Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Tror ikke på Kadrii - brændte han ikke alle broer bag sig i forbindelse med behandlingsforløbet ved hans knæskade. Så ham gerne i klubben af spillemæssige årsager - det var en eklatant brøler af TB at ville omskole ham til back. Tror desværre ikke på det.
    Jeg tror heller ikke på det overhovedet. Jeg tror ikke han gider os. Kan da ikke forestille mig at han ønsker at spille i en klub, hvor han er så meget imod vores lægestab.
    Kvist er ikke en jeg hverken ønsker eller på nogen måde tror på og KL bliver kun, hvis han har et udpræget ønske om at vende hjem. Det er dog svært at forestille sig, da han ikke er bleg for at prøve sit talent af alternative steder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bashkim er jo ikke urealistisk. Når han kan spille i Randers kan han også spille for os. Jeg tror dog ikke at vi søger en angriber i dette vindue mm vi sælger en. Og det kan jeg næppe forestille mig.

      Men når det er sagt så ville jeg helt klart hvis jeg var sportsdirektør gå stenhårdt efter ham. Dejlig type, arbejdssom, teknisk god og målfarlig.
      Og så har han kun 6 måneder tilbage i FCK

      Kvist er lige så urealistisk som Christian Eriksen og Kasper er nok ikke færdig i udlandet
      Jeg anser baskim for urealistisk pga. jeg formoder han på ingen måde har lyst til at tage til OB. Tror andre danske midterklubber har større chancer. Ved ikke hvor meget han får i løn pt og vil kræve ved en kontrakt. Men jeg så ham skam også gerne i vores angreb.

      Men de få håndører der sikkert er til rådighed ser jeg helst investeret andre steder på banen

      Comment


        Tak, Joakim Mattsson. Jeg elsker dig. Tænk du stadig bekymrer dig om OB's ve og vel.

        http://tfcelite.thistedfc.dk/archive...ed-topspiller/

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Kvist, baskim, kasper Larsen.. håber det er ønsker for sommervinduet, mere end reelle forventninger, for så er der godt nok nogen der bliver skuffede - igen. Ser ikke nogen af de nævnte som realistiske, af forskellige årsager.
          Synes den seneste tendens i transfers ligner spillere fra superligaen, som er røget ud i kulden i deres klub, eller "spændende" spillere fra 1. Division. Tror det er i det leje man skal forvente. En reservekeeper i suppen, som gerne vil have fast spilletid f.eks.
          Tillader lige at smide mine ønsker fra 1. div igen.

          Niels Letort FCF: CM/VK
          Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
          Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
          Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
          Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
          Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
          Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
          Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
          Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op
          Mucolli Brothers Vejle: Agon er utilfreds med den manglende spilletid, men han er kreativ og har noget balkan temperament, hører dog på vandrørene at han med al sandsynlighed smutter til Sverige til sommer. Arbnor kunne også være interessant.
          Rasmus Lauristen, Vejle: En del af bundsolid defensiv i Vejle har sammen med Mads Greve virkelig fået etableret noget der kunne bruges i OB, hvis/når Grytebust ryger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Vil så mange gerne have Kvist? Ja, han er da rutineret og en udemærket fodboldspiller, men synes altså Tverskov er ganske god og kan umiddelbart kun se ham blive bedre hvis han fast spiller på midtbanen og får den rutine.

            Med hensyn til KL Kan vi vel håbe på at han tænker det vil være godt at komme hjem og spille sig i form til et nyt udlandseventyr. Det er altså en hollandsk sub-top klub som lader ham gå på fri transfer, så tror ikke nødvendigvis mange store klubber står i kø.
            Jeg vil ihvertfald ikke have ham. Så hellere Tverskov

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Jeg anser baskim for urealistisk pga. jeg formoder han på ingen måde har lyst til at tage til OB. Tror andre danske midterklubber har større chancer. Ved ikke hvor meget han får i løn pt og vil kræve ved en kontrakt. Men jeg så ham skam også gerne i vores angreb.

