Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kommer som det passer mig...
    ;)
    Men fortæl gerne om de fantastiske transfers du har fundet frem til sommeren?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så hvis en “fan” ikke kan sidde i et sportsudvalg hvorfor hulen sidder vi så alle her uge efter uge og kloger os til højder på spillere og handler som om at vi ved 1000 gange bedre en end JH???

      Jeg har aldrig spillet fodbold eller arbejdet med fodbold men jeg er da af den overbevisning at jeg ville kunne bibringe noget i sådan et udvalg og ville have en hitrate minimum på højde med JH
      Nu kræver det ikke alt for meget at få en hitrate som JH og det lyder alt for uambiøst... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        ;)
        Men fortæl gerne om de fantastiske transfers du har fundet frem til sommeren?
        Sorry, Ikke set dine bud til andre. Er udemærkede forslag, men tvivler på det er nogle som ikke er på JH's radar. Og så ville jeg nok lade salquist blive hvis Molberg vender tilbage.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Sorry, Ikke set dine bud til andre. Er udemærkede forslag, men tvivler på det er nogle som ikke er på JH's radar. Og så ville jeg nok lade salquist blive hvis Molberg vender tilbage.
          Vito ville passe perfekt og håbede allerede man nappede ham da han var i HIF.
          Molberg får 100% en kontrakt hvis han vender tilbage men tror sagtens at ham og Salquist begge kunne få plads..
          Så rykker man Tverskov op fast på midten og henter Vito. Så er der stor konkurrence
          Så finder man en målmand transferfrit(Horsens har lige gjort et kup igen) og en venstreback

          Lyder nemt ja men heller ikke umuligt..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vito ville passe perfekt og håbede allerede man nappede ham da han var i HIF.
            Molberg får 100% en kontrakt hvis han vender tilbage men tror sagtens at ham og Salquist begge kunne få plads..
            Så rykker man Tverskov op fast på midten og henter Vito. Så er der stor konkurrence
            Så finder man en målmand transferfrit(Horsens har lige gjort et kup igen) og en venstreback

            Lyder nemt ja men heller ikke umuligt..
            Har Ingen anelse om ham Chelsea keeperen, men Koval lød også god ;)
            Men JJ, Tverskov, Rømer, Greve, Kløve, Frøkjær, Eske, Vito, Casper er måske lige i overkanten til midtbanen.. Især fordi jeg håber på at Eske får mere tid og i forvejen vil det være svært med Greve og Kløve..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Har Ingen anelse om ham Chelsea keeperen, men Koval lød også god ;)
              Men JJ, Tverskov, Rømer, Greve, Kløve, Frøkjær, Eske, Vito, Casper er måske lige i overkanten til midtbanen.. Især fordi jeg håber på at Eske får mere tid og i forvejen vil det være svært med Greve og Kløve..
              Nej vi ved selvfølgelig ikke med ham fra Chelsea men deres trackrecord er jo fin med Rønnow og Joronen.

              Ud af dem du nævner ser jeg kun JJ,Vito og Tverskov god nok til et Potentielt top 6 hold. Rømer må være 4. reserve og backup til noget back. Frøkjær er jo yderste mandat næste sæson uden tvivl. Han skal bruge et år
              Greve og Casper ser jeg som højrekantsspillere og Kløve samt Eske til venstre

              Syntes jeg faktisk passer fint til et hold med ambitioner

              Målmænd
              Ny,Mikkelsen og Oliver

              HB
              Ryan og Desler

              CF
              KEP,Lund,Molberg og Salquist

              VB
              JBL,Ny

              Højrekant
              Casper og Greve

              central midt
              JJ,Vito,Tverskov,Rømer,Frøkjær

              Venstrekant
              Kløve og Eske

              Angreb
              AK,Fester,Helenius,Jørgensen

              24 spillere i truppen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nej vi ved selvfølgelig ikke med ham fra Chelsea men deres trackrecord er jo fin med Rønnow og Joronen.

                Ud af dem du nævner ser jeg kun JJ,Vito og Tverskov god nok til et Potentielt top 6 hold. Rømer må være 4. reserve og backup til noget back. Frøkjær er jo yderste mandat næste sæson uden tvivl. Han skal bruge et år
                Greve og Casper ser jeg som højrekantsspillere og Kløve samt Eske til venstre

                Syntes jeg faktisk passer fint til et hold med ambitioner

                Målmænd
                Ny,Mikkelsen og Oliver

                HB
                Ryan og Desler

                CF
                KEP,Lund,Molberg og Salquist

                VB
                JBL,Ny

                Højrekant
                Casper og Greve

                central midt
                JJ,Vito,Tverskov,Rømer,Frøkjær

                Venstrekant
                Kløve og Eske

                Angreb
                AK,Fester,Helenius,Jørgensen

                24 spillere i truppen
                Det lyder faktisk ikke helt skidt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så hvis en “fan” ikke kan sidde i et sportsudvalg hvorfor hulen sidder vi så alle her uge efter uge og kloger os til højder på spillere og handler som om at vi ved 1000 gange bedre en end JH???

                  Jeg har aldrig spillet fodbold eller arbejdet med fodbold men jeg er da af den overbevisning at jeg ville kunne bibringe noget i sådan et udvalg og ville have en hitrate minimum på højde med JH
                  At man "ved" bedre end JH; når det kommer til enkelte spillere har intet at gøre med at vi så tror, at vi ville kunne navigere et spillermarked som sportsdirektør. Det er kvaliteten af det vi ser på banen, der gør at vi "kloger os"; så må de såkaldt "professionelle" gøre deres arbejde og skabe et hold, som kan begejstre. Det er dét, der rent faktisk ER deres arbejde. På mit arbejde ved jeg mere end andre måske gør; men hvis en græsplæne ikke ser ordentlig ud; så kan du da lige tro, at jeg får det at vide; og jeg tager det til efterretning, at det er mit arbejde at få en græsplæne til at se ordentlig ud. Og så bitcher jeg lidt for mig selv, at der er nogen, der vil kloge sig over mit arbejde; men ved samtidigt at det hører branchen til.

