Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg synes da det er fint at det er en mulighed at supplere truppen, evt. hvis det opstår langtidsskader, eller måske bare fordi det opstår en mulighed for at forstærke truppen med en spiller der ellers ikke ville være en mulighed.
    lyder altså meget som noget vi har hørt de sidste par sæsoner....lyder som om man sidder og venter og håber der sker noget - det kunne jo være man kunne lande en spiller fra en højere hylde - så det venter man på, så viser det sig at det kunne man ikke - og så bliver truppen ikke forstærket igen igen.

    Jeg er helt med på at der skal tålmodighed til, at der er meget der skal gå op osv osv. Men den der form for passivitet har jeg ikke brug for en gang til - der skal noget begejstring ind omkring holdet - og der vil nogle nye profiler hjælpe ret meget.

    Comment


      Nå, skal vi ikke bare kalde det en dag. Så gik weekend, mandag og tirsdag uden nogen transfer. Her lugter både af gris og bacon ... Og det er ikke et rygte at der bliver arbejdet på noget. Det står jo højt og tydeligt i avisen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        lyder altså meget som noget vi har hørt de sidste par sæsoner....lyder som om man sidder og venter og håber der sker noget - det kunne jo være man kunne lande en spiller fra en højere hylde - så det venter man på, så viser det sig at det kunne man ikke - og så bliver truppen ikke forstærket igen igen.

        Jeg er helt med på at der skal tålmodighed til, at der er meget der skal gå op osv osv. Men den der form for passivitet har jeg ikke brug for en gang til - der skal noget begejstring ind omkring holdet - og der vil nogle nye profiler hjælpe ret meget.
        Slet ikke uenig. Jeg fornemmer bare en anden energi, troværdighed og seriøsitet end under Kent.
        Tror virkelig Enrico har skubbet nogle grænser på de indre linier og har skubbet til JH at nu er det altså tid til succes makker..
        Det gør selvfølgelig ikke JH til en bedre sportsdirektør med bedre forbindelser. Så må vi håbe at JM har nogle

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nå, skal vi ikke bare kalde det en dag. Så gik weekend, mandag og tirsdag uden nogen transfer. Her lugter både af gris og bacon ... Og det er ikke et rygte at der bliver arbejdet på noget. Det står jo højt og tydeligt i avisen.
          Jo. Men vi ved der bliver arbejdet på højtryk. Ellers ville SFÅ ikke have postet det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Slet ikke uenig. Jeg fornemmer bare en anden energi, troværdighed og seriøsitet end under Kent.
            Tror virkelig Enrico har skubbet nogle grænser på de indre linier og har skubbet til JH at nu er det altså tid til succes makker..
            Det gør selvfølgelig ikke JH til en bedre sportsdirektør med bedre forbindelser. Så må vi håbe at JM har nogle
            håber du har ret - personligt syntes jeg der mangler en del, jeg mangler at se hvad man faktisk vil. Havde lidt håbet på at man relativt kort efter JM var blevet præsenteret som ny træner, at man der ville kunne præsentere nogle faktiske profiler så noget af den begejstring der har manglet ville kunne indfinde sig.
            - For det mangler jeg stadig....men omstændighederne gør selvfølgelig også at alt lige pt drukner i vm bold.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              lyder altså meget som noget vi har hørt de sidste par sæsoner....lyder som om man sidder og venter og håber der sker noget - det kunne jo være man kunne lande en spiller fra en højere hylde - så det venter man på, så viser det sig at det kunne man ikke - og så bliver truppen ikke forstærket igen igen.

              Jeg er helt med på at der skal tålmodighed til, at der er meget der skal gå op osv osv. Men den der form for passivitet har jeg ikke brug for en gang til - der skal noget begejstring ind omkring holdet - og der vil nogle nye profiler hjælpe ret meget.
              Det er slet ikke det jeg kommenterer på. Der er en kommentar til et indlæg om det optimale i at vinduet lukker lang inde i sæsonen. Jeg kunne også have skrevet at ikke meget i denne verden er optimalt, men det gælder om at få det optimale ud af alle de situationer vi er/kommer i 🙃
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                håber du har ret - personligt syntes jeg der mangler en del, jeg mangler at se hvad man faktisk vil. Havde lidt håbet på at man relativt kort efter JM var blevet præsenteret som ny træner, at man der ville kunne præsentere nogle faktiske profiler så noget af den begejstring der har manglet ville kunne indfinde sig.
                - For det mangler jeg stadig....men omstændighederne gør selvfølgelig også at alt lige pt drukner i vm bold.....
                Jeg havde også håbet på noget nyt allerede men syntes faktisk at vi har en ok trup til at starte op med. Og JM skulle måske lige se truppen lidt mere an. Han har jo kun trænet dem i 14 dage.. Men ja. Det VM skævvrider måske det hele lidt selvom det ikke er i det lag vi henter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg havde også håbet på noget nyt allerede men syntes faktisk at vi har en ok trup til at starte op med. Og JM skulle måske lige se truppen lidt mere an. Han har jo kun trænet dem i 14 dage.. Men ja. Det VM skævvrider måske det hele lidt selvom det ikke er i det lag vi henter
                  Umiddelbart har vi forstærket os på den umiddelbart svageste position og umiddelbart det punkt der var helt galt. Angrebet ser umiddelbart fint ud nu hvor MJ er kommet til, og især hvis vi kun skal spille med 1. Så er der den defensive midtbane som Tverskov vel godt kan tage, især fordi CN nok passer bedre hos JM end KN, så JJ ved siden af, og Kløve/Greve/Eske på kanter. Så er der en backup eller forstærkning til VB, hvor jeg personligt synes hvis skal holde fast i Barret. Så synes egentlig ikke er der for at vi bare skal hente nogen ind medmindre det er en klar forstærkning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Umiddelbart har vi forstærket os på den umiddelbart svageste position og umiddelbart det punkt der var helt galt. Angrebet ser umiddelbart fint ud nu hvor MJ er kommet til, og især hvis vi kun skal spille med 1. Så er der den defensive midtbane som Tverskov vel godt kan tage, især fordi CN nok passer bedre hos JM end KN, så JJ ved siden af, og Kløve/Greve/Eske på kanter. Så er der en backup eller forstærkning til VB, hvor jeg personligt synes hvis skal holde fast i Barret. Så synes egentlig ikke er der for at vi bare skal hente nogen ind medmindre det er en klar forstærkning.
                    Sådan har jeg det også. Men jeg mener også de klare forstærkninger er en nødvendighed for at nå vores mål..
                    Michelsen har jo ikke noget tryllestøv med i lommen som han selv siger og de samme spillere blev nr 10 sidste sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sådan har jeg det også. Men jeg mener også de klare forstærkninger er en nødvendighed for at nå vores mål..
                      Michelsen har jo ikke noget tryllestøv med i lommen som han selv siger og de samme spillere blev nr 10 sidste sæson
                      Men det var jo netop også med et svækket forsvar som før vinterpausen var det bedste (eller næstbedste?)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Men det var jo netop også med et svækket forsvar som før vinterpausen var det bedste (eller næstbedste?)
                        Jaja. Jojo. Mener stadig vi mangler noget kvalitet som vil skabe endnu større konkurrence og fjerne sårbarhed ved skader og karantæner..
                        Vi ved heller ikke om vi ligepludselig mister en Tverskov eller Ryan fx

