Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Tak for svar.
    Jeg ved det ville være upopulært at sælge til BIF , men vi må også erkende vores plads i fødekæden hvor vi kun er dumpet længere og længere ned gennem de sidste mange år . Vi er ikke længere direkte konkurrenter til top 4 holdene og medmindre der står en gal Taiwaneser klar til at lave et trick for at købe en spiller til klub A for derigennem at videresælge/udleje til klub B så er det altså kun håndører vi får for vores spillere . På den baggrund ville de 10 mill for Gryte have givet os et godt salg uden det nødvendigvis havde kostet os den fine 10 plads i tabellen.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Solgt ham til BIF for de 10 mill.
    Tak for svar.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
    Et “lille” rygte jeg fået fra en bekendt (som desværre er FCK fan) FCK overvejer at skrive med Grytebust til vinter -og hente han “gratis” når hans kontrakt udløber (ala som med Falk) som erstatning for Stephan Andersen.
    Kan godt forstå FCK, men hvis de beholder Jesse Joronen, så ville jeg tænke mig meget om som Grytebust.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Og hvad synes du OB skulle have gjort?
    Solgt ham til BIF for de 10 mill.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig. Vi har unge folk der er bedre og brænder for klubben.
    + 1

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Helt sikkert. FCM og Brøndby skal sikkert nok også prøve. Det er jo en gave for klubber som dem at kunne få sådan en keeper gratis, og himmelråbende idioti af OB, at de lader det ske.
    Og hvad synes du OB skulle have gjort?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Ærgerligt for Grytebust, at han ikke kommer på en højere hylde, hvis det er tilfældet, men hans stjerne er nok også blegnet lidt på det seneste i forhold til de første 1½ år i klubben.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det kan jeg sagtens forstå de gerne vil. Det er der nok en del klubber der vil prøve på uden tvivl
    Helt sikkert. FCM og Brøndby skal sikkert nok også prøve. Det er jo en gave for klubber som dem at kunne få sådan en keeper gratis, og himmelråbende idioti af OB, at de lader det ske.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
    Et “lille” rygte jeg fået fra en bekendt (som desværre er FCK fan) FCK overvejer at skrive med Grytebust til vinter -og hente han “gratis” når hans kontrakt udløber (ala som med Falk) som erstatning for Stephan Andersen.
    Det kan jeg sagtens forstå de gerne vil. Det er der nok en del klubber der vil prøve på uden tvivl

    Leave a comment:


  • Watson
    replied
    Et “lille” rygte jeg fået fra en bekendt (som desværre er FCK fan) FCK overvejer at skrive med Grytebust til vinter -og hente han “gratis” når hans kontrakt udløber (ala som med Falk) som erstatning for Stephan Andersen.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Toutouh er som skræddersyet til kløves plads. Havde vi ikke købt Vacek ville det være oplagt.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Selvfølgelig er det ikke os. Kan vitterlig ikke se hvad vi skal bruge ham til. Han har ikke spillet i 1 år og har længet følt sig “for stor til FCK”.
    så hellere spille med Eske eller en af de utallige andre midtbanespillere vi har
    Enig. Vi har unge folk der er bedre og brænder for klubben.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Hvis det er os, så må penge tørken være sat på standby
    Selvfølgelig er det ikke os. Kan vitterlig ikke se hvad vi skal bruge ham til. Han har ikke spillet i 1 år og har længet følt sig “for stor til FCK”.
    så hellere spille med Eske eller en af de utallige andre midtbanespillere vi har

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Blot en Update. Det kunne jo være os og han har været debatteret længere fremme i tråden..
    Hvis det er os, så må penge tørken være sat på standby

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Det kunne jo også være andre....
    Bestemt

    Leave a comment:

Working...
X