Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægSå skete der alligevel noget på sidste dag af vinduet.
Slutresultat er så 1 målmand, 1 CF, 1 midtbane og 1 angriber.
Og overliggeren er sat lidt højere end i mange forgående år.
Leave a comment:
-
Det kan vel både være fester og CN. Tror bare på en angriber. Vi ender ikke med 5 angribere når vinduet lukker i hvis det er der kadrii er tænkt en rolle.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægSilkeborg har lige hentet Ronnie Schwartz, jeg tvivler lidt på at de henter to angribere på to dage.
Festersen skulle ikke være den dyreste i drift, måske Lyngby?
Leave a comment:
-
Silkeborg har lige hentet Ronnie Schwartz, jeg tvivler lidt på at de henter to angribere på to dage.
Festersen skulle ikke være den dyreste i drift, måske Lyngby?
Leave a comment:
-
Arosi 31. aug. 2018 07.34
Øv.. stærkt af OB.. hvem henter AGF så? ...
I kan få Fester kan i :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JafreHvem siger at det er Fester der er på vej ud Men Silkeborg er et godt bud
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil nu gerne se Greve på den plads Kløve spiller lige pt
Men man også bare sige, at det ser ud til, at fansene (over en bred kam) er mere begejstrede for Greve end trænerne er.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMan kunne også godt forestille sig at Greve bliver solgt, han har ikke rigtigt været en del af Jacobs foretrukne på holdet. Også Casper Nielsen kunne være et bud på vej til et salg, håber så bare de ryger udenlands.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa vi skal nok af med 1-2 vel. Mon dog han gider at køre til Vendsyssel hver dag?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg tror ikke på det, EB har samme troværdighed som the Sun
Leave a comment:
-
Bashkim skal være mere end velkommen! Lækker nyhed fra morgenstunden af, hvis det altså passer.
Leave a comment:
Leave a comment: