille mig, at Sander Svendsen i Hammarby kunne være den offensive forstærkning, man går efter.

                          Blev hentet sidste sommer i Molde angiveligt for omkring 4-5 millioner norske kroner (3-4 mio. danske), og spillede virkelig godt i de 10 kampe han nåede under Michelsen med 6 mål og 2 assists. Han er øjensynligt ikke den nye træners kop te, og har kun startet inde i 3 ligakampe selvom han har været udtaget til alle 16, og har kun fået godt 400 minutter i sæsonen uden nogle offensivt slutprodukt til følge.

                          Hverken han eller Hammarby kan vel være tilfredse med, at han skal være en breddespiller, til det er han for stort et talent og for dyrt indkøbt en spiller at have siddende på bænken. Nok ikke en spiller OB vil kunne komme i nærheden af under normale omstændigheder, men Michelsen-relationen kan måske åbne op for det, og en transfer på 3-4 millioner er vel også noget nær det OBs budget kan strækkes til. Hvis vi skal lege med tanken om noget på en højere hylde end normalt, er det i hvert fald sådan noget jeg forestiller mig, og passet er vel tilpas ueksotisk til, at OB tør hente ham.
                          Lyder bestemt muligt. Men det kræver også at han er den rigtige type. Mere Eskesen end Greve og Kløve. Ikke flere vævre mellemrumsspillere.
                          Vi skal have mænd(og knægte) med fart og vildskab. Nogen der kan gøre os farlige

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                            Har mistet troen på JH henter noget.....men kan vi så ikke forære Helenius væk......kæft han er skidt
                            Send ham tilbage til Aab. De mangler en og har vel muligheden for at nærme eller matche hans nuværende løn i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                              Har mistet troen på JH henter noget.....men kan vi så ikke forære Helenius væk......kæft han er skidt
                              Helenius er faktisk en ok spiller; men slår man op på Wikipedia under 'depression', så er der et billede af ham. Han er helt væk psykisk.

                              Comment


                                Dreyer fra EfB på vej til PL. Så skal vi ikke også bare lukke den åbenlyse umulige mulighed herinde.
                                Han har været nævnt lidt

                                Comment

                                Working...
                                X