              Men de få håndører der sikkert er til rådighed ser jeg helst investeret andre steder på banen
              Med de spillere der forlader os er der efter min vurdering ca 600.000 i lønkroner pr måned at fordele. Med mindre der selvfølgelig skal spares igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Tillader lige at smide mine ønsker fra 1. div igen.

                Niels Letort FCF: CM/VK
                Alexander Bah (var på prøve i OB) HB Køge: Alle offensive pladser
                Daniel Arrocha HBK: CB men kan også dække backs
                Mikkel Wohlgemuth: Klassisk CM
                Jeppe Grønning VFF: No introduction needed
                Jung Bin Park VFF: Offensiv, har dog været skadet i lang tid
                Søren Reese VFF: Solid CB kunne være et alternativ hvis Tverskov ryger
                Oti EFB: Venstre kant, livlig spiller der kan noget helt ekstraordinært. For god til 1.div
                Anders Dreyer EFB: Effektiv spiller kun en mulighed hvis EFB ikke rykker op
                Mucolli Brothers Vejle: Agon er utilfreds med den manglende spilletid, men han er kreativ og har noget balkan temperament, hører dog på vandrørene at han med al sandsynlighed smutter til Sverige til sommer. Arbnor kunne også være interessant.
                Rasmus Lauristen, Vejle: En del af bundsolid defensiv i Vejle har sammen med Mads Greve virkelig fået etableret noget der kunne bruges i OB, hvis/når Grytebust ryger
                Meget gode forslag. Men med alle de unge vi selv har på vej op og den trup vi har er det efter min mening noget “større” vi burde kigge efter. Vi har masser af talent på vej selv og syntes ikke at solide 1. Div spillere skal stå i vejen her
                Alt hvad der hentes til sommer burde kunne gå direkte ind i start 11. Og her ser jeg kun Anders Dreyer have en mulighed.

                Comment


                  Tidligt man skulle rammes af transfer feber

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Tidligt man skulle rammes af transfer feber
                    Det er aldrig for tidligt

                    Comment


                      Ikke at man skal ligge noget i det, men Bashkim har lige lagt en story op på sin instagram fra dagens kamp, hvor en ung OB fan sidder i en Bashkim-trøje, hvor han har indsat en emoji-smiley med hjerter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Ikke at man skal ligge noget i det, men Bashkim har lige lagt en story op på sin instagram fra dagens kamp, hvor en ung OB fan sidder i en Bashkim-trøje, hvor han har indsat en emoji-smiley med hjerter.
                        Bashkim til OB!!!!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bashkim til OB!!!!!
                          Han er velkommen hjem til Odense 😍
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Forstår slet ikke Bashkim-hypen. Han er åbenlyst slet ikke den spiller han var, da han var i OB sidst, og ser vi bort fra det kollaps vi havde i Randers, har han lavet 2 mål i 19 kampe fra start i den her sæson. Det kan jeg ærligt talt ikke se skulle kunne være bedre end nogle af de angribere vi allerede har kan levere, så det bliver et stort nej tak herfra.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Forstår slet ikke Bashkim-hypen. Han er åbenlyst slet ikke den spiller han var, da han var i OB sidst, og ser vi bort fra det kollaps vi havde i Randers, har han lavet 2 mål i 19 kampe fra start i den her sæson. Det kan jeg ærligt talt ikke se skulle kunne være bedre end nogle af de angribere vi allerede har kan levere, så det bliver et stort nej tak herfra.
                              Alt hvad jeg har set med Randers i dette forår har han vist sin klasse. Klart bedste mand på et svagt hold.
                              Han ville være en kæmpe gevinst

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Alt hvad jeg har set med Randers i dette forår har han vist sin klasse. Klart bedste mand på et svagt hold.
                                Han ville være en kæmpe gevinst
                                Han har været fin, men jeg kan slet ikke se, at han skulle være en kæmpe gevinst. Jeg ser, at han har taget et skridt op niveaumæssigt den sidste måneds tid, og det tillægger jeg ærligt talt mere kvaliteten af modstanden, end at det skulle være et udtryk for, at Bashkim skulle være tilbage på sit gamle niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X