Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
    Hvis jeg må blande. Efter BIF har fået Zorniger har vi trænet så meget som vi aldrig har gjort før, men fået færre skader som vi plejer. så det øgede træningsmængde/intensitet er ikke ens med mange skader. så længe trænerteamet og jeres fys hold, kan holde øje med at de ikke overbelaster sig selv. det bruger BIF et computerprogram til. mon ikke I har noget lign.?
    Det er selvfølgelig ikke sikkert at det er den forøgede træningsmængde/intensitet der har gjort at der er kommet flere skader, men det er i hvert fald foreløbig det der er sket og det kan godt være et tilfælde ... men det er jo logisk nok at når du træner mere, så bliver din krop mere udsat.
    Hvilke ressourcer OB har til at undgå skader kender jeg ikke meget til.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvor er det lækkert med alle de muligheder der er med den brede trup. Vi har alt for længe haft for lidt konkurrence om pladserne. Men det er der ændret på nu.
    Nemlig. Lige nu er der grund til at tro på vi har et rigtigt Superliga hold. Mindst een rigtig god angriber (fremover) og kvalificerede folk på bænken.
    Dette gælder ikke alle pladser men hvis vi slipper for langtidsskader på de vigtige spillere (som JJDT) begynder jeg tro på at ende 5-8.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han omtaler sig selv som 8`er. Boks til boks spiller
    Hvor er det lækkert med alle de muligheder der er med den brede trup. Vi har alt for længe haft for lidt konkurrence om pladserne. Men det er der ændret på nu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Han går i hvertfald for at være CM/DCM .... https://www.transfermarkt.com/kamil-.../spieler/35645
    Han omtaler sig selv som 8`er. Boks til boks spiller

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hvis vi tager udgangspunkt i 3-5-2, så tænker jeg, at det er Kløve eller Eske han skal presse ud.

Måske han er bedste gardering for Drachmann, når han er fraværende, det har jeg dog ingen anelse om.
    Han går i hvertfald for at være CM/DCM .... https://www.transfermarkt.com/kamil-.../spieler/35645

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hvor skal Vacek spille.
    Hvis vi tager udgangspunkt i 3-5-2, så tænker jeg, at det er Kløve eller Eske han skal presse ud.

Måske han er bedste gardering for Drachmann, når han er fraværende, det har jeg dog ingen anelse om.

Leave a comment:

• PerserBIF
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kicker arbejder med halve, det ville jeg tage i brug.
    OB`s vindue må være en 3,5er.
    Leeuwin og Vacek er svære at sige noget om.
    Drachmann virker som en forstærkning.
    Ludwig har vel ikke været en forstærkning, men kan måske blive det.
    Mandè har lige haft sin dårligste periode, så det kan være alt fra smart til meget skidt,
    Bashkim er umiddelbart den bedste signing, risikoen er de lange skader og om han kan holde til den forøgede træningsmængde/intensitet som Michelsen står for (den HAR givet flere skader).
    Grytebust skulle have været solgt.

... og så er der det at 3 af spillerne topper nu og med stor sandsynligvis ikke bliver bedre, så der mangler lidt perspektiv på langt sigt.
    Hvis jeg må blande. Efter BIF har fået Zorniger har vi trænet så meget som vi aldrig har gjort før, men fået færre skader som vi plejer. så det øgede træningsmængde/intensitet er ikke ens med mange skader. så længe trænerteamet og jeres fys hold, kan holde øje med at de ikke overbelaster sig selv. det bruger BIF et computerprogram til. mon ikke I har noget lign.?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Godt spørgsmål .... hvem sender han på bænken? for jeg går ikke ud fra at vi har købt en udlænding til bænken ..

Og hvem skal JJT erstatte?

Rigtig godt med Eskesen og for vidt Mathias men ærgerligt at Desler, Greve og måske JJT ikke er helt gode nok når de nu er egen avl...
    Ja der bliver kamp om pladserne centralt i banen. Tror dog at hvis Kløve ikke viser noget i morgen kommer hans plads i fare. Og det kunne godt være JJ eller Vacek der overtager

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hvor skal Vacek spille.
    Godt spørgsmål .... hvem sender han på bænken? for jeg går ikke ud fra at vi har købt en udlænding til bænken ..

Og hvem skal JJT erstatte?

Rigtig godt med Eskesen og for vidt Mathias men ærgerligt at Desler, Greve og måske JJT ikke er helt gode nok når de nu er egen avl...
    Last edited by Plum; 01-09-2018, 19:19.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Grytebust: Der har været stille omkring mig

https://www.fyens.dk/fodbold/Grytebu...rtikel/3281382

Rygter siger at OB forlangte 11 mill og derfor ikke kom til Huesca

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    JH godt tilfreds med vinduet

https://www.fyens.dk/fodbold/Vi-havd...rtikel/3281390

Leave a comment:

• Århusianer
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Beklager det var ikke Desler, men Barret der blev hovedskadet mod FCK. Venter i øvrigt stadig på dit svar om træningsskader under JM ??
    Jeg tror ikke du skal forvente noget svar. Gør som jeg og benyt blokér/ignorér-knappen flittigt. Det gør oplevelsen herinde en hel del bedre.

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Ja så har vi igen dit udokumenterede vrøvl. På hvilke spillere i OB har JM`s træningsmængde givet flere skader ? Harbo brækkede foden i en træningskamp mod BIF. JJT blev sparket ned i Vendsyssel, Desler hovedskadet mod FCK, og KN ankelskadet i flere superligakampe, så venligst forklar, hvem der er blevet træningskadet ??
    Beklager det var ikke Desler, men Barret der blev hovedskadet mod FCK. Venter i øvrigt stadig på dit svar om træningsskader under JM ??

Leave a comment:

• pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Kicker arbejder med halve, det ville jeg tage i brug.
    OB`s vindue må være en 3,5er.
    Leeuwin og Vacek er svære at sige noget om.
    Drachmann virker som en forstærkning.
    Ludwig har vel ikke været en forstærkning, men kan måske blive det.
    Mandè har lige haft sin dårligste periode, så det kan være alt fra smart til meget skidt,
    Bashkim er umiddelbart den bedste signing, risikoen er de lange skader og om han kan holde til den forøgede træningsmængde/intensitet som Michelsen står for (den HAR givet flere skader).
    Grytebust skulle have været solgt.

... og så er der det at 3 af spillerne topper nu og med stor sandsynligvis ikke bliver bedre, så der mangler lidt perspektiv på langt sigt.
    Ja så har vi igen dit udokumenterede vrøvl. På hvilke spillere i OB har JM`s træningsmængde givet flere skader ? Harbo brækkede foden i en træningskamp mod BIF. JJT blev sparket ned i Vendsyssel, Desler hovedskadet mod FCK, og KN ankelskadet i flere superligakampe, så venligst forklar, hvem der er blevet træningskadet ??

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Hvor skal Vacek spille.

Leave a comment:

Working...
X