                  En lektie de fleste bør notere sig bag øret, hver gang de nærmest synes, at det er "syndt" for sportsdirektører og trænere, at de får så megen skæld ud.

                  Gu er det ej synd. De har et job; et priviligeret job; og hvis man ikke udfører det job; upåagtet omstændigheder, så er det farveller.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    At man "ved" bedre end JH; når det kommer til enkelte spillere har intet at gøre med at vi så tror, at vi ville kunne navigere et spillermarked som sportsdirektør. Det er kvaliteten af det vi ser på banen, der gør at vi "kloger os"; så må de såkaldt "professionelle" gøre deres arbejde og skabe et hold, som kan begejstre. Det er dét, der rent faktisk ER deres arbejde. På mit arbejde ved jeg mere end andre måske gør; men hvis en græsplæne ikke ser ordentlig ud; så kan du da lige tro, at jeg får det at vide; og jeg tager det til efterretning, at det er mit arbejde at få en græsplæne til at se ordentlig ud. Og så bitcher jeg lidt for mig selv, at der er nogen, der vil kloge sig over mit arbejde; men ved samtidigt at det hører branchen til.

                    En lektie de fleste bør notere sig bag øret, hver gang de nærmest synes, at det er "syndt" for sportsdirektører og trænere, at de får så megen skæld ud.

                    Gu er det ej synd. De har et job; et priviligeret job; og hvis man ikke udfører det job; upåagtet omstændigheder, så er det farveller.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg syntes nu at man kloger sig rigeligt inden man ser personen spille 2 min i stribet.

                    Jeg påstår ikke at jeg vil kunne navigere og forhandle bedre end JH. Men jeg ville ihvertfald have lige så høj hitrate på scouting delen. Nok også højere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Det lyder faktisk ikke helt skidt.
                      Masser af nye unge og masser af fynboer med mange kampe. Jeg så selvfølgelig gerne dyrere og mere profillerede spillere men ovenstående trup burde være en tand bedre end denne sæson og også realistisk uden der bliver tilført flere midler

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Masser af nye unge og masser af fynboer med mange kampe. Jeg så selvfølgelig gerne dyrere og mere profillerede spillere men ovenstående trup burde være en tand bedre end denne sæson og også realistisk uden der bliver tilført flere midler
                        Og garanti for endnu en kedelig, middelmådig sæson.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Og garanti for endnu en kedelig, middelmådig sæson.
                          Men dog en trup hvor det så umidlbart kun vil være CN og Helenius som står op listen over hvem man ønsker langt væk fra OB sammen med JH/KN
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Men dog en trup hvor det så umidlbart kun vil være CN og Helenius som står op listen over hvem man ønsker langt væk fra OB sammen med JH/KN
                            Der dukker nok nogle nye op :)
                            Men hvis vi er kommet så langt at de 2 er reserver er det nok ikke helt skidt samlet set..

                            Men at finde en dygtig målmand bliver også meget afgørende. Ikke at jeg er utryg ved Mikkelsen men jeg syntes ikke han skal være vores målmand de næste 2-3 år.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg syntes nu at man kloger sig rigeligt inden man ser personen spille 2 min i stribet.

                              Jeg påstår ikke at jeg vil kunne navigere og forhandle bedre end JH. Men jeg ville ihvertfald have lige så høj hitrate på scouting delen. Nok også højere
                              Du mener ikke, at den sidste del er lidt "værre" end at på forhånd være skeptisk overfor beslutninger foretaget af personer som har taget langt flere forkerte beslutninger end rigtige? Det som du kalder at "kloge sig på"?

                              Jeg har personligt aldrig påstået at jeg personligt ville kunne klare arbejdet bedre end eller lige så "godt" som JH, som du lidt gør her, men det er besides the point.

                              Det er ikke mit eller dit arbejde at være skarpe/heldige i scoutingen/rekrutteringen. Det er JHs.

                              Derfor er det f.eks IKKE at "kloge sig" når man f.eks undrer sig over at man henter lad os sige en portugiser med rene evner i det defensive til et hold, der har udpræget fokus på at backs skal være angrebsstøttende.

                              Det er heller ikke at "kloge sig" at være skeptisk på forhånd over en enkelt spillers skadeshistorik eller lave scoringsfrekvens. Ej heller om den og den spiller nu passer ind i systemet eller spillestilen.

                              Det kaldes at være fan, og jeg har personligt meget imod at bruge udtrykket "mandagstræner" som et udpræget negativt udtryk. For det er det ikke. Det er folk med passion for klubben og en lyst til at diskutere alt omkring den klub, de elsker. Og det behøves man f... ikke en træneruddannelse for at kunne deltage i.

                              Hvis jeg nu fortæller dig at flere af de forbehold og kritik jeg personligt har haft omkring spillere og om hvor vidt de passer ind i systemer og andre taktiske ting, dem har jeg faktisk vendt med flere trænere, som har en uddannelse der gør at de sagtens kunne træne Superligahold, ville du så påstå at jeg bare har "kloget" mig på forhånd?

                              Eller ville du komme til den konklusion at fodbold genererer meninger og at det er helt okay?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Jönsson smutter til sommer
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-noget-andet/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X