Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Målmand: Tror Grytebusk bliver og forlænger med 1 år
    Midterforsvar: Simon Jacobsen Silkeborg
    Kant: Kadrii Randers
    Angriber: Kirkevold Hobro
    Dette er midt bud. Alle 3 ville kunne gå i startopstilling

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
      Målmand: Tror Grytebusk bliver og forlænger med 1 år
      Midterforsvar: Simon Jacobsen Silkeborg
      Kant: Kadrii Randers
      Angriber: Kirkevold Hobro
      Dette er midt bud. Alle 3 ville kunne gå i startopstilling

      "Angriber: Kirkevold Hobro" - Lol. Vi lever i 2018 og ikke 2008.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ved faktisk ikke hvad ham Skovgaard kan. Men han kan næppe være dårligere end Lund

        Aaquist,Petry og Skovgaard. Hmmmm. Kinder überraschung?
        Lige med center forsvarere håber jeg ikke at vi henter fra FCN, synes det er et punkt hvor de satser for meget på spillestilen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Lige med center forsvarere håber jeg ikke at vi henter fra FCN, synes det er et punkt hvor de satser for meget på spillestilen.
          Hvis OB havde mulighed for at hente Victor Nelsson, så skulle de gøre det ...
          Det handler jo om hvor god spilleren er ... klart at man ikke skal sætte Marco Lund til at spille som Andreas Christensen.

          Skovgaard har umiddelbart store evner med bolden, men han begår også en del fejl ... i fremtiden er han helt sikkert en meget kapabel superligaspiller, er mit bud.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Hvis OB havde mulighed for at hente Victor Nelsson, så skulle de gøre det ...
            Det handler jo om hvor god spilleren er ... klart at man ikke skal sætte Marco Lund til at spille som Andreas Christensen.

            Skovgaard har umiddelbart store evner med bolden, men han begår også en del fejl ... i fremtiden er han helt sikkert en meget kapabel superligaspiller, er mit bud.
            Nelson Er jeg enig i er ret god. Men synes generelt der er mange fejl hos deres centrale forsvarere. Og han kan måske godt udvikle sig til en god spiller, men ser nu hellere at vi pt, henter en god stabil forsvarer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Nelson Er jeg enig i er ret god. Men synes generelt der er mange fejl hos deres centrale forsvarere. Og han kan måske godt udvikle sig til en god spiller, men ser nu hellere at vi pt, henter en god stabil forsvarer.
              Victor Nelsson er allerede markant over alt hvad OB har af midterforsvarere, det kan der vist ikke herske tvivl om ... han er u-21 landsholdsspiller og er både god i nærkampe, i hovedspillet og på bolden og så er han relativt hurtig.
              Det er ikke fordi han er relevant for OB, for de har ingen mulighed for at hente ham, det er bare for at sige at FCN helt sikkert har forsvarere som kan forstærke OB.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                Målmand: Tror Grytebusk bliver og forlænger med 1 år
                Midterforsvar: Simon Jacobsen Silkeborg
                Kant: Kadrii Randers
                Angriber: Kirkevold Hobro
                Dette er midt bud. Alle 3 ville kunne gå i startopstilling
                Simon Jacobsen er på niveau med de i forvejen for dårligere CF'er vi han. Det skal klart 2 forstærkninger ind her hvis top 6 næste år ikke skal blive endnu en joke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Victor Nelsson er allerede markant over alt hvad OB har af midterforsvarere, det kan der vist ikke herske tvivl om ... han er u-21 landsholdsspiller og er både god i nærkampe, i hovedspillet og på bolden og så er han relativt hurtig.
                  Det er ikke fordi han er relevant for OB, for de har ingen mulighed for at hente ham, det er bare for at sige at FCN helt sikkert har forsvarere som kan forstærke OB.
                  Han er talentfuld, Nelsson, men jeg synes det er decideret sort tale at han skulle være bedre end Tverskov, eller KEP for den sags skyld, endnu. At han er U21-landsholdsspiller, tjah. Casper Nielsen har også over 20 U21-landskampe. Marco Lund har spillet 10 U-landskampe for U19 og U20.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                    Målmand: Tror Grytebusk bliver og forlænger med 1 år
                    Midterforsvar: Simon Jacobsen Silkeborg
                    Kant: Kadrii Randers
                    Angriber: Kirkevold Hobro
                    Dette er midt bud. Alle 3 ville kunne gå i startopstilling
                    Grytebust(k) forlænger ikke. Han rejser videre og Kirkevold er komplet urealistisk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Simon Jacobsen er på niveau med de i forvejen for dårligere CF'er vi han. Det skal klart 2 forstærkninger ind her hvis top 6 næste år ikke skal blive endnu en joke.
                      Simon Jakobsen er jeg langt fra imponeret over. Mener ikke han er bedre end dem vi har. Kadrii håber jeg ikke på. Hans fortid med langtids skader skræmmer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Victor Nelsson er allerede markant over alt hvad OB har af midterforsvarere, det kan der vist ikke herske tvivl om ... han er u-21 landsholdsspiller og er både god i nærkampe, i hovedspillet og på bolden og så er han relativt hurtig.
                        Det er ikke fordi han er relevant for OB, for de har ingen mulighed for at hente ham, det er bare for at sige at FCN helt sikkert har forsvarere som kan forstærke OB.
                        Jo det kan der vist roligt herske tvivl om. Kan ikke se ham forstærke holdet for nuværende. Men muligt han kan udvikle sine talenter så han bliver en god superliga spiller.

                        Comment


                          VN er 2 hylder over de 2 som vi havde på banen i sidste kamp. Ud over det kan han sælges om 2 år med en stor fortjeneste

                          Comment


                            Victor Nelsson er selvfølgelig ikke allerede bedre end KEP. Muligt at deres stoppere er talentfulde, men havde FCN et så stærkt forsvar, havde de næppe lukket 10 mål mere ind end OB i grundspillet. 20 mål mere hvis vi regner helt frem til dags dato.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              VN er 2 hylder over de 2 som vi havde på banen i sidste kamp. Ud over det kan han sælges om 2 år med en stor fortjeneste
                              Vrøvl. Der er ingen tvivl om at Tverskov/KEP er bedre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Vrøvl. Der er ingen tvivl om at Tverskov/KEP er bedre.
                                Det kan der så absolut være tvivl om. Det er naivt bare at henkaste FCNs forsvarer som dårlige individuelt, fordi at de lukker mange mål ind. Det har åbenlyst noget med spillestil at gøre. Ligesom at det også har det for OB, som åbenlyst har investeret mere offensivt i forårets kampe, hvilket også har kostet.

                                I skrivende stund har FCN f.eks. kun lukket 2 mål mere ind end OB i foråret, selvom at de har spillet mesterskabsslutspil, og OB det modsatte.

                                Comment

                                Working...
                                X