Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg har set en del FCN. Nelsson er da en fin Superligaspiller og talentfuld. Han er duelstærk og god med bolden. Han er dog ikke så hurtig, og han placerer sig ikke så godt på banen, hvilket ikke er så sært, da han er skolet central midtbane. Tilmed er han stadig lidt klodset i sine indgreb, hvorfor han laver en del frispark.

    Din "objektive" vurdering ved jeg ikke hvor meget jeg giver for. Så vidt jeg husker, mente du ikke at Tingager ville kunne spille sig til en fast plads i Superligaen, og at han var for langsom. Så jeg må nok stille mig tvivlende overfor din evne til at vurdere forsvarsspillere.
    Alle har taget fejl og Tingager forbedrede sig mere end jeg havde forudset ... uden tvivl.
    Nelsson er bare bedre end ham også og med et langt større potentiale.

    Jeg forventer ikke at kunne overbevise dig ... men der er dog ret kraftige indikationer på, at der er noget om snakken.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-lovende-unge
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Tingager havde hjerte. Det betyder mere end talent. Som Richard M. Nielsen ville have sagt: ''Jeg vil hellere have folk der VIL end folk der KAN''. OB skal bestå af folk der VIL - Det er klubbens DNA.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-sportschefen

        Er det mon her JH skal sætte alle sejl ind på en ny cm
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-sportschefen

          Er det mon her JH skal sætte alle sejl ind på en ny cm
          Uden at have set mere af ham, men nu spillede vi deres midtbane i stykker sidste uge. Lidt svært at se et fremskridt i ham...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Tingager havde hjerte. Det betyder mere end talent. Som Richard M. Nielsen ville have sagt: ''Jeg vil hellere have folk der VIL end folk der KAN''. OB skal bestå af folk der VIL - Det er klubbens DNA.
            Det er jeg ikke nødvendigvis enig i, en kombination er nødvendig ... alle der er nået hertil har viljen/lysten, så er det talentet der definerer hvor langt de når, selvfølgelig igen som en kombination.
            Last edited by Entusiastens; 11-05-2018, 16:19.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det er jeg ikke nødvendigvis enig i, en kombination er nødvendig ... alle der er nået hertil har viljen/lysten, så er det talentet der definerer hvor langt de når, selvfølgelig igen som en konbination.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -
                Talent er ikke nok, der skal masser af hård arbejde til ... siger mit skoletyske fra en længe svundet tid 😜🤣🧐
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Talent er ikke nok, der skal masser af hård arbejde til ... siger mit skoletyske fra en længe svundet tid 😜🤣🧐
                  YEP. Elgert, som er leder af Schalkes "Knappenschmiede" for mange år nu og som udviklede mange bundeslga- og flere stjernespiller som f.eks. Höwedes, Sane, Kehrer, Meyer, Neuer, osv. siger at talent er overvurderet. Det er en forudssætning men bringer dig kun til døren, ikke mere. Men det er indstilling, karakter og arbejde som er afgørende og bringer dig ind.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    YEP. Elgert, som er leder af Schalkes "Knappenschmiede" for mange år nu og som udviklede mange bundeslga- og flere stjernespiller som f.eks. Höwedes, Sane, Kehrer, Meyer, Neuer, osv. siger at talent er overvurderet. Det er en forudssætning men bringer dig kun til døren, ikke mere. Men det er indstilling, karakter og arbejde som er afgørende og bringer dig ind.
                    Han siger også at talentet er grundlæggende/en grundforudsætning ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han siger også at talentet er grundlæggende/en grundforudsætning ...
                      Ja, men også helt klart at de andre ting er afgørende og tager stilling at talentet bliver overvurderet i fodbolden i hensigt af karrieren.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ja, men også helt klart at de andre ting er afgørende og tager stilling at talentet bliver overvurderet i fodbolden i hensigt af karrieren.
                        Altså hvis talentet er grundlæggende ... så er viljen jo først relevant når talentet er der ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det er jeg ikke nødvendigvis enig i, en kombination er nødvendig ... alle der er nået hertil har viljen/lysten, så er det talentet der definerer hvor langt de når, selvfølgelig igen som en kombination.
                          Der er ingen tvivl om det er forkert. I fodbold som i mange af livets forhold er det 10% talent og 90% vilje. Du når ikke langt med et gudsbenået talent, men du når rigtigt langt med vilje.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Der er ingen tvivl om det er forkert. I fodbold som i mange af livets forhold er det 10% talent og 90% vilje. Du når ikke langt med et gudsbenået talent, men du når rigtigt langt med vilje.
                            +1
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Der er ingen tvivl om det er forkert. I fodbold som i mange af livets forhold er det 10% talent og 90% vilje. Du når ikke langt med et gudsbenået talent, men du når rigtigt langt med vilje.
                              Man når ingen steder uden viljen, men potentialet bestemmer hvor langt du kan nå.

                              Hvis man tager et globalt potentiale fra 1-100 så vil spiller A måske have et potentiale der ligger fra 20-40 hvor spiller b ligger på 30-50 men hvis a udnytter dit potentiale til fulde så vil han nå de 40 hvor b vil ligge på de 30 med en halvhjertet indsats.

                              Det er i hvert fald sådan man opererer med det indenfor intelligens, dermed ikke sagt at der nok er lidt flere ting der spiller ind i fodbold, også ydre faktorer som hold, træner og spillestil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Der er ingen tvivl om det er forkert. I fodbold som i mange af livets forhold er det 10% talent og 90% vilje. Du når ikke langt med et gudsbenået talent, men du når rigtigt langt med vilje.
                                Vi snakker om dem der er er nået til professionel fodbold (hvis du slet ikke gider, så bliver du selvsagt ikke professionel), de HAR vist vilje og talent ... ellers kommer de ikke så langt.
                                Hvor langt man så efterfølgende kommer er i meget høj grad et spørgsmål om hvor stort talentet er, da vilje sådan set er noget alle kan have, hvor talent er mere sjældent.

                                Der er utroligt mange eksempler på spillere med store mængder vilje, men et ikke tilstrækkeligt talent.
                                Der er også eksempler på spillere med et meget stort talende, men en manglende vilje (som kan bunde i mange ting).
                                Last edited by Entusiastens; 11-05-2018, 18:05.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X