                        Indtil andet er bevist tror jeg på at med et par rigtig gode kvalitetsspillere mere og Gryte godt erstattet kan vi ikke bare klemme os med i Top 6 men ligefrem få en sæson hvor vi bryder flere dårlige stimer og pænt komfortabelt sikrer os en plads i mesterskabsslutsspillet.

                        Men det kræver 2-3 spillere der kan gå direkte ind i start 11 og derved skabe en stærkere trup samlet set

                        Comment


                          2-3 spillere, der forstærker start-11 burde selv JH kunne fixe. Men men men... historien har desværre lært os noget ganske ganske modsat. Ville selvfølgelig blive glædeligt overrasket.. Og om det så skyldes JH eller Thorborg, eller bare er konsekvenserne af vedholdende at tro man kan spare sig gennem hvad som helst.. skal lade det stå usagt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
                            Synes Ken Sema fra Ostersunds så god ud i kampen imod dem. Ved ikke om han er realistisk, men af det jeg så, var han en hurtig og god dribler på venstre kant, hvilket diverse youtube klip også beretter. Kan se han har fået 5 landskampe for sverige også, måske et navn man burde kigge nærmere på.
                            OB ser desværre ud til at have tabt budkrigen med Watford.

                            https://www.expressen.se/sport/fotbo...remier-league/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              ...

                              Men det kræver 2-3 spillere der kan gå direkte ind i start 11 og derved skabe en stærkere trup samlet set
                              Er det med eller uden Ludwig? For ham ser jeg som en forstærkning, der går direkte i start-11. Jeg håber på 1-2 spiller(e) udover Ludwig; især kunne vi bruge en central midt á la Kasper Risgaard eller HHA i sine bedste dage - en boks-boks midtbanespiller, der kan gå med i feltet og skabe ravage.
                              Derudover mangler vi en VB, men hvis Barrett bliver lidt endnu, så kunne det jo være talent som back-up. Alternativt kunne man gå efter f.eks. en Michael Lumb, som vel næppe ser frem at spille 1.div., men det er måske mere aktuelt, hvis Barrett sælges/ikke forlænger.
                              Og så kunne vi godt bruge en kant/offensivspiller med høj spidskompetence; f.eks. virkelig hurtig eller teknisk begavet. Men jeg kan sagtens leve med, at vi satser på Greve og Eskesen på højre kant. Der skal også være plads til egne talenter.

                              Tror realistisk vi ender med 1 spiller mere til start-11, samlet set efter evt. salg. Håber på 2. Altså 3 i alt med Ludwig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jaja. Jojo. Mener stadig vi mangler noget kvalitet som vil skabe endnu større konkurrence og fjerne sårbarhed ved skader og karantæner..
                                Vi ved heller ikke om vi ligepludselig mister en Tverskov eller Ryan fx

                                Indtil andet er bevist tror jeg på at med et par rigtig gode kvalitetsspillere mere og Gryte godt erstattet kan vi ikke bare klemme os med i Top 6 men ligefrem få en sæson hvor vi bryder flere dårlige stimer og pænt komfortabelt sikrer os en plads i mesterskabsslutsspillet.

                                Men det kræver 2-3 spillere der kan gå direkte ind i start 11 og derved skabe en stærkere trup samlet set
                                Men hvor? Jeg kan godt se argumenterne for at lægge pres på KEP, men så skal Tverskov jo ind på midtbanen hvis vi henter en ny CF. Angrebet skal der godt nok en stor stjerne ind før det giver mening. Har ikke lyst til at smide hverken Kløve eller JJ på bænken. Så afhængigt af formation og hvor man vil bruge Tverskov synes jeg bare ikke der nødvendigvis er så mange positioner hvor det giver mening at prøve at forstærke medmindre man kan hente noget helt stort.
                                Også fordi at både Greve og Eske altså er spillere som jeg tror på kan tage det næste skridt.

                                Comment

                                Working...
                                X