Dejlig nyhed, problemet er at JH skal finde en erstatning.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Hvis vi snakker 1:1, så er jeg da frisk på ikke at gå ind i dueller, trække ind i banen og spille til siden og bagud...Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDejlig nyhed, problemet er at JH skal finde en erstatning.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Intet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
For få år siden var han tæt på at være en "våd drøm" for mig, hvis han på nogen måde stadig har det niveau han havde i FCM må han være en markant forstærkning :-)Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægIntet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han er et virkelig godt bud. Ham havde jeg næsten glemt.Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægIntet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...
Baskim kunne jeg også rigtig godt tænke mig at få tilbage til OB.
Mht. målmand hvis/når Gryte sælges så er ham der tyske Mielitz fra Sønderjyske rigtig stærk.
Comment
-
Noget med kød på , eller blot gætterier ?Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Kan ikke læse den817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle påOprindeligt indsendt af Magge Se indlægNoget med kød på , eller blot gætterier ?
Kan ikke læse denBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ja lyder ret konkret , hvilket på ingen måde overrasker ..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle på817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det her bliver bare en lorte sag hvis det sker.. De giver næppe mere end 3-4 mill for en målmand i BIF og det vil jo give en ekstra brænde på bålet mht forholdet mellem fans og ledelse. Det vil svække os markant og frigive stort set ingen midler til erstatning..Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle på
Der må simpelthen være andre klubber i europa der kan bruge en top målmand og kan give 5-10 mill for det
Comment
Comment