Oprindeligt indsendt af Kitkat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægTænker at jeg er gået glip af noget, for ellers er det da en relativ smuk sproglig retorik der her føres...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlægEr jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægJeg vil skyde på det skyldes at, Anders ikke har spillet en kamp af betydning i rigtig (rigtig) lang tid - blandet med hans fremskredne alder og ikke mindst pris - spillerne er ikke billige derovre.
Kun et forsigtigt bud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlægEr jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg så har han ingen interesse i at vende hjem. Virker som om at penge er vigtigere end spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægEnig - jeg tror Lindegaard havde søgt nye græsgange for mange år tilbage, hvis spilletid var hans første prioritet. Nu kender jeg ikke Lindegaards nuværende niveau - men umiddelbart tror jeg man kan finde bedre, til en meget billigere pris.
Kan JH finde den nye transferfrie Grytebust derude et sted skal han være mere end velkommen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer er du ikke den eneste. Er helt med hvis det betyder at vi investerer transferpenge af et Grytebust-salg derfor i den en eller anden markspiller.
Hvis vi har Top 6 ambitioner syntes jeg det er fornuftigt at hente en erstatning.
Vi skal stadig bruge 2 gode målmænd og 1 talent. Og OC starter først i kommende sæson som fuldtidsproff så vidt jeg ved
Comment
-
Nu går NT all in på SJE ..... :-D https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...a-ole-nielsen/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jamen det er jo en smagssag. Andersen har nu spillet godt 50 kampe for FCM, været fast mand over en hel sæson, spillet små 20 europæiske kampe med både FCM og Lyngby, og sågar pillet et straffe fra Mata på Old Trafford. Jeg forventer ikke mere af OB, på det her stadie.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment